Potem so kamp prikolice izjema?@Romzi, ne dobiš več tega. To se je včasih dalo, večjo prikolico prehomologirat na 750kg. Danes se preverja da ima prikolica akso ustrezne nosilnosti, ki ne sme presegat NDM, če to ni ne dobiš homologacije. Akse so pa pri vseh prikolicah knott ali pa alko.
Ker naprimer lahko nabaviš novo, ki ima fabrško NDM 1300kg (in akso s prav tako nosilnostjo), dogovoriš se pa za homologacijo (in deklaracijsko tablico) za NDM 1100 kg. Seveda iz čisto praktičnih razlogov, da lahko npr. z avtom z NDM 2250 kg voziš z B kategorijo.
Edit: še več, ko je že 1x homologirana na 1100kg, jo lahko prehomologiraš na 1300kg, rabiš samo ustrezne papirje in deklaracijsko tablico od proizvajalca (oz. njihovega zastopnika).
Druga zgodba so prikolice domače izdelave ali stare prikolice brez papirjev v ozadju.
Saj kolikor vidim več ali manj vsi ponujajo tudi dvoosne, kjer je tehnična nosilnost bistveno višja od homologiranih 750 kg. A to pa lahko?
Nazadnje urejeno: