2011 Octavia 1.6 tdi cr mnenja

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
tut zdej sm na servisu vsaki drugi mesec, več kot 4 leta je tako nebi imel, že zaradi garancije.. sej sm gledu tut passate, ampak mi je octavia lepša, pustimo velikostne razrede... sej je dost podobnih avtov za za denar, ampak ali so to opli in fordi, ki so mi notr gravž, ali je zunaj kr neki od avta, recimo seat, da mi je pa lep in notri in zunaj, je pa zaenkrat samo octavia+ da se zelo lepo vozi
cheer.gif

tale je sicer top oprema, ampak osnova je ista
37.jpg
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
DPF filter se prvič pregleda na servisu pri 150.000 km. Menjava sploh ni predvidena, če normalno dela. Vsaj do prevoženih 300.000.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
S tako notranjo opremo in DSG si pa že na ceni čez 25k Eur. Pa ne vem če ima octavija L&K 1.6 TDI motorje, po moje samo 2.0.

Business oprema je pa dost bolj revna.

Pri solidni opremi za tak razred ima zadaj ročno odpiranja oken?
hysterical-1.gif

KLIK
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
to je akcijska oprema greenline ali business, je čist oskublena za 16k, pol pa lohk dofilaš opremo, sej pravm s tako opremo kot sm napisal jo dobim za 19k
edit 20k
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
SAD pozabi na DPF, če bo delal 80.000 letno sploh vedo ne bo da ga ima, hujše bi bilo če bi delal letno 7534km po mestu..
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.826
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
SAD pozabi na DPF, če bo delal 80.000 letno sploh vedo ne bo da ga ima, hujše bi bilo če bi delal letno 7534km po mestu..
Fajn, vendar bi jaz vseeno zadevo pred nakupom preveril formalno na servisu in pa, če je v garanciji tudi dpf.
Namreč v primeru, da je tako kot pri Toyoti in Bmwju dpf filer 2+ jurjev pri nekje 150 do 200 jurjev km, bi osebno to jaz v kalkulacijo vključil.

Sicer pa, kot rečeno, zadeva za ta denar ni švoh in pa pri teh km je dejstvo, da je šparovček zelo pomembno.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Nisva se razumela prav, VAG ima čist drug sistem DPF-ov kot npr. BMW. BMW ima predvideno menjavo na 200.000km, v avtu imaš tudi števec ki ti odšteva dol kilometrino ampak pri 200.000 greš ter resetiraš ta števec ter ponoviš vajo... Skratka ti si v tej zadevi teoretiziraš. Pusti zdaj razne Mazde, Toyote ki pač ne znajo montirat tega filtra na pravem mestu ampak osebno ne poznam človeka ki bi na nemcu menjal ta filter? Da bi mi enostavno "crknil" ? Sicer pa VAG v dokumentaciji nima predvidene menjave DPF filtra, piše LEBENSDAUER. Da se bova pa prav razumela, v kolikor ima možnost vzeti brez tega filtra nima kaj razmišljati. Logično da je boljše brez!
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Nisva se razumela prav, VAG ima čist drug sistem DPF-ov kot npr. BMW. BMW ima predvideno menjavo na 200.000km, v avtu imaš tudi števec ki ti odšteva dol kilometrino ampak pri 200.000 greš ter resetiraš ta števec ter ponoviš vajo... Skratka ti si v tej zadevi teoretiziraš. Pusti zdaj razne Mazde, Toyote ki pač ne znajo montirat tega filtra na pravem mestu ampak osebno ne poznam človeka ki bi na nemcu menjal ta filter? Da bi mi enostavno "crknil" ? Sicer pa VAG v dokumentaciji nima predvidene menjave DPF filtra, piše LEBENSDAUER. Da se bova pa prav razumela, v kolikor ima možnost vzeti brez tega filtra nima kaj razmišljati. Logično da je boljše brez!

