Altenator

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.377
232
63
Tolmin
Se z priključeno "probir lampico" in priključenim B+ voltmeter dvigne ?
Če se imaš problem na D+ vzbujevalni liniji. Pri tako staremu vozilu bi jaz kar eno 3W žarnico vezal med kontakt in D+ razen, če ne gre za starodobnika ali izredno ohranjeno vozilo. ;)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.425
208
63
Goriška
www.avtopro.si
Odklopil sem b+, lučka za akomulator gori naprej pri ugašnjenem in prižganem motorju, dal sem probir lampico na B+ in D+, ko zaženem motor in dodam gas vgasne, torej je altenator ok, polni 13,7 ce dodam gas, to je malo slabo se mi zdi

Če si odklopil B+, alternator seveda ne more polniti, saj nima kam. 13,7V je popolnoma normalno, če imaš v mirovanju napetost 12,04V (akumulator je torej delno izpraznjen).

Odklopi D+ in daj kontakt. Ali lučka za alternator (baterija) na števcu sveti, ali ne? Če ne sveti, potem je načeloma na vzbujalnem tokokrogu vse OK, je pa mogoče kaj narobe neposredno v števcu, kar se mi pa zdi skoraj nemogoče, ker takega primera še nisem imel.

P.S.: Napiše se alteRnator, ne altenator.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.512
29
48
Torej sumil sem jermenico sem dal navadno, zadeva je sledeča. Odklopil sem D+ in ne B+,,,,
Če imam sneto žičko z D+ mi polni ca 13,6V če dodam gas, v prostem teku je samo 12V, tudi na probirlampico sem probal, dal sem med B+ in D+, takoj ko dodam gas lampica ugasne.Z odklopleno D+žičko!!
Vendar če priklopim nazaj D+ žico takoj neha polnit.
Tudi na D+ žičko sem priklopil + in potem lučka vgasne na armaturi potem bi žička morala biti ok.
Vem daje alternator, pri nas pogovorno večinoma govorijo altenator :)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.425
208
63
Goriška
www.avtopro.si
Imaš možnost priti do napenjalca? Probaj (seveda je potrebna velika previdnost) med delovanjem motorja napenjalec držati v smer, da jermen dodatno napenja. Alternator priključi na avto z vsemi priključki, D+ in B+, nekdo pa naj dvigne obrate in spremlja napetost in lučko. Sumim, da ti težave povroča napenjalec.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.512
29
48
Sem to sedaj probal in nič ne pomaga
Dejstvo je da mi polni samo pri sneti D+ žički, ca 13,6v, ko zaženem motor ne polni pod prostim tekom dokler ne dodam gasa, potem začne polnit in polni tudi ko spustim gas, prej je polnil takoj ko si zagnal motor
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.512
29
48
Ne, nič se ne premkne voltmeter, sedaj z odklopjeno D+ moram močno dodati gas da začne filat samo čez čas pade napetost na 12v ob prostem teku
DF žička nima nobene vloge?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.512
29
48
Odklopim d+ in dam probirlampo med d+in b+, potem ugasne probirlampica samo pod pogojem da povišam obrate, če potem tako pustim v prostem teku spat počasi pade napetost proti 12v
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.425
208
63
Goriška
www.avtopro.si
Čeprav, ne glede na to, napetost po tem, ko se alternator vzbudi, ne bi smela pasti. Ali imaš mehanski problem (zaradi nekega razloga se alternator ne vrti dovolj hitro), ali pa je nov alternator v okvari.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.512
29
48
Uniorjevo z žarnico, ne vem kolko Watna je, smešno je da sedaj ob prostem teku gori na pol kontrolka za akomulator, če dodam gas sveti na polno
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.512
29
48
IMG_20210102_145607.jpg
 

tony

Majstr
23. jul 2007
7.435
280
83
Nesi nazaj alternator, na spletu je veliko jamranja cez slabo tovarnisko obnovljene alternatorje, tako da to ni nic groznega...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.512
29
48
Nesi nazaj alternator, na spletu je veliko jamranja cez slabo tovarnisko obnovljene alternatorje, tako da to ni nic groznega...
Zgleda da je res alternator, moral bi še diode pomerit, je pa obnovljen, se vidi da je ohišje pobarvano in plošča kje so diode, drsnik je tudi potolčen ko so so ga nabili na osovino
 

tony

Majstr
23. jul 2007
7.435
280
83
Off-topic: ima avto res 900 jurjev kilometrov? :D Je bil alternator še prvovgraden?

Sam sem na toliko starem VWju z 220k km lani menjal regler, ker je stari filal premalo (ščetke so bile izrabljene in sem gruntal, če bi zamenjal samo te, ampak za 12 EUR sem raje zamenjal celega)... Ležaji so bili še b.p. (drugega pa ne znam preveriti :cheer:), in alternator dela naprej... Sem pa dobil namig, da na teh letnikih alternatorji zdržijo 500k km b.p., ampak tole je pa precej več... :D
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.512
29
48
Off-topic: ima avto res 900 jurjev kilometrov? :D Je bil alternator še prvovgraden?

Sam sem na toliko starem VWju z 220k km lani menjal regler, ker je stari filal premalo (ščetke so bile izrabljene in sem gruntal, če bi zamenjal samo te, ampak za 12 EUR sem raje zamenjal celega)... Ležaji so bili še b.p. (drugega pa ne znam preveriti :cheer:), in alternator dela naprej... Sem pa dobil namig, da na teh letnikih alternatorji zdržijo 500k km b.p., ampak tole je pa precej več... :D
enkrat sem menjal alternator vendar sem dal rabljenega, tega novega sem v bistvu lani nabavil za brezveze saj je v bistvu bila jermenica zanič ne pa alternator, na starem bi bilo potrebno menjat samo ščetke ležaje in drsni obroč
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony