Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Pa saj če bi kurčevi DMV ukinili bi že bilo nekaj.
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
da je vozilo vsaj eno leto registrirano na upravičenca, ki uveljavlja premijo, in da ima upravičenec potrdilo o razgradnji starega avtomobila
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
vir: STA
le nekaj odsekov ...
ja valda in potem svizec ...
Slovenski avtomobilski trg v zadnjih štirih mesecih beleži krepak padec povpraševanja. Sekcija za osebna tovorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije je zato pripravila predlog za oživitev povpraševanja na avtomobilskem trgu, ki vključuje uvedbo premije za čisto okolje in spremembo zakona o davku na motorna vozila. Predlog o uvedbi premije je zaživel že decembra lani, ko je sekcija po besedah njenega podpredsednika Bogdana Žvanuta predlagala uvedbo premije za oddajo rabljenega vozila v razrez in nakup novega avtomobila v višini 1000 evrov. Toda po izkušnjah iz tujine se je sekcija zdaj odločila za uvedbo tovrstne premije v višini 2500 evrov, kar bo tudi predlagala vladi. Premija naj bi se uvedla takoj, morda že prihodnji mesec, in bi veljala v letošnjem letu.
Pogoji za uveljavljanje premije so, da se o v razrez odda vozilo, starejše od 10 let (takih je po podatkih sekcije v Sloveniji okoli 400.000), da je vozilo vsaj eno leto registrirano na upravičenca, ki uveljavlja premijo, in da ima upravičenec potrdilo o razgradnji starega avtomobila. Novo vozilo mora zadoščati normi Euro 4, vključena pa naj bi bila tudi vozila, ki so bila v uporabi pri pooblaščenih trgovcih in uvoznikih in niso starejša od enega leta.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ne pozna se pri velikih dragih kravah, se pa 2500 € odločno pozna pri nakupu majhnih avtov za okoli 10 jurjev. Toliko popusta pa ne dajejo trgovci.
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Dobra!
Trgovci z avti so se pretirano razpasli na krilih visoke prodaje, in sedaj, ko je pred nami 7 suhih let, naj jih država vleče ven iz kota, v katerega so se sami spravili (poslovno tveganje pa take stvari; brez tega pač nisi podjetnik). In ven bi jih zvlekla tako, da bi takim, kot ti, izpulila 10K prihrankov (morda tudi bodočih) za avto, ki g v resnici ne potrebujejo tako zelo (nice to have). Recimo, da kriza udari še močneje, t.i. drugi val. Čez pol leta, ko bi ta denar prav prišel za golo preživetje, bo lahko subvencionirala še tebe in take - ker bo avto itaq izgubil vrednost pa trg rabljenih se bo še skrčil pa tako dalje.
Good thinking.
2500€ je preveč, tam nekje okoli 2000 je meja, ki ne obremenjuje proračuna ...Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zakaj optimističen? Država vse dobi nazaj že ob nakupu avta (DDV+DMV+registracija). Pri tem se povprečen kupec seveda še zapufa, kar se posledično sanira tudi finančno stanje bank (no , samo delno, a vendarle), profitirajo pa tudi zavarovalnice, saj na nov avto itak vsak vzame še kasko. Država bi bila samo v plusu, samo tam gori tako ali tako ne znajo računati.Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Je pa 2500€ malo optimističen predlog. 1000€ se mi zdi še nekako normalno...