Ehhhh...Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Pa si prepričan, da znaš pravilno pomeriti tok? No če misliš da znaš, potem si najbrž meril, ko si imel priklopljen polnilec. Ta je pa priklopljen na 220V. Si meril enosmerni ali izmenični tok?
Svetujem ti, da delo prepustiš takemu, ki se spozna na to.
Če ti je pa pretežko, potem pa naredi naslednje:
1. napolni akumulator
2. ko bo poln, ga priklopi v avto
3. kontaktni ključ naj bo zunaj kontaktne ključavnice, porabniki pa iklopljeni (radio, luči)
4. en konec merilca priklopi na minus pol na akumulatorju, drugo žico merilca pa na odklopljeno klemo (kabel)
5. glej, da bo na merilcu merilno območje pravilno nastavljeno, prav tako v pravilno luknjo vtaknjeni merilni kabli (odvisno od merilca)
6. odklopi čisto vse varovalke naenkrat - tok bi moral v tem primeru biti okoli 20 mA
7. Potem dodajaj eno po eno (brez da vstavljaš kontaktni ključ) in spremljaj meritev
Čisto možno je tudi, da je zanič akumulator in se zato prazni sam od sebe.
Zelo na kratko: merilec ima merilno območje do max 10A in ga takale meritev v trenutku preseže. Brez vklopljenih kakršnihkoli porabnikov. Vsaj jaz ne vem za njih.