Astra classic

North_face

Fizikalc
31. mar 2008
1.500
0
36
www.alter.si
Jaz bi se v tako kočljivi situaciji obrnil na kakega vedeževalca, da mi svetuje najprimernejši avto za moj značaj in lepoto.
Verjetno bi mi svetoval thalio ...
confused-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Pri VW imajo sedaj akcijo ''ugodno''... Golf 2 Classic za 9.980,00€....
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Fiat007

Fizikalc
1. apr 2009
1.065
0
36
43
Gorenjska in okolica (Bled)
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Očitno je Kia uber alles
smile-1.gif


Problem je samo k je treba korejca prodat...recimo MPC je 10 jurjev, če ga hoces cez pol leta prodat, ti več k 6-6,5 jurjev živ bog nebo dal.
Ker verjamem, da hočeš biti dober prodajalec in ne zavajat kupcev (z navedbo bullshit-ov namreč sam izpadeš bedak), si poglej supertest na 50.000 km v Sobotni prilogi iz 30.4.2009 za Kio Ceed karavan. Poleg mehanske prepričljivosti je zelo zanimiva še cenitev.

Da ti bo lažje, pa ti še citiram
grims-1.gif
:
Citat:
Sedanja vrednost karavanske kie cee'd
Ljudski glas pravi, da korejski avtomobili hitro izgubijo svojo vrednost. Zato smo še toliko bolj z zanimanjem poklicali slovensko podružnico podjetja Eurotax, saj so tam zaposleni izurjeni ravno za izračun kotacije rabljenih avtomobilov. Podatkov o supertestni kii cee'd ni veliko. Poleg izbrane opreme je k prodajni ceni prispevala samo še kovinska barva, za celoto smo ob prevzemu oktobra 2007 plačali neakcijsko ceno 19.290 evrov. No, kovinska barva je zdaj vredna še 247 evrov, kar ne pokrije niti zmanjšanja vrednosti zaradi preveč prevoženih kilometrov. V 18 mesecih smo jih namreč opravili 18.500 več, kot bi jih povprečni voznik tega avtomobila , kar je v končni ceni upoštevano kot odbitek v vrednosti 762 evrov. S seštevanjem in odštevanjem so pri Eurotaxu dobili končno številko 13.213 evrov, mi pa dodajamo še deljenje in ugotavljamo, da je supertestni cee'd med našim druženjem izgubil 6077 evrov oziroma 31,5 odstotka prvotne vrednosti. Glede na izkušnje z drugimi supertestnimi avtomobili lahko mirno zapišemo, da ljudski glas iz uvoda vsaj pri kii cee'd ne drži. Morda tudi zato ne, ker je izdelana v Evropi …

Ampak eni ste pa carji, res
bonk.gif


Sej če bo pa Eurotax pisal manj, kot za avto pričakujete boste pa vsi v luft skakal, katere bedne tabele in da je to itak čisto nerealno
bonk.gif

Dejte se že odločit kaj je za vas najboljše
uf-1.gif


In nihče me ne bo prepričal, da Kia ne zgublja na vrednosti, ker je za moje pojme izguba kar precejšna. Da ne govorimo o tem, kako njati kupca.
in čez 3, 4 leta ko se bo pojavila poplava teh rabljenih Kii, bo pa sploh tržno zelo visoka cena.
Danes se izredno lepo sliši. Nizka cena, odlično sem prišparal na novem avtu. Ampak, ko se ta avto da v račun čez nekaj let se verjemite, da bonus konkretno odšteje od vrednosti.
rolleyes-1.gif
 

Fiat007

Fizikalc
1. apr 2009
1.065
0
36
43
Gorenjska in okolica (Bled)
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Koliko bo pa vredna Opel Astra Classic? 0

