SRB boosterje so uporabili tudi po več kot 20x, le osrednjega rezervoarja za gorivo ne.
Upoštevati je treba tudi to, da je bil program STS sprejet 1972, definiran 1975 in prvič uspešno uporabljen 1981. Zasnovali so ga delno na tehnologiji, ki niti še obstajala ni, s predvidevanjem na njen obstoj v času končne izgradnje. Za to moraš imeti dobro ekipo, izkušnje, pomaga pa tudi vladno financiranje.
Sam program se zaradi kompleksnosti komercialno ni izkazal za najboljšega, po skoraj 15 letih od upokojitve pa še vedno nima pravega nadomestila (velikost tovora, število posadke).
Tveganje za nesreče bo pri vesoljskih poletih vedno obstajalo in nikoli ne bo popolno, podobno kot pri letalih in avtomobilih. Vprašanje časa je, kdaj bo tudi SpaceX doživel prvo nesrečo s smrtnim izidom.
Druga generacija, nekoliko drugačna tehnologija, vendar SpaceX nikakor ni pionir pri ponovni uporabi komponent, kaj šele, da bi jim v prvem poskusu uspelo v orbito (Falcon 1).