Glede na to da Adblue vsebuje tam cca. 30% uree v vodni raztopini, torej večino mase še vedno predstavlja voda, ni neke panike da bi sama voda povzročala kakšen dodaten strošek. Ko se adblue vbrizga v izpuh se tam zaradi temperature voda izpari, urea pa razpade na CO2 in NH3 (amoniak). Amoniak se potem v katalizatorju veže na NOx in povzroči razpad na H2O in N2.
Če vliješ navadno vodo (destilirano) ne bo čisto nič crknilo, samo NOx se zaradi pomakanja amoniaka ki pride iz uree (adblue) ne bo pretvarjal v končnem katalizatorju v manj škodljive snovi (vodo in dušik). Teoretično bi se celo podaljšala življenjska doba SCR katalizatorja.
V praksi obstajajo NOx senzorji, ampak iz dieselgate vemo da se ne uporabljajo oz. se vsaj niso kot bi se morali. Tako da se nebi čudil da sistem zaznava samo polnost tanka za adblue in javi napako ko pride tam nivo do nule.
P.S. sam sistem vbrizga se lahko zamaši že ob nepravilni mešanici uree (ker ta kristalizira), tako da je pomebno da karkoli se vlije noter nima trdih snovi oz. delcev ki bi se lahko kje zataknili. S tega stališča navadna voda ni ok, ker se bo vodni kamen nabiral na šobi in tudi dalje na precej finem katalizatorskem satovju. Destilirana/demineralizirana voda pa nebi smela povzročat težav.
P.P.S. urin (scanje) bi moralo nekaj NOx pobrat, ni pa zadosti koncentrirana urea da bi delovalo enako kot adblue. Pa odvisno kakšno presnovo imate je lahko v scanju tudi precej trdnih snovi (ledvični kamni!) tako da ni priporočljivo uporabljat, razlogi so enaki kot za navadno vodo.