Mah vse bo malo vredno. To je dejstvo. Sam dejmo se tega zavedat. Prepričan pa sem in delam to že skoraj 10 let, da bo Astra veliko bolj prodavljiv avto kot pa Kia.
In ne govorim, da je Kia slab avto. Ampak ima eno veliko napako in sicer, da je korejske izdelave. Prepričan sem, da če bi bil ta isti avto pod drugo značko, bi bila višja in cena in višja bi bila cena rabljenega vozila.
Pač, Kia nima nekega imiđa. Jebiga
bonk.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Živiš v zmoti. Stari časi Golfov 2 in Opel Kadetov so mimo.

imas prav, kia ceed, novi civic in ostala zalega bodo tezko preziveli 20 in vec let in celo opravljali nalogo prevoznega sredstva...
wink-1.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Vedno me je zanimalo... koliko da avtohisa popusta, da jim dovolis nalepiti njihovo reklamo na svoj nov avto?

5_530.jpg
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Eh sami preseratorji. Vsi bi radi dobili kvaliteto in udobje na najvišjem nivoju za čim manj keša. [censored] ga ne gre tko. Astra je kul avto za povprečnega uporabnika ki ne bo jokcal zato ker pozimi nima gretih zicev za ( toplo ) ritko, pa ki ga bolu k**** kako izgleda v mestu - ja če maš ceeda ali proceeda si res hujši, sploh ob poplavi teh avtov, vsak papak ga ma;

lepota oblike je subjektivna stvar, men je recimo lepša 3jka BMW Coupe mislm da e36 kot novi proceed..

Je pa res da bi lahko cene astre classic malo spustili, pač saj avto je nov, je pa zunaj 11 let in ga je tehnično malo čas prehitel zato bi lahko zaradi trga ceno malo spustili, bi veliko več ljudi kupilo, ki si težko privoščijo nov avto..
Je pa preverjena mašinca in tudi nemško robustna. Pač če avto kupuješ za več kot 5 let - recimo da si ne more vsak privoščit nov avto na vsake 5 let - je pa tudi vseeno koliko bo izgubil po 5ih letih na vrednosti. Pač imaš avto do konca oziroma dokler se ne začnejo okvare.. Dejstvo je da tako astra kot ceed bojo po 5ih letih ali več vredne manj kot en dober skuter. Žal kii padejo cene zaradi slabega imiđa, nakar se potem zgodi da par let stara proceedka bo imela isto ceno kot golf IV . Debilnost pač, ampak tu ne moreš nič.

Moje mnenje je, da ne kupuj novega, ob poplavi rabljenih in malo rabljenih vozil, če ne drugega vzemi astro ki je malo rabljena ( do 10k km ), pa še solidno prišparaš.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Več ga ma kot kia in je med srednjim nezahtevnim slojem prebivalstva zelo priljubljen ... astre pa corse, najbolj prodajani modeli ..
Ne govorimo tle o kakem signumu ali pa merivi, ki so mimosunki..
Je pa opel včasih imel dosti več imiđa, to je 2 desetletji ali malo manj nazaj, takratne vectre, omege so bile super avti, še dosti se jih zdaj vozi, pred tem pa še kadetti, rekordi, mante, ascone.. mašince neuničljive, predvsem zaradi ameriške ideologije več kubov malo konjev pa tudi zaradi tega ker so od 1.4 do 2.0 praktično vse mašine iste, samo povečuješ prostornino in glavo..
Še nekaj, C20LET ki ima v osnovi 204 konje, je lahko za soliden denar motor, ki doseže 400 km ali več .. meje ma nekje pri 700km ..
Seveda je odvisno kam ga pol vgradiš..
Opel je dirkal v DTM, rally ascona 400 takrat v grupi b pobrala naslov kot zadnji avto z zadnjim pogonom, pol je prišel 4x4 ; mante so tudi zmagovale v rallyu, še zdaj kultni avto v nemčiji poleg kadetta c.

