Avto-Magazin in Mazda3 2.0

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
No priznam, da se ne vidim v koži pisca takih člankov, ker bo vedno prisotna neka subjektivna nota in nenamerne napake.

Ampak vseeno trditi, da nek avto ne gre več kot 130 v vrhniški klanec in pri tem ne omeniti niti v kateri prestavi, niti kakšni so bili vrtljaji je pa velika napaka pisca, se ti ne zdi?

Kar povej kje se peljete normni krog, sicer dvomim, da bom dobil čas, da bi ga odpeljal ampak me zanima.

Ni napaka, priznam pa, da bi lahko bilo bolj jasno napisano. Problem je v tem, da če vsako stvar opišeš zelo natančno. zmanjka placa za vse.
Normnega ti pošljem na ZS.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Ksz

Sem imel na testu prav ta avto in motor.
Poraba v normalnem prometu izven mesta 5,5 po BC, po mestu 7,2

Najbolje je, da vsak pac poizkusi in sam vidi, kolk ima porabo.
Kar se AM testov tiče jih jaz dojemam kot maksimalno možno porabo. Več ni mogoče doseči :D

Potem si imel višjo porabo kot mi ... Pa po AC se nisi prav dosti vozil ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Me pa zanima kako merite porabo?
Vemo da dolivanje goriva v običajni rezervoar najbrž ni natančno pri kratkih vožnjah. Še na cel rezervoar se lahko razlikuje.

Nalivaš lahko zelo natančno, le čas si moraš vzet in napolnit res do roba, pa pazit, kako pištolo not porineš. Sicer pa takole: na polnem tanku se izmeri odstopanje BCja, sam normni pa potem po BCju in se doda korekcija.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
... pa še citat glede porabe (še en članek):
Citat:
To pomeni, da je za dinamično vožnjo potrebno priganjanje v višje vrtljaje, posledično je seveda večja poraba goriva. Ta tudi sicer ni tako zelo majhna, testno povprečje se je sukalo okoli 7,5 litra, medtem ko tudi normne porabe 5,6 litra na 100 kilometrov ne moremo označiti za nadpovprečno ugodno.



Ok, bere se kot požrešen motor, čeprav številke meni niso visoke, sploh glede na novinarje.

Potem pa prebereš članek o Golfu:
Citat:
Naša poraba sicer ni bila tako radikalno majhna, kot jo obljublja Volkswagen v svojih normnih podatkih, a je bila vseeno presenetljiva, saj se je ob povsem običajni vožnji (na navadnih cestah, a ne s hitrostjo več kot 90 km/h) dalo doseči celo povprečno porabo 5,5 litra na 100 km. Na že prej omenjeni daljši vožnji po avtocestah (bolj ali manj s stalnim izkoriščanjem največje dovoljene hitrosti in povprečjem okoli 117 km/h) pa tudi rezultat 7,1 litra v povprečju ne bi smel biti slab.

Da ne bo pomote, sem menjenja da je tale TSI z ACT super motor, ampak vseeno se lepo vidi kako znate obrniti besede in vsiliti bralcu čisto drugo mnjenje.

Pa meni astra 1,6 pije 7,5 litra in to umirjene vožnje, ne testne... Tile so debili... Da mi avto pije enako kot zdaj, in da ima še povrh 50 konjičev več, ga samo poljubčkam...

A mi smo ga pa grajali ali kaj?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
mal je problem percepcije. Ti novinarčki svojih avtov nimajo, skoz se vozijo v nekje top modelih top opremljenih in se potem izgubi stik z realnostjo. Potem še gorivo časti uvoznik itd, in dejansko je vse skup popačano kar potem prebereš.

