2013 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Malo čudno se mi zdi tvoje norčevanje iz tistih, ki potrebujejo za sekundo hitrejši avto... sploh glede na to, da si bivši(?) Williams fan

leta 1994 je imel Hill dve sekundi hitrejši avto, 50-70 konjev močnejši motor; Shumacherju so vzeli 1. in 2. mesto, mu preprečili nastop na dveh dirkah, pa še vedno je bil svetovni prvak po kolosalni trapariji neučakanega Hilla v Adeleidi.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Mislim, da moraš ti televizijo zamenjat
confused-1.gif

Sem vseskozi mislil, da se zajeb. in druge provociraš, ko si pisal nebuloze.
Sedaj vidim, da si dejansko resno mislil, vse kar si napisal.
shocked-1.gif


No ja, ...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
A na marsu je formula ob sobotah al ob nedeljah? Tu smo imeli enega fotra ki ga je mali Nico našolal skozi vsa tri leta da je v tla gledal ko je hodil...a na marsu pa fotri ownajo?
shocked-1.gif

Daj se že reši teh frustracij. Smo leta 2013, Šumi je po sedmih naslovih svetovnega prvaka v zasluženem pokoju, v formuli pa imamo druge dirkače.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Foter je zame že davno pase. Moti me da nekateri pišejo da je foter Lojzu avto spimpal...
hysterical-1.gif


Sicer pa glejte moj podpis, nico x2 točk v treh letih več. Glede na to kako ga Lojz ovna letos, vemo kje je bil foter....
hysterical-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Pripiši si še tole:

Svetovni prvak 1994 - Michael Schumacher
Svetovni prvak 1995 - Michael Schumacher
Svetovni prvak 2000 - Michael Schumacher
Svetovni prvak 2001 - Michael Schumacher
Svetovni prvak 2002 - Michael Schumacher
Svetovni prvak 2003 - Michael Schumacher
Svetovni prvak 2004 - Michael Schumacher

Pa še mnenje legende:

"It was not a race. It was a demonstration of brilliance."
Stirling Moss about Schumacher at the 1996 Spanish GP

Naj uživa penzijo!
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Ok. Zraven pa pripnem še tale filmček da bo bolj kredibilno vse skupaj, mogoče še ko je villeneuva hotel zrinit, pa parkiranje v monacu...ima toga još pa još...je toliko tega "uspeha" požel v sedmih letih da ne gre vse v podpis...
hysterical-1.gif

Jup, naj uživa v nezasluženem pokoju.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Evo, pomnite velikega heroja, 4:50 naprej je posebej zanimivo kako ga ima narod rad....še rdeči mu žvižgajo...
hysterical-1.gif

 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Sej ne da sta bla Raikonen pa Grosjean drugi in tretji iz 8 oz 11 mesta ane

Ja evo. Se ta dva sta seveda pokazala vec kot Hamilton. S kod sta startala niti ni tako pomembno, sta pa bila gladko drugi in tretji. Res ne vidim razloga, da se Hamiltona izpostavlja za predstavo ta vikend.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Saj se ga ne, postavljajo ga edino tisti, ki pač s tem posredno blatijo fotra.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Naredo je maksimum, kar avto omogoča, medtem ko Nico ni...

Perez je tut malo pretiraval in bi mogo pustit nekaj 10cm več prostora.Preveč na nož je šel dvakrat in k sreči sta oba odpelala dirko do konca
smile-1.gif
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Še trenitna razvrstitev:

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German Red Bull Racing-Renault 77
2 Kimi Räikkönen Finnish Lotus-Renault 67
3 Lewis Hamilton British Mercedes 50
4 Fernando Alonso Spanish Ferrari 47
5 Mark Webber Australian Red Bull Racing-Renault 32
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 30
7 Romain Grosjean French Lotus-Renault 26
8 Paul di Resta British Force India-Mercedes 20
9 Nico Rosberg German Mercedes 14
10 Jenson Button British McLaren-Mercedes 13
11 Sergio Perez Mexican McLaren-Mercedes 10
12 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 6
13 Daniel Ricciardo Australian STR-Ferrari 6
14 Nico Hulkenberg German Sauber-Ferrari 5
15 Jean-Eric Vergne French STR-Ferrari 1

Ostali brez točk.

Hamilton je letos prikazal odlično vožnjo in je mel tudi malo sreče, da ni prišlo do kake okvare na teh 4 dirkah, kot pri nicotu.Rezultat pa so točke.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Saj smo že povedali, zakaj je bila takšna razlika med ham in ros, pa tudi med but in per. Ali misliš, da je bila takika 4 postanke za ros načrtovana že na začetku dirke?
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Nisem bral vsega...

Šumaher je pokazal premalo, to je jasno.

1. Je 7kratni svetovni prvak s skoraj 100 zmagami
2. Četudi je v zadnjih 3 letih bil slab, je naredo 1 pole position, nekaj 4.mest in eno 3. mesto, dirkalnik pa ni bil blizu temu letošnjemu po zmogljivosti in kakovosti.

Tako, da sem v rahli dilemi, ker eni tu pravite, da je bil ata slab in je bil sam kriv za vse=?! (lani je mel 7 ali več okvar dirkalnika na 19 dirkah OMFG).Če bi bil slab, bi ga tuti Bariko nesel v ferrariju.Potem bi bil na ravni webbra, masse in podobnih, ki vozijo top avto, vseeno pa ne morejo premagat moštvenega tekmeca oz. se borit z njim po točkah.