Povej mi ti, kaj je naredila kia?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Opel je General Motors. Večino reči že desetletja razvijajo v Detroitu. Sedaj ko je GM pred bankrotom bo Opel na veliko izvisel. Veseli bodo, če bodo čez dve leti sestavljali Fiate.
 

torcida_st

Pripravnik
6. okt 2007
509
0
16
Se strinjam stabo in nikjer nisem pisal o Kiji da ma imiđ!
Sam vse kar si napisal si napisal v pretekliku iz pred nekaj desetletij kod da bi pisal o Jugoslaviji a je ni več tudi opel bo zdej od Fiata!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik lager pravi:
Več ga ma kot kia in je med srednjim nezahtevnim slojem prebivalstva zelo priljubljen ... astre pa corse, najbolj prodajani modeli ..
Ne govorimo tle o kakem signumu ali pa merivi, ki so mimosunki..
Je pa opel včasih imel dosti več imiđa, to je 2 desetletji ali malo manj nazaj, takratne vectre, omege so bile super avti, še dosti se jih zdaj vozi, pred tem pa še kadetti, rekordi, mante, ascone.. mašince neuničljive, predvsem zaradi ameriške ideologije več kubov malo konjev pa tudi zaradi tega ker so od 1.4 do 2.0 praktično vse mašine iste, samo povečuješ prostornino in glavo..
Še nekaj, C20LET ki ima v osnovi 204 konje, je lahko za soliden denar motor, ki doseže 400 km ali več .. meje ma nekje pri 700km ..
Seveda je odvisno kam ga pol vgradiš..
Opel je dirkal v DTM, rally ascona 400 takrat v grupi b pobrala naslov kot zadnji avto z zadnjim pogonom, pol je prišel 4x4 ; mante so tudi zmagovale v rallyu, še zdaj kultni avto v nemčiji poleg kadetta c.

Povej mi ti, kaj je naredila kia?

Hyundai je 2-3leta nazai tekmoval v WRCju....dobr ni lih neki zmagvou.....ampak stesteru kar je meu namen stestirat je pa
wink-1.gif
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.315
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik lager pravi:
Eh sami preseratorji. Vsi bi radi dobili kvaliteto in udobje na najvišjem nivoju za čim manj keša. [censored] ga ne gre tko. Astra je kul avto za povprečnega uporabnika ki ne bo jokcal zato ker pozimi nima gretih zicev za ( toplo ) ritko, pa ki ga bolu k**** kako izgleda v mestu - ja če maš ceeda ali proceeda si res hujši, sploh ob poplavi teh avtov, vsak papak ga ma;

lepota oblike je subjektivna stvar, men je recimo lepša 3jka BMW Coupe mislm da e36 kot novi proceed..

Je pa res da bi lahko cene astre classic malo spustili, pač saj avto je nov, je pa zunaj 11 let in ga je tehnično malo čas prehitel zato bi lahko zaradi trga ceno malo spustili, bi veliko več ljudi kupilo, ki si težko privoščijo nov avto..
Je pa preverjena mašinca in tudi nemško robustna. Pač če avto kupuješ za več kot 5 let - recimo da si ne more vsak privoščit nov avto na vsake 5 let - je pa tudi vseeno koliko bo izgubil po 5ih letih na vrednosti. Pač imaš avto do konca oziroma dokler se ne začnejo okvare.. Dejstvo je da tako astra kot ceed bojo po 5ih letih ali več vredne manj kot en dober skuter. Žal kii padejo cene zaradi slabega imiđa, nakar se potem zgodi da par let stara proceedka bo imela isto ceno kot golf IV . Debilnost pač, ampak tu ne moreš nič.

Moje mnenje je, da ne kupuj novega, ob poplavi rabljenih in malo rabljenih vozil, če ne drugega vzemi astro ki je malo rabljena ( do 10k km ), pa še solidno prišparaš.

Hmm... mi mamo med drugim tudi astro G doma (karavan) pa ma tudi gretje zicev, 4x AirBag, avtomatsko klimo, gretje ogledal, BC, tempomat... tko da..

Verjamem, da pri sedanjih classic ni mogoče pol od opreme zgoraj naročiti a vseeno. Za 10k € bi se mogoče tudi sam raje odločil za Kijo kot astro classic.