Verjetno ti prikolica še ni zaplesala, ker ne poznaš takšne situacije.. No takrat vsak trol pritisne na bremzo in prevrne.. V tem primeru je edina rešitev sistem elektronske magnetne bremze na potenciometer kakoršnega uporabljajo v usa... Pri nas lahko rešiš z konji in z gasom, tko da nevem če so glih gluposti
Sej imaš tudi pri nas ESP za prikolice, ni pa to standard. Drugače pa stabilizacijo prikolice lahko opravlja protinihajni priklop in pa naletne zavore, tako da če ti začne prikolica poplesavat je tudi zaviranje učinkovito, ker aktivira naletno zavoro in bi se po zakonih fizike morala stvar poravnat. Je pa res da za aktivirat naletno moraš konkretno pritisnit na zavoro ne pa nekaj na pol mencat, kar večina v strahu naredi in potem imaš katastrofo.
Okoli mas in moči. Sam imam bencinarja s 140KM, avto ima 1.8 tone. Do "dovoljene NDM" brez dodatnih kategorij izpita se da vlečt brez posebnosti, se pa že pri polni prikolici na tretjo tablico pozna "manjko" konjev. Ampak po drugi strani še vedno nisem ovira v prometu kot razni sanjači in eko-soferji ki se jajcajo s pospeškom merjenim na koledarju.
Reduktor pride prav pri manevriranju in speljevanju v kakšen klanec. Avtomatik je tudi dobra alternativa. Oboje pa je sploh super. Še 4x4 je pa čista zmaga. Govorimo seveda o prikolicah za večje mase.