na audiju je pri določenih modelih (npr q5 2011) odprtina s čepom, ki ga odviješ z original orodjem za platišče, pri tanku za gorivo - natakneš cev na kanto z Adblue, naliješ.Kje je problem?Tako izgleda originalna rešitev na Audiju, mamicu da jim nabijem, še dobro da polnim samo 2x na leto i pol.
2 dni nazaj sem filal q5, 10 litrska kanta adblue ima zadaj cev, ki jo našraufaš na kanto in vtakneš v odprtino poleg tanka za gorivo - vse skupaj mi je vzelo 5 minutNevem kakšno cev imaš v mislih in kako imajo rešeno starejši Audiju ampak na A6 2015 naprej to traja da napolniš tisti tank. Sem prilepil eno sliko iz googla kako to izgleda.
2 dni nazaj sem filal q5, 10 litrska kanta adblue ima zadaj cev, ki jo našraufaš na kanto in vtakneš v odprtino poleg tanka za gorivo - vse skupaj mi je vzelo 5 minut
Kaj ti naj rečem, možno da ima Q5 debeljšo luknjo/cev. Meni 10L kanto požira sigurno 15minut.
odvisno od tipa kante in te ceviKaj ti naj rečem, možno da ima Q5 debeljšo luknjo/cev. Meni 10L kanto požira sigurno 15minut.
Nevem zakaj so naredili znanost iz točenja tega Adbluja, zakaj enostavno ni luknja podobna kot pri dizlu, dinamika točenja enaka in je to to. Saj pa ne gre za eksplozivno snov? Naj me kdo razsvetli zakaj je temu tako, očitno mora biti nek razlog?
odvisno od tipa kante in te cevi
ene so v varianti vrečke, kjer jo lažje stiskaš, nekatere imajo cev z "zarezo", da gre zrak hitreje ven itd
lahko pa narediš na poden kante luknjo, ko je obrnjena na glavo
sem pomeril, ADBLUE cev na NISOTEC kanti ima 19mm, rahlo v konus - tako da tudi če stiskaš kanto, da hitreje teče, je diht pri vhodu, da se ne poliješ
A ima mogoce kaksen avtomobil filter AdBluja? Avtobusi, kamioni in ostala tezka mehanizacija ze ima.