Adria adijo?

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.425
3.731
113
Talk is cheap. Nekateri ste tako ognjevito zagovarjali razprodajo državne imovine "na silo".
Sedaj pa vsi ti kupci vlečejo denar ven iz firm, ki očitno niso bile povsem zanič, samo vodenje je bilo katastrofalno (Adria, Mercator, banke ....). Tako da država ni zaslužila nič samo "še eno vrečo brez dna" bo treba napolniti (saj verjetno veš za eksternalije, ki bodo brez teh firm).
- AA so moral prodat ker so jo državni upravljavci uničl.
- zaradi tega tud ni blo boljšega kupca.
- noben ni navijal za tega kupca.edini je bil
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Talk is cheap, res. Zato ker pri nas sme nekaznovano en manager pognati firmo v maloro, pa je še nagrajen zato. Imamo Merkur, imamo NLB, ... v božjo mater imamo celotno državno srebrnino, ki se je lastninila brez meja. Zato da imamo danes nekaj hiperbogatašev, katerim nihče nič ne more, še celo plačali smo jim, da so smeli to postati ! :nigladek:

Talk is cheap. :norec: , O, ti mater, takšne fraze pa že dolgo ne ... :nigladek:

Pa v celem sistemu ne manjka čisto nič drugega, kot klavzula o odgovornosti. Stokrat napisana in stokrat zahtevana. Toda - NE ! Tisti pri koritu si je ne želite in basta ! :nigladek:

Vam dam še nekaj everčkov? Ko jih imate očitno še premalo? Evo vam še nekaj smotkotov ! :nigladek::nigladek::nigladek::nigladek::nigladek::nigladek::nigladek:
 
  • Všeč mi je
Reactions: softi

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Sedaj pa lahko ustanovijo nazaj JAT Airways.

1280px-Yugoslavia_JAT_Logo.svg.png
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.978
10.721
113
kod Džej-Zija
Talk is cheap, res. Zato ker pri nas sme nekaznovano en manager pognati firmo v maloro, pa je še nagrajen zato. Imamo Merkur, imamo NLB, ... v božjo mater imamo celotno državno srebrnino, ki se je lastninila brez meja. Zato da imamo danes nekaj hiperbogatašev, katerim nihče nič ne more, še celo plačali smo jim, da so smeli to postati ! :nigladek:

Talk is cheap. :norec: , O, ti mater, takšne fraze pa že dolgo ne ... :nigladek:

Pa v celem sistemu ne manjka čisto nič drugega, kot klavzula o odgovornosti. Stokrat napisana in stokrat zahtevana. Toda - NE ! Tisti pri koritu si je ne želite in basta ! :nigladek:

Vam dam še nekaj everčkov? Ko jih imate očitno še premalo? Evo vam še nekaj smotkotov ! :nigladek::nigladek::nigladek::nigladek::nigladek::nigladek::nigladek:
Kaj je, nakladaček hlaček, od koga si že zahteval odgovornost? Samo po forumu se repenčiš, potem se pa tvoj domet ustavi.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Talk is cheap. Nekateri ste tako ognjevito zagovarjali razprodajo državne imovine "na silo".
Sedaj pa vsi ti kupci vlečejo denar ven iz firm, ki očitno niso bile povsem zanič, samo vodenje je bilo katastrofalno (Adria, Mercator, banke ....). Tako da država ni zaslužila nič samo "še eno vrečo brez dna" bo treba napolniti (saj verjetno veš za eksternalije, ki bodo brez teh firm).
Pa se mi Adria res zdi primer, kjer bi lahkoto živeli brez, vendar če bereš Siol, ti je jasno, da se tudi iz crknjenega konja, še da kaj potegniti:
"Po naših informacijah je namreč sklad 4K Invest kmalu po prevzemu slovenskega letalskega prevoznika v letu 2016 z njim sklenil več svetovalnih pogodb. Te so lastniku prinesle najmanj štiri milijone evrov, ki jih je Adria plačala na račun nemškega podjetja 4K Invest International. " (čeprav, ta tekst jemljem z rezervo, ker ga je napisal trio adijo, kar pri meni prižge vse luči, kaj je zadaj)
Saj veš koliko so plačali za Adrio? 100.000 EUR.

Financiral sem že (pa tudi ti, če plačuješ davke), očitno ne samo Adria Airways, ampak tudi 4K Invest. Zato ker ste vi tako hoteli. Zato talk is cheap, until you hire a consultant.

Facti bruti, splošno znani. Ravno zato ne želim več prispevati ničesar. Letalska družba ni nekaj, kar bi bilo vezano na teritorij in za ustanovitev nove ne rabiš neke hude mistične znanosti. Rabiš voljo in denar. Know-how in oprema je prosto dosegljiva na trgu. Če tega ne bomo imeli lokalno bodo pač to počeli grdi tujci, ki očitno niso nezainteresirani za posel na naših tleh. Ne vidim enega razloga za lastniško vpletanje države.
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Do jutri naj bi Adria Airways morala plačati članarino/prispevek IATA-i v višini 4M€.

