Alfa 156 1.9JTD - potencialni problemi?

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
veliki servis 120k km ali 5 let mali servis z 5w40 oljem na 20k km.cenovno obnova alternatorja stane nekje med 80-120€.govorim za 115km jtd 8v.največja in najbolj pogosta napak na teh motorjih je EGR ki se ga očisti ali blindira.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.514
5.813
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
lepo te je en nategno na suho z vztrajnikom za 800-1000€.
vztrajnik in sklopka se dobi že za 400€ komplet.
obstaja pa samo valeo. tudi če je škatla od drugega proizvajalca bo not valeo vztrajnik.

Kje se pa dobi komplet za 400€? Zelo me zanima.

ti ki sei nek mehanik pa sploh nebi smel met problema dobit robe po taki ceni pri slo dobavitlih. Drugače se pa pogleda po netu ipd. se ne spomnim več kje, je že več kot leto nazaj, ampak se dobi.


@sad govorim iz izkušenj iz lybre in se esp ne izklopi. enako je recimo pri GP-ju. tak da sem 100% da se tudi na 156 ne izklopi
 
Nazadnje urejeno:

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Roke se baje pogosto menjavajo, 115KM dizel baje ni problematičen ali?
Kako je kaj z elektroniko, itd.? Kaj obvezno preverit?

Glavni problem v SLO je predvsem da jih je malo oziroma sploh ni, trenutno mislim da ni nobene SLO 156 FL na avto.netu.
Pri obstojecih je problem da so vse prisle iz tujine naknadno in da imajo vse ze 3xx.000 km da so bolj ali manj zjahane. Ponudba preFL je sicer vecja vendar je to se starejsi avto.. Pa tudi sam motor ima par konjickov manj.

sam motor&elektroniko je naceloma bp vendar to raje prepusti kakemu mehaniku (Kavcic, Veit, Zega, itd, itd, itd)
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Je pa dobro prvega odklopiti (pri 120KM se ga ne da), vztrajnik pa ne avtomobila "chipati".

Tudi pri 120KM se ga da, je pa seveda potreben poseg v programsko opremo. Naredil že večim, dela BP.

govoris o napacnem avtu ali motorju, 156 ni imela 120KM motorja
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
154
63
Celje
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Kako je pa glede ESPja? Se da sklopit? Ali zgolj ASR?

Pri 147-ki se ESP-ja ne da izklopiti, izklopi se le ASR z gumbom pri ročni. Predvidevam, da je pri 156-ki enako.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Je pa dobro prvega odklopiti (pri 120KM se ga ne da), vztrajnik pa ne avtomobila "chipati".

Tudi pri 120KM se ga da, je pa seveda potreben poseg v programsko opremo. Naredil že večim, dela BP.

govoris o napacnem avtu ali motorju, 156 ni imela 120KM motorja

Govorim na splošno o JTD motorjih. Sicer pa v 156 bilo na voljo 7 različnih 1.9 JTD motorjev z močmi 77, 81, 85, 93, 100, 103 in 110 kilovatov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.514
5.813
113
zadnji 1.9jtd kateremu se brez problema blindira egr je bil 85kw oziroma 115km. 130 konjskemu lahko izklopiš oziroma blindiraš ampak se prižge lučka.
pri 120km če ga izklopiš je po 10 sekundah v varnostnem programu.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Je pa dobro prvega odklopiti (pri 120KM se ga ne da), vztrajnik pa ne avtomobila "chipati".

Tudi pri 120KM se ga da, je pa seveda potreben poseg v programsko opremo. Naredil že večim, dela BP.

govoris o napacnem avtu ali motorju, 156 ni imela 120KM motorja

Govorim na splošno o JTD motorjih. Sicer pa v 156 bilo na voljo 7 različnih 1.9 JTD motorjev z močmi 77, 81, 85, 93, 100, 103 in 110 kilovatov.

Govora je bilo od 115KM JTD motorju... Ti si pa govoril od 120KM ,ki ga 156 sploh ni imela ampak njena naslednica 159. Torej ce si odstranil, si odstranil pri 159 in pri 156 o kateri govori avtor teme.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.514
5.813
113
programska odstranitev ni nekaj takega kar lahko vsak doma naredi. tako da če je govora, da se odsstrai je blo verjetno mišljeno kaj lahko vsak sam doma.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Hvala vsem za korektne nasvete. Išče se naprej, namreč dotična je bila cela farbana, zadaj pa menjana vezna stena.
Sicer avto ni izgledal slabo. EGR je bil pa že blindiran.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
a dej ne nabijej, potem moj multijeet žre liter do dva več.......

Zgleda da so potem multijeet mašine še večji šit od jtdja.... Če pa pod štangasom vozimo potem pa res žre pod 5........
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
programska odstranitev ni nekaj takega kar lahko vsak doma naredi. tako da če je govora, da se odsstrai je blo verjetno mišljeno kaj lahko vsak sam doma.

Seveda, še zdaleč ne. Tudi blindirat ventila EGR ne more narediti ravno vsak doma.
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
894
28
28
Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
a dej ne nabijej, potem moj multijeet žre liter do dva več.......

Zgleda da so potem multijeet mašine še večji šit od jtdja.... Če pa pod štangasom vozimo potem pa res žre pod 5........

Jaz bi rekel, da gledajo porabo po računalniku, ki pri 156-kah laže za kakšne 1,5l, pri 147/GT pa za slab liter. In potem dobimo kar realne porabe od 6-7l povprečja za JTD-je.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.718
9.929
113
40
MB
hysterical-1.gif


še korejcem samo za kak liter laže bc, ne ga srat
grin1.gif
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
To je enostavno nakladanje uporabnikov...... povprečno imajo okol 6-7 in več. Sploh če govorimo o 2.4 motorju, ki sem ga vozu. Probal sem tudi 2.0 multijeet pa je bla poraba 6-8 povprečna. Manj malokrat, ja če se cjaziš 90-100 v šesti.....

Res pa je da 1.6 in 2.0 multijeet žreta isto. 6 let sem vozu tudi alhabro (1.9 PD) motor in če pogledam po tabl so imeli userji neverjetne porabo, jest pa sem z 70 litrskim tankom naredu max 950 km enkrat u lajfu mi je ratal mal čez 1000 km ampak sem peljal po jajcih...

pa tile tanovi multijeeti imajo vsi start stop, kar naj bi še dodatno prihranil kake pol litra pa še zmeraj porabim od 6 naprej prej 7-8. Za 6.5 povprečne sem že kar srečen...