In nekoč naložiš 500 kg, ker je prikolica pač tudi zato ... Ne moreš pa samo za eno vožnjo vsaki dve leti dokupiti zavore.
Verjetno tega sicer nihče ne testira, ampak tudi pri 200 kg na prikolici se zavorna pot kompozicije pri 80 -> 0 najbrž konkretno skrajša. Ugibam, da za več, kot je razlika med odličnimi avtomobili za vsak dan glede zavorne poti in tistimi z najslabšim obnašanjem na testih.
jaz pri 200kg na prikolici + 175kg prikolica brez naletne zavore:
- pri avtu z maso 1700kg pri zaviranju ne opazim (bistveno) daljše zavorne poti.
- pri avtu z maso 1150kg pa se čuti da nekaj ''tiši'' naprej.
Direktna primerjava pa je težko izvedljiva, saj ima prvi avto večjo maso (+550kg), širše pnevmatike (225 vs 175) in boljše zavore (večji diski-spredaj/zadaj). Pa tudi pnevmatike na obeh vozilih niso enake.