Počasi se nalaga 4 milijone tu, pa štiri tam. Po moji grobi oceni iz tega kar curlja v javnost rabijo do konca leta cca 70M.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.751
6.134
113
blizu močvirne prestolnice
Zanimivo je,da nasprotniki privatizacije,zdaj podpornike zasebnega obtožujejo za prodajo Adrie Airways skladu.Zakaj je do tega prišlo? Prodati so jo morali, ker so jo UNIČILI DRŽAVNI upravljalci. Zaradi tega ni bilo nobenega interesa za boljšega kupca. Noben ni navijal za tega, ker drugega itak ni bilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

masevc

Guru
2. sep 2007
3.511
889
113
  • Wow
Reactions: navlixx

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.214
3.621
113
Btw. kaj počne naša glavna tržna inšpektorica Andrejka Grlić?
Adria še vedno prodaja karte, 90% letov pa je potem odpovedanih.
Andrejka seveda lahko reče, da morajo zahtevati povračilo kupnine in da imamo super zakonodajo, ki jih kot potrošnike ščiti 100% :zavijazocmi: .
Denar bodo dobili pa nazaj moj q.rac. Da o nadaljnji škodi, izgubljene počitnice, zamujeni sestanki itd.... sploh ne govorimo.
AA namreč uradno še vedno "normalno" deluje in tudi ostale družbe morajo(?) v svoje povezane lete vključevati tudi destinacije, ki jih pokriva AA.
Kupi npr. en Španec pri Iberii karto za Ljubljano - Iberia ga pripelja do Frankfurta naprej bi ga morala pa AA - in ta let je zadnji trenutek odpovedan! WTF!!!
.
TRŽNA INŠPEKCIJA ZAČNITE DELATI.
.
AA pa v stečaj, TAKOJ!
Thomasa Cooka se kdo še spomni???
Pri nas pa, kot vedno, spet to mrcvarjenje mrliča od firme, da iz nje potegnejo še zadnje evre in nategnejo še zadnje svoje stranke!
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.897
-355
113
gloh vceri je bilo po radiu, da je trzni inspektoriat ze na adrii...

sicer dvomim da so jo zastonj karte postavile na kant.

in namesto da se isce krivca, ki se ga nikol ne bo naslo, ker jih je vec, se naj drzava raje ukvarja s tem, ali jo je mozno in smiselno resit.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.214
3.621
113
:sprasujemse:
Seveda je AA možno rešiti!! Z lahkoto!
Iz slovenskih davkoplačevalcev iztisniti kakšnih 100 mio€ je vendar "mala malca".
Pa kwa pol, če bodo ceste kakšnih 5 let dlje luknjaste, če nam še kakšen otrok s prirojeno srčno napako po nepotrebnem umre, če boš ti čakal 18 mesecev na operacijo kolena...
...vse to je nepomembno in brezveze!
AA je vendar NAŠA™, naš ponos, naše okno v svet in MORA leteti, da se bo gnoj Tajnikar (btw. se ga spomnite na drugem mestu po izplačilih preko podjemnih pogodb za "povečan obseg dela"? 411.000 € NETO si je ta gnoj dal v 10 letih dodatno izplačati!) lahko z NAŠO™ Adrio letel v Sarajevo opletat s svojim gobcem...
:zavijazocmi::zavijazocmi::zavijazocmi:
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.560
9.813
113
40
MB
Talk is cheap. Nekateri ste tako ognjevito zagovarjali razprodajo državne imovine "na silo".
Sedaj pa vsi ti kupci vlečejo denar ven iz firm, ki očitno niso bile povsem zanič, samo vodenje je bilo katastrofalno (Adria, Mercator, banke ....). Tako da država ni zaslužila nič samo "še eno vrečo brez dna" bo treba napolniti (saj verjetno veš za eksternalije, ki bodo brez teh firm).
Pa se mi Adria res zdi primer, kjer bi lahkoto živeli brez, vendar če bereš Siol, ti je jasno, da se tudi iz crknjenega konja, še da kaj potegniti:
"Po naših informacijah je namreč sklad 4K Invest kmalu po prevzemu slovenskega letalskega prevoznika v letu 2016 z njim sklenil več svetovalnih pogodb. Te so lastniku prinesle najmanj štiri milijone evrov, ki jih je Adria plačala na račun nemškega podjetja 4K Invest International. " (čeprav, ta tekst jemljem z rezervo, ker ga je napisal trio adijo, kar pri meni prižge vse luči, kaj je zadaj)
Saj veš koliko so plačali za Adrio? 100.000 EUR.

Financiral sem že (pa tudi ti, če plačuješ davke), očitno ne samo Adria Airways, ampak tudi 4K Invest. Zato ker ste vi tako hoteli. Zato talk is cheap, until you hire a consultant.

nisi ti nekje pisal da si starešina pa z več kilometrine kot marsikdo tu? ker mindset maš kot 12 letni nadebudnež ki je slišal prvi govor mesečnika pa si zdaj odločen da očistiš planet kapitalizma :eek:
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.897
-355
113
:sprasujemse:
Seveda je AA možno rešiti!! Z lahkoto!
Iz slovenskih davkoplačevalcev iztisniti kakšnih 100 mio€ je vendar "mala malca".
Pa kwa pol, če bodo ceste kakšnih 5 let dlje luknjaste, če nam še kakšen otrok s prirojeno srčno napako po nepotrebnem umre, če boš ti čakal 18 mesecev na operacijo kolena...
...vse to je nepomembno in brezveze!
AA je vendar NAŠA™, naš ponos, naše okno v svet in MORA leteti, da se bo gnoj Tajnikar (btw. se ga spomnite na drugem mestu po izplačilih preko podjemnih pogodb za "povečan obseg dela"? 411.000 € NETO si je ta gnoj dal v 10 letih dodatno izplačati!) lahko z NAŠO™ Adrio letel v Sarajevo opletat s svojim gobcem...
:zavijazocmi::zavijazocmi::zavijazocmi:

dobr, povedal nisi nic smiselnega. nabijaske sankovske floskule.

a ima adria potencial, da se jo ohrani ali ne? ker ce je bila izropana, je neki, ce pa ni bila dobickonosna je pa drugo.

jest glih ne spremljam teh letalskih zadev, tko da pojma nimam kako so delali.