Se zavedate da je tale slalom med luckami, prelet nekaj metrov nad avtocesto, voznja z 800kmh in pikiranje v objekt visok cca 25m, malce.... nemogoc z B767? Za primerjavo.... Ljubljanski neboticnik je visok ce se ne motim 54m, sem preprican, ceprav ne poznam nobenega pilota, da ga ni prav lahko zadeti. Pentagon je vec kot polovico manjsi od njega.
Na spodnjem delu slike je bencinska postaja Citgo. Po uredni verziji, ki je podprta z podrtimi lučmi, je letalo priletelo iz leve, južne strani (rdeča črta). Vsaj 13 očividcev, med katerimi sta dva policista ter nadzornik poletov Pentagonskega heliodroma (katerega je letalo zgrešilo za nekaj metrov) trdijo, da je priletelo s severne strani (modra črta). To pot dela tudi letalo na simulaciji, ki jo je pripravila NTSB (
Daljsa verzija ). Jasno se vidi, da letalo leti levo od bencinske črpalke. Simulacijo so podrobno pregledali tudi v združenju pilotov za resnico 911 in ugotovili še druge nepravilnosti.
Na simulaciji (
kratka verzija ), ki so jo naredili in prikazali na NTSB je na zadnjem posnetku, 1 sekundo pred trkom, videti, da je višina letala 180 čevljev (60 m). Ta višina pa je določena glede na 92,92 inHg, določeno z višinomerom. Dejanski lokalni tlak v tem času je bil 30,22 inHg, kar prinese razliko 300 čevljev (100m). To pomeni, da je letalo letelo na višini 480 čevljev (160 m) nadmorske višine (nmv). Po podatkih US Geologica Survey je višina avtoceste okoli 40 čevljev nmv. To pomeni, da bi luči morale biti visoke 440 ± 75 čevljev, da bi jih letalo lahko porušilo. Podatki so tudi v nasprotju z videom, ki (ne)kaže prelet letala preko travnika v Pentagon. V tistem posnetku naj bi letalo priletelo praktično tik nad zemljo.
Piloti so povprašali na NTSB glede nasprotja med uradno zgodbo in podatki FDR a so pri NTSB odklonili kakršenkoli komentar na to temo. "To ni bila naša preiskava. Ne morem povedati kaj več o tem" (
posnetek telefonskega pogovora )
Torej je kdo opazil kak nesmisel? Obstajata dve varianti leta letala. Eno je opisano v uradnih poročilih, drugo pa podpira vsaj 13 očividcev, med njimi dva policista in kontrolor poletov Pentagonskega heliodroma. Ne samo to, neuradno verzijo podpira tudi simulacija leta, ki so jo naredili uradniki NTSB v podkrepitev uradni verziji.