niso...A so ti stari traktorji zweitakterji? Pa še wartburg je imel pod volanom ročico na zajlo, kjer si lahko "priklopil" zaviranje z motorjem.
Šlo je za sarkazem. Ampak prepričan sem, da normalnega traktorja ne bi smel poln gas vreči iz tira.A so ti stari traktorji zweitakterji? Pa še wartburg je imel pod volanom ročico na zajlo, kjer si lahko "priklopil" zaviranje z motorjem.
no to za dotično vozilo iz moje zgodbe ne drži, dejstvoSej piše v navodilih, da tekočina ne bo takoj zaznana in tudi kakšen je postopek po dolivanju. Če ga na fertik sprazneš, je pa jasno, da mu lahko samo tester pomaga, da računalniku direktno poveš, da si nalil. Ampak navodila brat je prezahtevno. Za mnoge.
To trdiš po prebranih navodilih za dotično vozilo?no to za dotično vozilo iz moje zgodbe ne drži, dejstvo
Pa servis skoz pravi da.so ti motorji narejeni da se vrtijo, in da.pride do tezav ce delajo pod premajhnimi obrati.Taprvo. Malo bolj nežen boš mogu bit.
Store je star 50 let, tole pa 3 leta.Traktor je narejen za poln gas. Naš štore je verjetno polovico od vseh 10.000 ur pridelal na 80 - 100 % maksimalnih obratov in to je zanj še najmanjši problem.
Jaz bi rekel, da ga muči zaviranje z motorjem. Kot nekoč wartburge.
Jap...Store je star 50 let, tole pa 3 leta.
Edino skupno tocko imata nafto. Tale ima pri "enaki" prostornini motorja 3x vecjo moc. Ne bi o polnem gasu pri storetu.
Bratranec univerzal45 je vsako leto nekaj popravljal pri/po siliranju. Tam je bil poln gas in se v bregovih..
90 % storovcev danes dela povprecno s cetrtino gasa. Pred 40 leti so ga se teral, danes pa 4 vretenski pajk vozi traktor 100konj namesto storovc.
govorim glede na podatke, ki so bili razvidni na testerju - se pravi so dolili še preden je bil avto v kakršnemkoli zasilnem programu, kar je bilo razvidno tudi iz količine po parametrihTo trdiš po prebranih navodilih za dotično vozilo?
V C5 Air gre direkt s ta tanko pištolo brez vseh nastavkov.Ne, direktno v avto.