Alfa 156 1.9JTD - potencialni problemi?

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Roke se baje pogosto menjavajo, 115KM dizel baje ni problematičen ali?
Kako je kaj z elektroniko, itd.? Kaj obvezno preverit?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

JTD motorji so bulletproof, biseri med dizli. Elektronika kombinacija Bosch in Magneti Marelli, ne spomnim se, da bi karkoli ekstremno izstopalo od povprečja... Pri rokah pa je tako - če greš na pooblaščen servis, se menja cela roka, če greš "pod kozolec," se dobijo samo puše, katere potem spreša stare ven pa nove not... Strošek bistveno manjši...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
So še kakšne druge slabosti, problemi?
Na koliko km/let je menjava jermenov?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik sad pravi:
So še kakšne druge slabosti, problemi?
Na koliko km/let je menjava jermenov?

1. Skopka ter dvomasni vztrajnik.
2. 120k ali 5 let.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sam sem sicer imel 2.4JTD (166)... Menjava jermenov je bila na 100kkm, zapacal se je EGR ventil (se da sčistit ali pa ga preprosto zadelat), pa 1x mi je crknil senzor mrtvega teka ali položaja bata ali nekaj takega. to je vse, kar se motorja tiče. Avto v lasti od 122kkm do 245kkm, turbina ni kazala niti najmanjših znakov pešanja, prožnost in odzivnost super. Menjava olja na 10kkm, vmes brez dolivanja, olja avto ni pil. Pokadil črno samo ob polnem plinu, pa še to ne tako kot VAG traktorji. Med normalno vožnjo dima ni bilo, niti se ni nabiral na odbijaču.
Mehanika: v tem času menjal sprednje spodnje roke, ter zadaj komplet puše...

To je vse od mojega vzdrževanja... Še danes preklinjam dan, da sem vzel Mazdo namesto Alfe
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
1. Skopka ter dvomasni vztrajnik.
Simptomi? Je morda kakšno rožljanje? Sklopka zelo na hitro v enem milimetru prime?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
trese pri pospeševanju.sicer ni tako zelo pogost problem kot recimo pri fordu se pa dogaja.večina pri avtih iz italije in magičnih 150k km.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
1. Skopka ter dvomasni vztrajnik.
Simptomi? Je morda kakšno rožljanje? Sklopka zelo na hitro v enem milimetru prime?

Pri meni se je začelo najprej z kovinskim rožljanjem ki se je prevesilo v tresenje pri speljevanju.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Pri koliko km se ti je to pojavilo? Rožljanje ob vžigu/ugašanju/delovanju? Lahko prosim malo več napišeš. Pa koliko te je prišla odprava tega. Če nisi prodal, heh.

Btw. A nisi ti bolj stručko za korejce?
evil.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pri cca. 130k km, sicer avto uvožen iz Italije, ampak za 2 leti starega 3v Stilota se mi to zdi kljub vsemu kar realna cifra, tako da dvomim da so bili previti. Rožljanje in kasneje tresenje se je najbolj očitno pojavljalo pri hitrejšem speljevanju v malenkost višjih obratih ali pa če sem hotel speljati v 2. prestavi. Pri ugašanju je sicer malenkost potresel ampak nič kaj preveč drastično. Je pa bil takrat vztrajnik kar drag, če me spomin ne vara nekje med 800-1000 eur., vem pa da se sedaj dobi že "nachbau" dvomasne vztrajnike za precej manj denarja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.514
5.812
113
lepo te je en nategno na suho z vztrajnikom za 800-1000€.
vztrajnik in sklopka se dobi že za 400€ komplet.
obstaja pa samo valeo. tudi če je škatla od drugega proizvajalca bo not valeo vztrajnik.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
lepo te je en nategno na suho z vztrajnikom za 800-1000€.
vztrajnik in sklopka se dobi že za 400€ komplet.
obstaja pa samo valeo. tudi če je škatla od drugega proizvajalca bo not valeo vztrajnik.

Kje se pa dobi komplet za 400€? Zelo me zanima.
 

Shaban

Fizikalc
14. apr 2010
1.001
1
36
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Roke se baje pogosto menjavajo, 115KM dizel baje ni problematičen ali?
Kako je kaj z elektroniko, itd.? Kaj obvezno preverit?
Preveri podvozje, motor ni problematičen edino če ni kakega čudnega zvoka potem preveri samo nima kj bit pr JTD-ju.

Probaj dobit 1.9 16v 140Hp ali pa katerega drugega z 6gangi, ker je v tem primeru poraba 1-1,5l manjša
zmaga.gif

Pa veliko sreče pri nakupu!
 

Shaban

Fizikalc
14. apr 2010
1.001
1
36
Lej, AR 140hp na AC pod 125 kuri cca.4,7-5.2l/100 (preverjeno) ... kolega ga ima in ima povp. porabo 6.2l ampak ga vozi 70% mestne vožne ostalo pa pod 150 na AC ne gre
Moj JTD k je mao težji od AR 120Hp 6 gangov mi vzame na AC 5l-5.2/100 seveda max. do 130km/h..

Nimam nč od tega da nabijam po forumu, ti samo povem kako je a na tebi je da se odločiš ali boš vrjel
wink-1.gif


Primer samo se ve da se v DE ne vozi ravno 130
smile-1.gif

 
I

Izbrisan uporabnik 474

Bi znalo bit... 166 2.4 JTD (140KM, še ne mJet) je pri tej hitrosti porabila okrog 6l, pa je težka krava...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
pregledal mal spritmonitor in vidim da ima 115 in 140 km motor enako porabo.v povprečju cca 6 litrov na 100.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Glavni problemi, ki se pojavljajo so senzor odmicne, altenator, poddimenzionirano podvozje in sklopka ter pocasen in obcutljiv menjalnik (menjaj olje redno!). EGR ventil in dvomasni vztrajnik pri 115 in 120KM razlicici nista obcutljivi zadevi. Je pa dobro prvega odklopiti (pri 120KM se ga ne da), vztrajnik pa ne avtomobila "chipati". Enomasni kiti niso na voljo.
Redne menjave olja (15kkm max) in velike servise delati na max 80.000km ali 4 leta in nima kaj biti. Ne glej za 16V razlicicami, ker niso tako zanesljive kot stari dobri 8V. 115KM je se boljsi kot 120KM.

Ce imas kaksnega ogledanega, ga pelji na pregled h Kavcicu na Izansko v LJ.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
A je olje v menjalniku enostavno za menjat?
Senzor odmične, alternator, se da to kako v denarju okvirno ovrednotit? Kaj pomeni počasen in občutljiv menjalnik?
Eno sem si ogledal: podvozje izgleda ok, motor lepo vžgal in delal, vlekel zvezno, sklopka in vztrajnik izgleda ok, ker ob speljevanju z drugo ni nič rožljalo ali cukalo. Moti me edino rahlo čuden zvok pri servu (je pa res, da je bil avto na asfaltu in pri miru).

Ali je možno, da se je dobilo 156 zgolj z ASR-jem ali zgolj ESP skupaj z ASR? In si potem z gumbom izključil zgolj ASR? ESP-ja se ne da izključit?
Hm, velik servis na 80 jurjev ali 4 leta ni tako nedolžno, ampak ok, itak bi ga bilo treba naredit in imaš potem 4 leta mir. Ravno tako tudi vse druge tekočine: hladilna, zavorno olje, klima.