Xsara 2002 praznenje akumulatorja.

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Pa si prepričan, da znaš pravilno pomeriti tok? No če misliš da znaš, potem si najbrž meril, ko si imel priklopljen polnilec. Ta je pa priklopljen na 220V. Si meril enosmerni ali izmenični tok?

Svetujem ti, da delo prepustiš takemu, ki se spozna na to.

Če ti je pa pretežko, potem pa naredi naslednje:
1. napolni akumulator
2. ko bo poln, ga priklopi v avto
3. kontaktni ključ naj bo zunaj kontaktne ključavnice, porabniki pa iklopljeni (radio, luči)
4. en konec merilca priklopi na minus pol na akumulatorju, drugo žico merilca pa na odklopljeno klemo (kabel)
5. glej, da bo na merilcu merilno območje pravilno nastavljeno, prav tako v pravilno luknjo vtaknjeni merilni kabli (odvisno od merilca)
6. odklopi čisto vse varovalke naenkrat - tok bi moral v tem primeru biti okoli 20 mA
7. Potem dodajaj eno po eno (brez da vstavljaš kontaktni ključ) in spremljaj meritev

Čisto možno je tudi, da je zanič akumulator in se zato prazni sam od sebe.
Ehhhh...
Zelo na kratko: merilec ima merilno območje do max 10A in ga takale meritev v trenutku preseže. Brez vklopljenih kakršnihkoli porabnikov. Vsaj jaz ne vem za njih.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
A troblo si sprobal....da se ni zataknla?
Ne
grin1.gif

Vse bolj kaže da brez el. sheme ne bo nič v DIY izvedbi. Ima kdo?
 

peka

Zelenc'
10. jun 2011
11
0
1
Če bi kdo k meni pripeljal avto s tako napako, bi mu svetoval takole:
- napolni aku. v odklopljenem stanju ( če se ne da, moraš žal dobiti drugega)
- priklopi kleščni merilnik toka na debelo žico na akumulatorju , ki ne gre na starter. Takih ki merijo tudi enosmernega je malo. Jaz imam adapter za merilni inštrument.
- odklapljaj posamezno varovalko, kot ti je že bilo svetovano.
Pa veliko uspeha.
V primeru, da težavo rešiš, je lepo da to sporočiš tudi drugim.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.021
185
63
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Pa si prepričan, da znaš pravilno pomeriti tok? No če misliš da znaš, potem si najbrž meril, ko si imel priklopljen polnilec. Ta je pa priklopljen na 220V. Si meril enosmerni ali izmenični tok?

Svetujem ti, da delo prepustiš takemu, ki se spozna na to.

Če ti je pa pretežko, potem pa naredi naslednje:
1. napolni akumulator
2. ko bo poln, ga priklopi v avto
3. kontaktni ključ naj bo zunaj kontaktne ključavnice, porabniki pa iklopljeni (radio, luči)
4. en konec merilca priklopi na minus pol na akumulatorju, drugo žico merilca pa na odklopljeno klemo (kabel)
5. glej, da bo na merilcu merilno območje pravilno nastavljeno, prav tako v pravilno luknjo vtaknjeni merilni kabli (odvisno od merilca)
6. odklopi čisto vse varovalke naenkrat - tok bi moral v tem primeru biti okoli 20 mA
7. Potem dodajaj eno po eno (brez da vstavljaš kontaktni ključ) in spremljaj meritev

Čisto možno je tudi, da je zanič akumulator in se zato prazni sam od sebe.
Ehhhh...
Zelo na kratko: merilec ima merilno območje do max 10A in ga takale meritev v trenutku preseže. Brez vklopljenih kakršnihkoli porabnikov. Vsaj jaz ne vem za njih.

Ne more ga presežt, če bi meril po postopku, ki sem ti ga napisal. Z akumulatorjem (brez polnilca) in ob vseh izklopljenih varovalkah. Izklopljene varovalke pomenijo izklopljene porabnike in torej ne more biti porabe.... razen če nimaš kakšnega porabnika s svojimi varovalkami, ki je vezan direktno na akumulator (kakšen audio ojačevalec).
Ko boš vstavljal nazaj eno varovalko za drugo, pa se takoj vidi na merilcu, kdaj poraba naraste.

Za višje tokove pa uporabi tokovne klešče. Več ti ne morem pomagat, če pač delaš po svojem postopku.

Nisi pa napisal, koliko je star akumulator...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Beri moj prejšnji post oz. prvega.
Lahko odklopim vse meni znane varovalke in porabnike in še vedno nekaj vleče.
Akumulatorja imam pa dva če kaj pomaga - najbrž ne.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Podoben primer je imel kolega nna starem Vitotu. Nekaj mu je žrlo akomulator, serviser neuspešno iskal napako, , ponoči je avto zapeljal ven in ker je tisto noč padlo maenkost snega se je napaka pokazala sama... kadilo se je iz sovoznikovega vzvratnega ogledala... Gretje v ogledalu je delalo ves čas.
Tako da bi morda res priklopil akomulator nazaj in pustil malo potem pa prešlatal ogledala in zadnjo šipo, morda odklopi kontakte na zadnji šipi tako da fizično prekineš potencijalni tokokrog.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Xsara Exclusive 2.0 HDI, letnik 2002. Nekaj mi konkretno prazni akumulator (čez noč popolnoma prazen).

