Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Res? Z 1kg vodika narediš cca. 100km, stane pa 9 EUR, torej 9 EUR/100km, kar se mi ne zdi ceneje od bencina(hibrid)/dizla.
Citat:
S štirimi kilogrami vodika pa naj bi avtomobil prevozil od 400 do 500 kilometrov.
Kilogram vodika na javni črpalki na Dunaju stane devet evrov.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zdaj se morda komu zdi, da je na elektriko poceni, ampak realno gledano kaj dosti pod 6€ na 100 km v EU ne bomo prišli prej več. Tam, kjer bo energent cenejši (recimo elektrika), bodo to pač uredili z dajatvami.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zdaj se morda komu zdi, da je na elektriko poceni, ampak realno gledano kaj dosti pod 6€ na 100 km v EU ne bomo prišli prej več. Tam, kjer bo energent cenejši (recimo elektrika), bodo to pač uredili z dajatvami.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Že zdaj bi bilo finančno (če odmislimo ekologijo in stem povezano potrebo po spodbujanju nakupa avtov z ničelnimi lokalnimi emisijami) logično, da država ne da subvencij za EV, ampak jim nabije letno dajatev, ker izgublja pri trošarinah za gorivo.
Pa kaj resno misliš, da na fotovoltaiko ne bodo opalili nekih taks, ravno zato, da se folk ne izogne dajatvam? Ne se hecat ...Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zdaj se morda komu zdi, da je na elektriko poceni, ampak realno gledano kaj dosti pod 6€ na 100 km v EU ne bomo prišli prej več. Tam, kjer bo energent cenejši (recimo elektrika), bodo to pač uredili z dajatvami.
Ko se bo to zgodilo, se bo naložba v fotovoltaiko povrnila še 2-4x prej, kot sedaj.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako, kot sedaj delajo z nizko trošarino na dizel in visoko na bencin, kjer bencin subvencionira dizel, potem bo pa elektrika (6€/100km) subvencionirala vodik(3-5€/100km)?
Citat:
According to Burnaby's Ballard Power Systems, which manufactures fuel cell engines, Whistler's hydrogen buses cost $1.34 per kilometre to maintain, versus 65 cents per kilometre for diesel-powered buses.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Izguba na Mirai je baje 100 k EUR, tako, da se dela, da se jih proda itak čim manj.
Citat:
The company reportedly already has 2,000 orders for the Mirai just in Japan, and an anonymous Toyota executive tells Automotive News that the waiting list is now "two years or something" to receive one.