2011 Octavia 1.6 tdi cr mnenja

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.826
113
Ja, mi je jasno glede katalizatorja. Očitno pa je to še vedno pri 2.0 TDI motorju, ker zadeva je aktualna.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Ni. Jaz vozim 2.0 TDI CR DPF pa nima dodajanja Ad-blua. Pa vseeno emisije po Euro 5 standardu.
 

kacajdr

Pripravnik
2. okt 2007
158
0
16
Kranj
KSZ.
Sam sem bil aprila pred dilemo VW TDI 1.6 vs 2.0; obakrat Golf+.
Preizkušal sem 1.6 Bluemotion v Golfu in 2.0 v Tiguanu.
Izbral sem 2.0. Razlogi:
- boljša odzivnost pri nižjih obratih,
- dlje časa na trgu,
- 6. prestava.

P.S.: Ja, je DPF, ampak oni brez dolivanja.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.826
113
Citat:
Uporabnik kacajdr pravi:- 6. prestava.
To je vse skupaj en bullshit. Važna so prestavna razmerja, ne pa število prestav.
Recimo občasno vozim dve škatlli, oba dizla, en pet prestav, drugi pa šest. Prvi ima pri 100 km/h 2000 vrtljajev, drugi pa pol širine kazalca števca manj. Isti k....

PS: Sicer imam osebno tudi raje 6 prestav, vendar kot rečeno, če so pravilno postavljene. Ne rabim 6 prestav, če so tam samo zato, da prikrijejo turbo luknjo pri nizkih vrtljajih, hkrati moram pa za vsak klinac šaltat.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
ksz

Ste mi neki znalci tukaj ja. AdBlue sploh nima nobene veze s trdimi delci oz. s filtri DPF, saj zmanjšuje NOxe in ne število trdih delcev. Pri vozilih, ki uporabljajo AdBlue, se le ta vbrizga v del izpušne cevi, ki je ZA DPF filtrom in tik pred deNOx katalizatorjem. Drugače pa nihče ne uporablja več tekočin za filtre trdih delcev, kot npr. PSA grupa, ki je v prvih generacijah FAP filtrov uporabljala tekočino Eolys.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Bla bla bla, to je samo pesek v oči, da bodo lahko pobirali vstopno taxo. Kaj vse se pa vozi po obvoznici samo kak kilometer stran od mestnega središča. Vse za ekologijo...ja seveda, da bodo lahko vse dražili....