Ja, Majkl je naredo napako da se je vrno oz. prehitro spet šel v pokoj, nikakor pa ni povprečni voznik.Sigurno pa ni bil več tako hiter-eksploziven pri dobrih 40 letih, kot mladiči okoli njega..
smile-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
plus da se je F1 zelo spremenila, po tistem, ko je on odsel, so se vozne lastnosti precej spremenile. ni vec aeroidnamicnih dodatkov, sprednje krilo je vecje in zadnje manjse, pa KERS in DRS ...

skratka, verjetno je F1 ki jo je on vozil imela popolnoma drugacen feeling, kot ta, ki je bila sedaj. da je Mercedes se vedno sajtrga, se je lepo pokazalo, na dirki, ko sta oba Mercedesa tezko drzala tempo, oz. so si sploh Rossberga jemali kot da se s kartingom vozi. prave resnice, zakaj je bilo tako, bomo tezko poznali. so hitri na kvalifikacijah in prvih par krogov dirke, potem jih zmanjka. balance?

po drugi strani pa Red Bull ocitno nima sekundo hitrejsega avta, ker drugace bi bila prva Webber in Vettel, ne da je Vettel dalec spredaj prakticno sam. Vettel ima eno odlicno lastnost. zna izkoristiti prazno cesto pred sabo. in takrat pelje hitro, zelo hitro. verjetno bi naredil enako razliko tako z Lotusom (ce ne se vecjo) kot s Ferarrijem. ce bi koga moral slediti oz. se voziti v gneci, ne bi bil tako hiter oz. opazen. se je tudi ze prebil iz zadnjih mest na prva, tako da tako zelo zanic ni oz. ni le avto tu.

je pa ocitno tako, da se vsak avto drugace obnese. se mi zdi, da RBR na kvalifikacijiah ni hiter, a na dirkah naredijo razliko. Lotus odvisno od dirkalisca, Mercedes mi deluje kot hiter za en krog, da bi tempo drzal dlje casa, pa tezko. Ferarri spet, kako se obrne proga, ampak se mi zdi se najbolj allround avto.

ampak je pa definitivno pred nami se ena dobra sezona, ravno zaradi dejavnikov, ki sem jih omenjal zgoraj.
smile-1.gif


in dragi moji - vsaka sezona steje zase. tezko je primerjati dve razlicni sezoni v moderni F1. in se mi zdi ultra neprimerljiva letosnja sezona z lansko.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Res je to glede gum pa aerodinamike.Velika razlika, pa čeprav je minlo samo 3 leta..Predvsem gume.Potem pa še voziš avto, kateremu konstantno rit odnaša in tukaj zgubljaš na hitrosti, obenem pa zaradi zdrsavanja še gume prehitro uničiš...
frown-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Ne, mislil sem to, zaradi česa je hamilton deloval bolje na tej dirki, oz dosegel več, kot nico. Nico je bil udeležen v veliko akcije, v veliko "brutalnih" dvobojev in je fajn obrabil gume, ravno zaradi tega je šel 1x več v boks, kot hamilton. Hamilton je pa lepo "cruisal" in posledično bil bolj prijazen do materiala.

Podobno je bilo pri mclarnu, tam je tudi button šel 4x v boks, perez pa 3x, kar je veliko presenečenje, glede na to, kako "prijazen" do gum je button...ampak dogajanje na stezi poda razlago, button je na orenk branil pozicijo in posledično skuril gume.

Veliko vas hvali to dirko, kako dobra je bila, ampak jaz bi rekel, da temu ni tako. Res, da je bila akcija, ampak povečini so vozniki, ki so bili v akciji, na koncu najebali. Nico, Button, webber....vsi bi bili višje, če bi "cruisali", ker pa so se borili, pa so najebali zaradi gum. Kar bi lahko na koncu privedlo do tega, da vozniki rajši ne bi več branili pozicij, oz se borili za njih, ampak bi lepo na easy cruisali in čakali na reševanje v boskih...kar dandanes sploh ni problem, ker se itak gre v boks 3x in se lepo tisti krog pritisne na polno, pa pridobiš ogromno (recimo alonso in massa na predzadnji dirki).

Ampak za nekoga, ko je spidi, je pač važno, da je hamilton prišel prej na cilj kot nico, da lahko piše, kako zanič je bil fotr.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
se ne bi strinjal s tabo. je Perez moral tudi napadat Buttna, pa je sel vseeno enkrat manj v bokse. tudi napad obrablja gume.
wink-1.gif


se pa strinjam, kruzanje namesto dirkanja, je precej bolj zahtevno do materiala, ampak to do celotnega paketa, ne le gum.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Naredo je maksimum, kar avto omogoča, medtem ko Nico ni...

Perez je tut malo pretiraval in bi mogo pustit nekaj 10cm več prostora.Preveč na nož je šel dvakrat in k sreči sta oba odpelala dirko do konca
smile-1.gif

Kar se mene tiče, je bil Perez "man of the race". Tako se dirka in tako se prehiteva. Na vsaki dirki hočem tako borbo - vse na robu, vse pošteno...
Vse spoštovanje McLarnu, da dirkačema pustijo dirkati.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Za moje pojme je branjenje pozicije veliko lažje kot napadanje....tisti, ki brani, mora biti "all over the place", je pa tudi problem, če je tisti ki napada občutno hitrejši, kar je perez bil, torej je moral button posledično dati veliko več od sebe.

Imo.