BMW ima skoraj identičen sistem kot VW, na 200.000km pa je predviden servisni pregled filtra, ne pa menjava. Ne na pamet.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
če bi mi dpf kej probleme delal ga enostavno vržem ven
stupid-1.gif

kašni prasci ste. A ni bistvo DPF filtra da zadrži strupene izpuste. Res znate sam zasvojo rit gledat. Svašta
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ti ne trobi na pamet, večina BMW servisov menjuje filtre na 200.000. Prav tako so rekli kolegu v Mariboru da bo potrebna menjava ko mu je prišlo do 200.000 in nihče ni priklapljal avta na noben računalnik ali pregledoval. No potem smo mu zrihtali reset na drugem BMW servisu... Tolko o tem.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ti ne trobi na pamet, večina BMW servisov menjuje filtre na 200.000. Prav tako so rekli kolegu v Mariboru da bo potrebna menjava ko mu je prišlo do 200.000 in nihče ni priklapljal avta na noben računalnik ali pregledoval. No potem smo mu zrihtali reset na drugem BMW servisu... Tolko o tem.

reset in reset z menjavo sta kot jabolka in hruške

to je kot da ti sveti lučka za napako, serviser da na tester in reče " to in to kaže okvaro"
jasno je za stranko problem "rešen" če se napako v spominu pobriše in lučka ugasne - ampak vzrok še vedno ni odpravljen...
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
če bi mi dpf kej probleme delal ga enostavno vržem ven
stupid-1.gif

kašni prasci ste. A ni bistvo DPF filtra da zadrži strupene izpuste. Res znate sam zasvojo rit gledat. Svašta

ma kaksni strupeni izupusti ... vsak kamion izbruha vec svinjarije v okolje, edina fora je v euro 5 oz euro 6 razredu ...

sicer pa ima DPF filetr ze v osnovi negativno bilanco. energija porabljena za izdelavo le tega, v svoji zivljenski dobi ne bo nikoli nadomestila cistejsega okolja. podobno kot katalizator. gre samo za politicni nateg ... koncni uporabnik naj placa ... upam da v sloveniji se dolgo ne bomo placevali registracije glede na izpuh ...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Hondi, lučka se prižge na 200.000km zato ker je BMW to tako določil in ne ker bi bilo kaj narobe. Torej interval se resetira na novih 200.000km in avto gre dalje svojih 200.000.
smirk-1.gif
 
19. jul 2007
2.894
1.609
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Točno tako, eko bilanca je negativna ampak dopovej ti to bedaku...

A lahko poveš formulo kako si izračunal eko bilanco, ko imaš na eni strani trdne delce, ki imajo resen vpliv na zdravje, po drugi strani energijo porabljeno za izdelavo filtra (po možnosti kakšno eko energijo iz nuklearke
evil.gif
)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.826
113
Brez ni mogoče več dobit teh kant.
Kar se tiče nemških DPF-jev je bil kolega dve leti nazaj konkretno razpizden, ker je pri nekaj čez 180 jurjih na 530d rekel, da bo moral skeširat 2 čukca za DPF. Pa se ta kolega običajno orenk znajde in je rekel, da nachbau zadev ni, če zadevo rukneš dol pa baje motor ne dela prav. Potem se na to temo nisva več pogovarjala, upam da je res rešil zgolj z resetom. Takrat ni kazalo na to.
Citat:
Sicer pa VAG v dokumentaciji nima predvidene menjave DPF filtra, piše LEBENSDAUER.
Fajn, to si ti napisal na Alterju in ker je tukaj en kup seratorjev (ne mislim nate) bi jaz to še na servisu preveril. Po drugi strani so pa DSG-ji tudi LEBENSDAUER, jeba je le, da te zna po kakih 150 jurjih km malce usekat po žepu za enih 5 jurčkov. Toliko o LEBENSDAUER in VW.
tongue-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Hondi, lučka se prižge na 200.000km zato ker je BMW to tako določil in ne ker bi bilo kaj narobe. Torej interval se resetira na novih 200.000km in avto gre dalje svojih 200.000.
smirk-1.gif
ne razumeš
niso oni zastonj naredili lučko na 200.000, treba preverit KAJ JE PO BMW SERVISU predvideno pri teh 200.000 - da pobrišejo lučko?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.826
113
Eh, za Slovence je dovolj tudi, če zgolj žarnico ven pobereš.
grin1.gif
Oz. jo deaktiviraš.