Imam sposojen polnilec za akumulatorje z omejenim tokom (cca. max 8 A) in ga mam priklopljenega namesto akumulatorja in testiram vse po vrsti.

Preveril že:

- alternator OK
- rele predgretja motorja OK
- odklopil BSI, glavno ključavnico, vse meni znane varovalke (ta glomazne varovalke zraven akumulatorja, vse kar sem jih našel v potniški kabini, na BSI-ju, zdaj je itak odklopljen in nima veze)

Še vedno nekaj STALNO vleče cca 5A (verjetno če bi priklopil na akumulator bi bila številka mnogo višja), sumim kak zapikan rele recimo za gretje zadnje šajbe ampak nimam pojma kje bi se nahajal. A ga sploh ima?

Ima kdo kakšno el. shemo za tole Xsaro? Idejo? Karkoli.

help ...
confused-1.gif

Radio.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.021
185
63
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
http://www.citroenar.eu/showthread.php?p=177668#post177668
Avto ima še eno škatlico na požarni steni z dvema relejema in dvema varovalkama (2x 40A
shocked-1.gif
) ko sem vlekel zadevo iz ohišja se je "nekaj" zgodilo in kar naekrat ni bilo več porabnika. Detajlna inšpekcija vsega skupaj je pokazala dve oguljeni (debeli) žici, ki sta se 99.9% tiščali skupaj in napajali... predgretje nevemčesaže. Nafte mogoče.

Kot sem omenil zgoraj...

... razen če nimaš kakšnega porabnika s svojimi varovalkami, ki je vezan direktno na akumulator...

Samo čudno se pa zdi, da če sta bila kabla res v stiku, varovalka ni pregorela. Če sta kabla stopljena, preveri še releja, saj je eden najbrž zapikan, in ker je bil stalno vklopljen, je prišlo do pregrevanja kabla.

Pa bodi srečen, da res ni prišlo do kakšnega požara.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
http://www.citroenar.eu/showthread.php?p=177668#post177668
Avto ima še eno škatlico na požarni steni z dvema relejema in dvema varovalkama (2x 40A
shocked-1.gif
) ko sem vlekel zadevo iz ohišja se je "nekaj" zgodilo in kar naekrat ni bilo več porabnika. Detajlna inšpekcija vsega skupaj je pokazala dve oguljeni (debeli) žici, ki sta se 99.9% tiščali skupaj in napajali... predgretje nevemčesaže. Nafte mogoče.

Kot sem omenil zgoraj...

... razen če nimaš kakšnega porabnika s svojimi varovalkami, ki je vezan direktno na akumulator...

Samo čudno se pa zdi, da če sta bila kabla res v stiku, varovalka ni pregorela. Če sta kabla stopljena, preveri še releja, saj je eden najbrž zapikan, in ker je bil stalno vklopljen, je prišlo do pregrevanja kabla.

Saj ni imela za kaj crknit varovalka, saj temu je namenjena da preko nje laufa ... karkoli že je napajano s strani tele "relay box" igračke.
Pravzprav niti nima za kaj crknit ker je brikano že pred varovalko in relejem (glej slikco spodaj).

Citat:
Pa bodi srečen, da res ni prišlo do kakšnega požara.
Ja itak. Ampak eni bi pa kar akumulator priklapljali pa čakali da se začne nekje kadit ven
ne-ne-1.gif

Zato sem pa imel nadzorovan vir napajanja (cca. 5,6A max) da ne bi česa sežgal...

stik.jpg
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Hja, dizel je
smile-1.gif


Odlično, da si našel napako...
zmaga.gif
Vsekakor kable ali zamenjaj v celoti (iz avta iz odpada ali pa naroči nove, če se da) ali pa konkretno izoliraj na novo... Preglej tudi samo stanje bakrenih vodnikov (da ni do njih prišla voda in so vsi zeleni od volka)...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
začasno bom ta kabel odklopil ker je fuč spoj kabel-konektor. ga bom pa dal enmu štromarju narest da mi na novo stisne nov konektor na nov kabel.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Če je konektor kakšen bolj specialen, preveri, če se ga da naročiti na uradnem servisu, da bo stvar orenk zrihtana... Preglej tudi stanje konektorja "drugega spola" (na drugi strani) oz. premisli tudi menjavi še tega...
zmaga.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ma ne, gre za čisto običajne obročaste kabelske čevlje : natakne se na kabel in s posebnimi kleščami stisne, nekaj takega
Kabel pa tudi ni nek bavbav, primernega preseka in je to to.