Adria adijo?

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.223
3.626
113
dobr, povedal nisi nic smiselnega. nabijaske sankovske floskule.
a ima adria potencial, da se jo ohrani ali ne? ker ce je bila izropana, je neki, ce pa ni bila dobickonosna je pa drugo.
jest glih ne spremljam teh letalskih zadev, tko da pojma nimam kako so delali.

Floskule? Si prepričan... ...?
.
Ko je bila AA v državni lasti smo v, se mi zdi, zadnjih 8-ih letih davkoplačevalci vanjo že vrgli 85 mio€.
AA ni bila dobičkonosna NIKOLI - firma s socialističnim vodenjem nikoli ne more biti. Ja, plače so imeli pa dobre, precej nadpovprečne.. ..kako le?:zavijazocmi:
Ampak nekateri, bi vseeno še naprej radi, da imamo (kdo to "mi"?) svojo(?) letalsko družbo, kateri bomo davkoplačevalci konstantno pokrivali izgube.
Cene njenih kart bodo za "rajo" dražje od konkurenčnih prevoznikov, za taprave, naše™ pa "malo" cenejše.
Pa seveda bodo tapravi naši™ AA nudili tudi prepotrebne "svetovalne storitve" itd...
Skratka, "demokratični" socializem.
 
Nazadnje urejeno:

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
- noben ni navijal za tega kupca.edini je bil


"Med potencialnimi kupci se omenja nemške investicijske sklade, ki se ukvarjajo s prestrukturiranjem podjetij, 4K Invest, Callista Private Equity in Intro Aviation."
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
Tako kot v neletalskih zadevah - slabo, potem pa so v imenu javnega interesa vedno nastajajoče luknje polnili z davkoplačevalskim denarjem.

hja, ampak to vemo da delajo tud v drugih drzavah, torej je to nekako smiselno. za kaj je pa to dobro pa ne vem. delovna mesta? turizem? ugled? ampak zihr nekej je... in to niso niso zastonj karte.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
Floskule? Si prepričan... ...?
.
Ko je bila AA v državni lasti smo v, se mi zdi, zadnjih 8-ih letih davkoplačevalci vanjo že vrgli 85 mio€.
AA ni bila dobičkonosna NIKOLI - firma s socialističnim vodenjem nikoli ne more biti. Ja, plače so imeli pa dobre, precej nadpovprečne.. ..kako le?:zavijazocmi:
Ampak nekateri, bi vseeno še naprej radi, da imamo (kdo to "mi"?) svojo(?) letalsko družbo, kateri bomo davkoplačevalci konstantno pokrivali izgube.
Cene njenih kart bodo za "rajo" dražje od konkurenčnih prevoznikov, za taprave, naše™ pa "malo" cenejše.
Pa seveda bodo tapravi naši™ AA nudili tudi prepotrebne "svetovalne storitve" itd...
Skratka, "demokratični" socializem.

torej, privatizacija je moznost? ti govoris, kot da so jo te karte spravile na kant? torej, bi zadeva spilala, ce nebi bilo teh gratis kart?

ce bi bil to edini problem, bi zdele letalske druzbe mahale z odkupnim denarjem, da jo privatizirajo in furajo dalje.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Floskule? Si prepričan... ...?
.
Ko je bila AA v državni lasti smo v, se mi zdi, zadnjih 8-ih letih davkoplačevalci vanjo že vrgli 85 mio€.
AA ni bila dobičkonosna NIKOLI - firma s socialističnim vodenjem nikoli ne more biti. Ja, plače so imeli pa dobre, precej nadpovprečne.. ..kako le?:zavijazocmi:
Ampak nekateri, bi vseeno še naprej radi, da imamo (kdo to "mi"?) svojo(?) letalsko družbo, kateri bomo davkoplačevalci konstantno pokrivali izgube.
Cene njenih kart bodo za "rajo" dražje od konkurenčnih prevoznikov, za taprave, naše™ pa "malo" cenejše.
Pa seveda bodo tapravi naši™ AA nudili tudi prepotrebne "svetovalne storitve" itd...
Skratka, "demokratični" socializem.


