Avto-prikolica

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
@Romzi, ne dobiš več tega. To se je včasih dalo, večjo prikolico prehomologirat na 750kg. Danes se preverja da ima prikolica akso ustrezne nosilnosti, ki ne sme presegat NDM, če to ni ne dobiš homologacije. Akse so pa pri vseh prikolicah knott ali pa alko.
Potem so kamp prikolice izjema?
Ker naprimer lahko nabaviš novo, ki ima fabrško NDM 1300kg (in akso s prav tako nosilnostjo), dogovoriš se pa za homologacijo (in deklaracijsko tablico) za NDM 1100 kg. Seveda iz čisto praktičnih razlogov, da lahko npr. z avtom z NDM 2250 kg voziš z B kategorijo.

Edit: še več, ko je že 1x homologirana na 1100kg, jo lahko prehomologiraš na 1300kg, rabiš samo ustrezne papirje in deklaracijsko tablico od proizvajalca (oz. njihovega zastopnika).

Druga zgodba so prikolice domače izdelave ali stare prikolice brez papirjev v ozadju.

Saj kolikor vidim več ali manj vsi ponujajo tudi dvoosne, kjer je tehnična nosilnost bistveno višja od homologiranih 750 kg. A to pa lahko?
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Kolikokrat policaji preverjajo težo prikolice?
Koliko je kazen za pretežko prikolico.
Jeba pa zna biti, če pride do karambola in se vtaknejo v prikolico.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Tudi 750NDM se da dobiti s homologacijami recimo 650 ali 550 (ker večina sodobnih vozil nekega srednjega ranga ima za prikolico brez zavor omejitve nižje od max. 750kg), tako da očitno tu ni problem. Problem je pomojem tista meja v zakonu za "lahki priklopnik brez zavor". Isto je potem s kategorijo težjih priklopnikov z zavorami, kjer se da prve homlogacije naštancah po želji.

Sicer nima veze, sem sedaj kupil tisto slovaško 3v1 v kranju. V primerjavi s trigano je malce ožja in ima nižje stranice, ima pa opcijo odstranitve vseh stranic (da dobiš plato prikolico), kar mi je prevagalo pri odločitvi. Za vozit kaj težjega imam itak opcijo si pri svaku sposodit tapravo tamdemko.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Kolikokrat policaji preverjajo težo prikolice?

Če imajo postavljeno "vago" radi potegnejo ven iz prometa tudi osebna vozila s prikolicam. Da bi pa kar na random te dali tehtat je pa pomojem za njih izguba časa, razen če vidijo da ogrožaš varnost v prometu.

Beri: po kakšnih lokalnih in tudi nepomembnih regionalnih cestah tega ni in se BP voziš s pretežo
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Ko je karambol in ti pade pol drv/peska s prikolice ni nobenega ki bi dokazal da si vozil s pretežo (gospod policist ta drva tu po cesti niso moja)! :D

Glede kazni, včasih je šlo za % preseganja NDMja in od tega je odvisna kazen (podobno kot pri hitrostih). Za akutualni zakon pa ne vem, pomojem je isto.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Utisevalec Potem si vzel tole? Prevagala ti je pri odločitvi najbrž najbolj cena. Pa kot sedaj vidiš, ko jo od bliže pogledaš, je stvar dejansko zelo dobro narejena.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kolikor je meni jasno lahko vzameš osi po želji in homologiraš do osi ali manj. torej eno osna, os 1300, homo 750. nadgradnja s cerado in si zmagal. enoosna z anletno da vedet, da je lahka, ti presran in imaš naletno. cerada pa skrije tovor. in to je to.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Utisevalec Potem si vzel tole? Prevagala ti je pri odločitvi najbrž najbolj cena. Pa kot sedaj vidiš, ko jo od bliže pogledaš, je stvar dejansko zelo dobro narejena.

Ne, z enojno osjo sem vzel, tole

Dvoosne so zeloooo neergonomične za porivat naokoli, kar je precejšen problem doma za spravit (malo v klanec po ozkki poti za hišo, z avtom jo pa ne spravim ker mi jo prelomi zaradi kota). Ni problem sama masa, problem je da jo moraš premikat poravnano ali pa eno os dvignit v zrak kar pa je kar nekaj teže.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ok, sprednja in zadnja planka se snameta hitro. Kaj pa stranske? So privijačene, nataknjene al kako?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Odlično...no, pri meni so stranske privijačene. Bi pa tudi meni pasalo, da stranske kar snameš, ampak, vsega ne moremo imeti :zmaga:
 

JakeTheSnake

Fizikalc
16. okt 2016
382
123
43
Pri meni tudi nova prikolica doma. Rabim ključavnico, ki pride v luknjo v ročaju prikolice, da ti je ne morejo sneti iz kljuke in rabim neko ključavnico, ko je prikola parkirana.

Gledam verzijo za ročaj in verzijo za parkirano prikolico. Ključavnica za parkirano prikolico vem, da je prava, kako je pa z ključavnico, ki zaklene ročaj ? So te odprtine standardne in bo to vredu ali je odvisno od proizvajalca ?
Ni pogoj, da naročim v Conradu, lahko tudi drugje, še raje pa grem kupit v trgovino. Kje imajo te zadeve, Merkur, M Tehnika, trgovine z avtodeli...?
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.681
3.566
113
Tole za ročaj ne veš če ne probaš. Se mi je zgodilo da sem imel v roki 3 različne ključavnice in je vsaki nekaj falilo, če mi je že uspelo obrnit pa je imela še vedno toliko lufta da je blo možno kljuko odpet.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Kupi si tole.

IMG_0904.JPG
IMG_0905.JPG

IMG_0906.JPG

P.S. imaš več tipov, moraš prej probat če ti paše gor.. Navadno 750 prikolico zaklene BP, za dvoosno z naletno tole ne spravim gor..
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

JakeTheSnake

Fizikalc
16. okt 2016
382
123
43
Prikolico imam tole. Teh varijant ključavnic je res kar nekaj, tako da je verjetno bolje preizkusit kot nekaj na pamet naročevat.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.681
3.566
113
Če pokličeš v hoče in poveš kaj imaš boš dobil pravo ključavnico. Ima vse, od romzijeve škatle za na kljuko do dolgih obešank, ki jih najdeš v vsakem baubau in tudi v določenih primerih lahko z njimi zakleneš.