2016 Toyota Mirai (FCEV)

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
In kaj je 2 milijona za Toyoto? Še opazijo ne.
Problem je, ker bi lahko recimo v Nemčiji zdaj prodali par 100 kosov, pa ga sploh še nimajo, bo tam šele junija, in to ne v takih količinah. Samo kot primer.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
No, GM je bil na istem z EV1, pa je program ukinil. Oba sta pa (bila) hand made.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Res ne razumem...nekdo bo zamižal na tri oči da bo dal 50 jurjev za avto...ki bo za nameček nadpovprečno grd
wink-1.gif


Človek dobi pobčutek da so tovrstna vozila sama sebi namen in jih dejansko avto industrija sploh ne želi prodajat...in enostavno prilagodi obliko tem cilju.

To da je grd je tvoje osebno mnenje, meni se ne zdi toliko napačen.

npr.
Leaf mi njegova zunanjost ni všeč, mi pa je od znotraj všeč.

BMW i8 lepa zunanjost, samo kaj ko ni uporaben
saj se niti 4 odrasli ne morejo normalno peljat pa majhen prtljažnik
zame neuporaben avto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Roko na srce, tudi Toyota je ukinila RAV4 EV iz enakega razloga.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
a ni bil krivec Chevron (Texaco), ki je lastnik nekih patentov za NIMH baterije (v tistih časih edine aktualne). Tako, da proizvajalci niso mogoli vgrajevat dovolj velikih kapacitet v avte.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ah dajte no, vse to so projekti ki zaživijo zaradi subvencij, potem ko so prepuščeni samim sebi je pa odvisno zgolj in samo od potrošnikov, simpl.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ah dajte no, vse to so projekti ki zaživijo zaradi subvencij, potem ko so prepuščeni samim sebi je pa odvisno zgolj in samo od potrošnikov, simpl.

Oz. bolje rečeno, to so bili CARB 'compliance' avtomobili, tako kot je to npr. sedaj Fiat500E, pa še kakšen bi se našel.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
a ni bil krivec Chevron (Texaco), ki je lastnik nekih patentov za NIMH baterije (v tistih časih edine aktualne). Tako, da proizvajalci niso mogoli vgrajevat dovolj velikih kapacitet v avte.

Cobasys (Ovonic), proizvajalec teh Large Format NiMH baterij je bil v lastništvu GM-a. Po demontaži EV1-ja je GM prodal Cobasys Chevronu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cobasys

Citat:
GM Ovonic Battery, 1994

In 1994, Ovonic Battery Company formed a joint venture with General Motors (GM), called GM Ovonic Battery, to manufacture NiMH batteries for electric vehicles.[10] GM was given a 60% share of the venture, and provided operating capital, manufacturing capability, and management personnel, while OBC was given a 40% share, and provided patents, licenses, intellectual property, and engineering personnel.[11] Robert Stempel, who in 1992 concluded a 37 year career at GM, finishing as chairman and CEO, joined ECD Ovonics as an advisor in 1993, and has served as ECD Ovonics' chairman since 1995.[8]

This period was during the development of hybrid and electric vehicles by several automotive manufacturers[12] trying to comply with California's Zero-Emission Vehicle (ZEV) Program, which required 2% of new vehicles sold or leased in the state to be ZEVs by the 1998 model year, and 10% by the 2003 model year.[13] NiMH batteries were used in small production runs of EVs from Toyota, Honda,[12] DaimlerChrysler, and Ford in 1997, and GM in 1999.[14] In 1996, California pushed back its ZEV compliance requirement from 1998 to 2003, and required the sale of just 3,750 ZEVs between 1998 and 2001.

Texaco Ovonic Battery Systems, and Cobasys, 2000

In October 2000, Texaco Inc. bought GM's 60% share in GM Ovonics Battery Systems, adding to their existing 20% share in the company,[17] and restructured the joint venture as a 50-50 partnership with ECD Ovonics, renamed Texaco Ovonic Battery Systems LLC.[18][19] Less than a week later, Texaco and Chevron Corporation announced a merger plan,[20] which was completed a year as they became ChevronTexaco Corporation.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Res je škoda, da so Miraia in MY2016 Priusa naredili tako grdega. Kako to, da jim to ne kapne?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ma cela jeba je v Toyoti, da je Prius kao dolgočasen, pa so sedaj razjebali dizajn, da je konkretno kričeč. Zato Prius prihaja na ceste šele konec leta, oz. v začetku naslednjega, namesto že lani. Ker je šefe svih šefova prejšnji dizajn fuknil v smeti.
Sicer pa tako kot pri vsem drugem, narod se bo navadil tudi na ta dizajn.

Za dolgočasneže bo ostala hibridna linija Toyot, za tiste, ki nimajo radi plastik fantastik, bo tu Lexus, za Star Trek fane bo pa Prius in to je glavna poanta. Vesoljski dizajn, električni štirikolesni pogon in ostane geek fore - Prius.

Samo v Ameriko pejte pred parkirišče kake NASA-e. Prius, Prius, Prius, Prius, Prius, Volt, Volt, Leaf, Prius, Prius, Prius.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Res je škoda, da so Miraia in MY2016 Priusa naredili tako grdega. Kako to, da jim to ne kapne?

Ker odločajo inženirji in vodje programa (ki so pa spet inženirji), ne dizajnerji. Sem govoril z obema šefoma programa, pa nobeden od njiju ne dojame, da sta avta grda. Se jima zdita emocionalna, volj športna, whatnot ...
bonk.gif

Žalostno je že to, da lahko o avtu, ki se bo prodajal globalno, odločajo ljudje, ki ne spravijo 5 angleških besed skupaj (ali pa 5 besed tujega jezika, če hočeš). Pa so lahko 100x stokovnjaki za EV in FC in nevemkajševse.