Si moreš mislit, da imamo pri nas praktično vsi doma svoj, večinoma zelo povprečen avto, kupljen za lasten denar ... Slabšega, kot povprečen alternadavtomobilist ...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.079
113
seveda verjamem, saj ga imaš samo za 2 do 3 dni v letu, da ravno peš ne hodiš
wink-1.gif
kak 10 let star 1,2 bencinček... al panekaj da se ženkica fijaka. nekaj nepomebnega pač.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Potem, pa moja mala Ibiza rastura. 1.2 TSI, 77kW pri 1550-4000 . Ko dam v 5. prestavo menjalnika več ne diram
smile-1.gif

To nikakor ni res, 1.2 TSI ima 175 Nm v tem območju kot ga navajaš ti. Kar pomeni:
175 Nm @ 1500 rpm = 27 kW (Mazda 23 kW)
175 Nm @ 2000 rpm = 36 kW (Mazda 37 kW)
175 Nm @ 3000 rpm = 54 kW (Mazda 62 kW)
175 Nm @ 4000 rpm = 73 kW (Mazda 87 kW)
147 Nm @ 5000 rpm = 77 kW (Mazda 88 kW)
? Nm @ 6000 rpm = <77 kW (Mazda 88 kW)

V besedi pa: Do nekje 2.500 vrtlajjev se ta 2.0 atmosferc obnaša podobno kot 1.2 TSI, nad območjem 4.000 vrtljajev pa dosega zmogljivosti 90 kW 1.4 TSI-ja.

In kot sem že napisal tudi Mazdo lahko daš v 5. prestavo in je ne diraš več, 6. vzemi kot bonus za varčevanje po ravnini katerega tvoja Ibiza nima
smile-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
si pomislil, da je mogoče pri 6 stopenjskem menjalniku samo lepša razporeditev in da tista 6. prestava ni nič daljša kot 5. v 5 stopenjskem?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
Lahko poves kaj vec, razlozis o tem atkinson ciklu pri tem motorju...kar sem na hitro pogledal google omenja da je v povezavi z zapiranjem ventilov...zagotovo bos ti lepse in hitreje razlozil, kot ce iscem sam.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Ventili v ciklu kompresije ostanejo še nekaj časa odprti tako, da nekaj zraka gre nazaj v sesalni kolektor, efektivna kompresija je tako manjša kot deklarirana, ekspanzija pa je nespremenjena 14:1. Torej volumen zraka, ki vstopi v cilinder je dejansko manjši kot izstopni, tako ostane manj neizkoriščenega pritiska (in verjetno temperatura) izpušnih plinov. Tak način deluje samo takrat ko voznik zahteva manj navora (rekel bi da nekje pri <120 Nm). Ta trik drugače uporablja večina sodobnih motorjev s krmiljenjem ventilov (Valvematic, Multiair, Valvetronic) vendar edino Mazda izkorišča visoko ekspanzijo, ostali pa s tem trikom bolj ali manj zmanjšujejo sesalne izgube (motorji brez dušilne lopute).

Ta trik je uporabljen pri vseh Toyotnih, Lexusovih, Fordovih in zadnjem Hondiniem hibridu, razlika je v tem da ti hibridi dejansko deluje tako ves čas, zato Priusov motor iz 1.8 iztisne zgolj 100-140 Nm in skromnih 100 konj.

Upam da nisem kje zabluzil, bolj po kmečko sem razložil ampak upam da je prav.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
Zastopim, mi pa ne gre v racun, kaj ima to veze z atkinsonovim ciklom...ki naj bi pomenil da v enem obratu gredi opravi vse cikle. Oziroma kje se motim....
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ma ta VW-jev 1,2 TSI motor je itak zgodba zese...Sam sem sicer zagovornik dizlov,ampak moja je kupila Polota s tem motorjem (66 kW) in ko sem ga vozil sem bil zelo presenečen,leti kot sneta skira,dejansko praktično ne rabiš dizla,razen če delaš res zelo dolge relacije. V primerjavi z npr.Corso s 1,4 motorjem podobne moči je ta motor kot dan in noč....
Glede Mazde pa...res je smešno da tovarna vgradi 2,0 motor s samo 120 KM...2,0 motor s tako močjo sta Opel in VW vgrajevala v Vectro in Passata že več kot 20 let nazaj
bonk.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
saj ti je jasno, da ima ta motor takšno moč, da poceni zapolnijo luknjo v ponudbi? v enakem avtu ima enak motor tudi 165km, kar jih naredi malo manj nesposobne kretene
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
termin Atkinsonov cikel je prva uporabila Toyota, z originalom iz leta 1882 ima skupnega samo to, da je cikel kompresije krajši kot cikel ekspanzije. Imaš tudi rotacijski motor z Atkinsonovim ciklom ta ima še manj skupnega z originalom.