Trenutno nima socialističnega vodenja ampak kapitalističnega pa vseeno ni dobičkov, zanimivo kaj
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.223
3.626
113
torej, privatizacija je moznost? ti govoris, kot da so jo te karte spravile na kant? torej, bi zadeva spilala, ce nebi bilo teh gratis kart?
ce bi bil to edini problem, bi zdele letalske druzbe mahale z odkupnim denarjem, da jo privatizirajo in furajo dalje.
Seveda tiste zastonjske karte za naše™ niso bile glavni problem.
So bile le vrh ledene gore.
In če so se tako "razmetavali" s kartami, si lahko prepričan, da je denar v potokih tekel iz firme tudi za ostale nepotrebne stroške, "svetovanja", predstavništvo v Zürichu (porabili, se mi zdi: 120.000 € v enem letu za leasing avta in gostinsko opremo??? - Tajnikar bil predsednik NS).
Zaposlenim seveda ni bilo nič hudega, plače nadpovprečne, obseg dela podpovprečen, če pa zmanjka, je pa tukaj "mama" država, ki bo vedno dala gnar, ker, hej!, menda ne bomo pustili, da bo naš nacionalni!! letalski prevoznik šel kar v stečaj.
In tako je AA delovala 50 let.
4K je (zelo verjetno v navezi s kakšnimi domačimi "majstri") postrgal, kar je še za postrgati bilo, nabil dolgove do plafona in... ...nato izsiljeval državo za denar.
NE iz mojega žepa! Dovolj!
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.223
3.626
113
Trenutno nima socialističnega vodenja ampak kapitalističnega pa vseeno ni dobičkov, zanimivo kaj
50+ let državnega socializma zdaj bo pa neki fantomski 4K, brez izkušenj v letalstvu, zvoženo in zadolženo firmo postavil kar na noge...
4K so (sem siguren, da v navezi s kakšnimi našimi "carji careva"™by Miro Stenica) prišli postrgati še zadnje možne milijončke - nabili dolgove do maksimuma - zdaj pa še izsiljujejo državo za denar??? Stečaj, takoj!!!
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
50+ let državnega socializma zdaj bo pa neki fantomski 4K, brez izkušenj v letalstvu, zvoženo in zadolženo firmo postavil kar na noge...
4K so (sem siguren, da v navezi s kakšnimi našimi "cari careva") prišli postrgati še zadnje možne milijončke - nabili dolgove do maksimuma - zdaj pa še izsiljujejo državo za denar??? Stečaj, takoj!!!

Če si prepričan potem lahko podaš ovadbo, na forumu ne boš nič rešil, se pa strinjam, da je z firmo konec
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.223
3.626
113
Aha, ovadba bo pa v tej koruptivni, mafijski državi kaj rešila:valjamse::valjamse:...
Pezdir je tudi podal ovadbo za podkupovanje na NPU, KPK in... ...NIŠTA!
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Aha, ovadba bo pa v tej koruptivni, mafijski državi kaj rešila:valjamse::valjamse:...
Pezdir je tudi podal ovadbo za podkupovanje na NPU, KPK in... ...NIŠTA!


Vsaj občutek, da si hotel nekaj narediti, jokanje po forumu ne pomaga, drugače pa tudi socialistični Švicarji so morali svojo swissair zapreti zaradi socialističnega vodenja. Denar iz proračuna bo pa šel tako ali drugače, ali za novo letalsko družbo ali pa za subvencijo letalskih linij, zastonj ne bo prišel nihče leteti linije, žal
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
čas bo za nekaj grenkih spoznanj:
- večina slo firm je bila uspešnih samo v zaprtem trgu. trgu, ki je dajal surovine poceni in na katerega se je drago prodajalo izdelke.
- večina slo firm je po odprtju trga iskala samo sebe, ker ni bila navajena na odprtje trga. ideja, da bo odprtje trga dalo nam kupce je bila laž. zamolčalo se je, da se bomo mi široko odprli.
- nihče ni omenjal, da zahodne, evropske, kapitalistične firme imajo na lagerju denar za širitev v eno malo slovenijo, da pa slovenske top firme nimajo kapitala za naskok sosednje države, kaj žele česa drugega
- ni se povedalo, da slovenija ne premore poštenih, dobrih managerjev, vodstva itd. ustanovili so se razni manager krožki, klubi in potem hobornice, grozdi..skratka plenjenje brez primere. podobno kto trop lačnih volkov znotraj ograjenega pašnika drobnice. sem pa tja se kak volk prenažre in crkne zaradi tega.
- danes se nadlajuje s top managerji, v roku 10' let arestanti ali krvniki firm.

