Jaz bi se v tako kočljivi situaciji obrnil na kakega vedeževalca, da mi svetuje najprimernejši avto za moj značaj in lepoto.
Verjetno bi mi svetoval thalio ...
Verjetno bi mi svetoval thalio ...
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Pri VW imajo sedaj akcijo ''ugodno''... Golf 2 Classic za 9.980,00€....
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Pri VW imajo sedaj akcijo ''ugodno''... Golf 2 Classic za 9.980,00€....
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Ker verjamem, da hočeš biti dober prodajalec in ne zavajat kupcev (z navedbo bullshit-ov namreč sam izpadeš bedak), si poglej supertest na 50.000 km v Sobotni prilogi iz 30.4.2009 za Kio Ceed karavan. Poleg mehanske prepričljivosti je zelo zanimiva še cenitev.Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Očitno je Kia uber alles
Problem je samo k je treba korejca prodat...recimo MPC je 10 jurjev, če ga hoces cez pol leta prodat, ti več k 6-6,5 jurjev živ bog nebo dal.
Da ti bo lažje, pa ti še citiram:
Citat:
Sedanja vrednost karavanske kie cee'd
Ljudski glas pravi, da korejski avtomobili hitro izgubijo svojo vrednost. Zato smo še toliko bolj z zanimanjem poklicali slovensko podružnico podjetja Eurotax, saj so tam zaposleni izurjeni ravno za izračun kotacije rabljenih avtomobilov. Podatkov o supertestni kii cee'd ni veliko. Poleg izbrane opreme je k prodajni ceni prispevala samo še kovinska barva, za celoto smo ob prevzemu oktobra 2007 plačali neakcijsko ceno 19.290 evrov. No, kovinska barva je zdaj vredna še 247 evrov, kar ne pokrije niti zmanjšanja vrednosti zaradi preveč prevoženih kilometrov. V 18 mesecih smo jih namreč opravili 18.500 več, kot bi jih povprečni voznik tega avtomobila , kar je v končni ceni upoštevano kot odbitek v vrednosti 762 evrov. S seštevanjem in odštevanjem so pri Eurotaxu dobili končno številko 13.213 evrov, mi pa dodajamo še deljenje in ugotavljamo, da je supertestni cee'd med našim druženjem izgubil 6077 evrov oziroma 31,5 odstotka prvotne vrednosti. Glede na izkušnje z drugimi supertestnimi avtomobili lahko mirno zapišemo, da ljudski glas iz uvoda vsaj pri kii cee'd ne drži. Morda tudi zato ne, ker je izdelana v Evropi …
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Koliko bo pa vredna Opel Astra Classic? 0
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Živiš v zmoti. Stari časi Golfov 2 in Opel Kadetov so mimo.
Citat:
Uporabnik lager pravi:
Več ga ma kot kia in je med srednjim nezahtevnim slojem prebivalstva zelo priljubljen ... astre pa corse, najbolj prodajani modeli ..
Ne govorimo tle o kakem signumu ali pa merivi, ki so mimosunki..
Je pa opel včasih imel dosti več imiđa, to je 2 desetletji ali malo manj nazaj, takratne vectre, omege so bile super avti, še dosti se jih zdaj vozi, pred tem pa še kadetti, rekordi, mante, ascone.. mašince neuničljive, predvsem zaradi ameriške ideologije več kubov malo konjev pa tudi zaradi tega ker so od 1.4 do 2.0 praktično vse mašine iste, samo povečuješ prostornino in glavo..
Še nekaj, C20LET ki ima v osnovi 204 konje, je lahko za soliden denar motor, ki doseže 400 km ali več .. meje ma nekje pri 700km ..
Seveda je odvisno kam ga pol vgradiš..
Opel je dirkal v DTM, rally ascona 400 takrat v grupi b pobrala naslov kot zadnji avto z zadnjim pogonom, pol je prišel 4x4 ; mante so tudi zmagovale v rallyu, še zdaj kultni avto v nemčiji poleg kadetta c.
Povej mi ti, kaj je naredila kia?
Citat:
Uporabnik lager pravi:
Eh sami preseratorji. Vsi bi radi dobili kvaliteto in udobje na najvišjem nivoju za čim manj keša. [censored] ga ne gre tko. Astra je kul avto za povprečnega uporabnika ki ne bo jokcal zato ker pozimi nima gretih zicev za ( toplo ) ritko, pa ki ga bolu k**** kako izgleda v mestu - ja če maš ceeda ali proceeda si res hujši, sploh ob poplavi teh avtov, vsak papak ga ma;
lepota oblike je subjektivna stvar, men je recimo lepša 3jka BMW Coupe mislm da e36 kot novi proceed..
Je pa res da bi lahko cene astre classic malo spustili, pač saj avto je nov, je pa zunaj 11 let in ga je tehnično malo čas prehitel zato bi lahko zaradi trga ceno malo spustili, bi veliko več ljudi kupilo, ki si težko privoščijo nov avto..
Je pa preverjena mašinca in tudi nemško robustna. Pač če avto kupuješ za več kot 5 let - recimo da si ne more vsak privoščit nov avto na vsake 5 let - je pa tudi vseeno koliko bo izgubil po 5ih letih na vrednosti. Pač imaš avto do konca oziroma dokler se ne začnejo okvare.. Dejstvo je da tako astra kot ceed bojo po 5ih letih ali več vredne manj kot en dober skuter. Žal kii padejo cene zaradi slabega imiđa, nakar se potem zgodi da par let stara proceedka bo imela isto ceno kot golf IV . Debilnost pač, ampak tu ne moreš nič.
Moje mnenje je, da ne kupuj novega, ob poplavi rabljenih in malo rabljenih vozil, če ne drugega vzemi astro ki je malo rabljena ( do 10k km ), pa še solidno prišparaš.