Teh smešnih 120 konj je samo zaradi evropske posebnosti obdavčevanja in zavarovanja po kW, v US se prodaja samo 155 KM verzija.
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Ja lej, vsak butelj pač ne ve da je povdarek na 2.0 atmosferski motor - in ne obratno. V času turbo motorejv je pri AM zapisano dejstvo realnost in folk je potrebno "izobrazit".

Realno gledano je članek OK in motor (zame) pri avtu je mimo, če rabiš 5 prestavo in 4.000 vrtljajev da se kam premakne. 1.4 TSI ga pihne v šesti kadakroli... pa še mariskateri bencinski turbo motor (pri zelo podobni končni vrednosti vozila)

Fak sam imam 2.0 atmosferca starega skoraj 20 let, komaj da se premakne
bonk.gif
In ja pač pri atmosfercu je pri prehitevanju potebno menjati, ni pa potrebno menjati v krožnem, gre iz 3. in v hude klance, gre 3 BP. Poskusi to iz TSI-jem.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ma ta VW-jev 1,2 TSI motor je itak zgodba zese...Sam sem sicer zagovornik dizlov,ampak moja je kupila Polota s tem motorjem (66 kW) in ko sem ga vozil sem bil zelo presenečen,leti kot sneta skira,dejansko praktično ne rabiš dizla,razen če delaš res zelo dolge relacije. V primerjavi z npr.Corso s 1,4 motorjem podobne moči je ta motor kot dan in noč....
Glede Mazde pa...res je smešno da tovarna vgradi 2,0 motor s samo 120 KM...2,0 motor s tako močjo sta Opel in VW vgrajevala v Vectro in Passata že več kot 20 let nazaj
bonk.gif

A Audijev 1.8 TSI 120 konjev je pa za umret poželjiv, al kaj?
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.262
152
63
Dober je, ker ima navor isti kot 1.6 TDI, gre pa konkretno bolje, sploh če narediš remap
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ma ta VW-jev 1,2 TSI motor je itak zgodba zese...Sam sem sicer zagovornik dizlov,ampak moja je kupila Polota s tem motorjem (66 kW) in ko sem ga vozil sem bil zelo presenečen,leti kot sneta skira,dejansko praktično ne rabiš dizla,razen če delaš res zelo dolge relacije. V primerjavi z npr.Corso s 1,4 motorjem podobne moči je ta motor kot dan in noč....
Glede Mazde pa...res je smešno da tovarna vgradi 2,0 motor s samo 120 KM...2,0 motor s tako močjo sta Opel in VW vgrajevala v Vectro in Passata že več kot 20 let nazaj
bonk.gif

A Audijev 1.8 TSI 120 konjev je pa za umret poželjiv, al kaj?

Itak saj je AUDI
hysterical-1.gif
To je pa top!

Audijev TSI 120 konjski leti bolj kot 2.0 atmosferc 155 od mazde
bonk.gif
Saj so tudi TDIji na začetku hudo leteli (po občutku seveda) ko pa pride zraven malo močnejši N/A bencinar, pa hitro vidimo kako navor (ne) pomaga.
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Pa lahko naredimo še en EKO Test porabe pri polni obremenitvi. Se pravi N/A druga po pisti cca 15.min npr. raceland, in potem ECO TURBO enak test in zmerimo porabo. me prav zanima rezultat
evil.gif