veselo slovenija.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Pa jaz mislim da top firme so se znašle tudi na odprtem trgu, problem je bil pri firmah, ki so same mislile da so top ali pa smo mi uporabniki mislili da so top
 
  • Všeč mi je
Reactions: böc

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Prvo na splošno glede stečajev in ropanja. Ja pri nas so stečaji nekam čudno izvedeno, ker od nobene firme po stečaju ne ostane nič razen kaka hala za porušit. V tujini dobijo nesposobni lastniki in managerji brco v rit, zdravo jedro firme pa ostane in dela naprej. Bom uporabil eno precej pogosto uporabljeno besedno zvezo. Nacionalni interes države je da imajo ljudje delo v dobro stoječih podjetjih in tam dobre plače. To velja za tujino. Pri nas se gremo žal en čuden socialni mir in zadevo nategujemo dokler ni več kaj rešit. Potem imamo pa še gospodarske sodnike brez kančka logičnega razmišljanja in pride do odpisa 29 mio € Jankoviču, ker je glavni upnik frizerski salon. Si ne predstavljam frizerskega salon, ki bi kot tako velik upnik lahko preživel. Očitno so bili v Electi zelo dobro sfrizirani sploh če pogledam frizuro ta malega Jankoviča, sem velel, da imam še nekaj las na glavi, ker friziranje glave brez las je zelo drago.

Glede Adrie. Jah Šarec ima kar prav, pod sedanjim lastnikom se nima smisla v to zgodbo vložiti niti centa. Glede na nekatere informacije, da so se igrali s svetovalnimi pogodbami, bi morali v Adrii v tem trenutku biti kriminalisti, Adrijina uprava pa v preiskovalnem zaporu. Zaradi oškodovanja Adrie s strani lastnika bi bilo treba lastniku pobrati vse kar je zaslužil pa še kaj zraven. Potem se to nebi več dogajalo. Nova Adria vsekakor, samo ne z istim lastnikom. Znanje je, usposobljenost tudi. Bolje, da se to godi včeraj kot pa jutri.

Je pa Šarec dobro naredil, ker se ni pustil izsiljevati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
KSZ
Vidim, da imate eni slab spomin, oz. ga ne morete imet na tiste čase ker ste presmrkavi - bi se reklo - poleg tega pa nabijate o dejavnosti o kateri očitno nimate pojma.

A: Adria izhaja iz Inex Adrie Airways, ki je bila nekak nacionalni čarterski prevoznik, med tem ko je bil JAT nacionalni za redne linije v YU.
B: Vsak nacionalni prevoznik ima tudi dandanes nalogo opravljati nekatere nedonosne polete - vzdrževat linije - zaradi takega ali drugačnega vzroka - seveda je tu politika in gospodarstvo vmešano. Recimo JAT je tako vzdrževal linijo MBX-BEG kljub temu, da se je povprečno z DC9 vozilo 10 potnikov. Za take polete mora dobivat odkrito podporo, ali v današnjem primeru nizkocenovcev prikrito na način letnega pavšala "za reklamo". Ryan je zahteval od Mbja za enkrat tedensko nekaj čez milijon € na leto.
C: Po osamosvojitvi smo tako kot drugo infrastrukturo v javnem interesu (železnice, avtobusi,...) začeli obravnavati tudi Adrio Airways in nekaj časa je solidno vozila, potem pa se je začel najprej "slovenski" privatizacijski žur, potem pa še "razprodaja državne srebrnine".
D: posledice C so bile, da so jo najprej zropali naši (glej glej tako kot "naše" banke), potem pa še njihovi (glej glej tako kot naše banke).

Kar se mene tiče je Adria v stanju kakršnem je, kjer je njena edina vrednost tistih 550+ srčnih krvodajalcev, pač zrela za stečaj; država pa naj preko "subvencij" priklene nase enega resnega prevoznika in basta. Če je to Air Srbija ali Air China mi dol visi. V skrajni sili lahko še vedno država ustanovi novo javno službo za letalski prevoz!
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.365
6.152
113
Btw. kaj počne naša glavna tržna inšpektorica Andrejka Grlić?