11.9.

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:Dejstvo je le, da sta se dvojčka podrla zaradi posledic trka letal(nič UFOtov, eksploziva, termita,...) ter da je v pentagon priletelo letalo.

Pri tistem nategu je zelo malo dejstev znanih nam. Ze to da mi nekdo servira posnetek webcama* kakovosti (pa se to pri ene 5fps) videonadzora ene najbolj varovanih stavb na planetu kot dokaz cesarkoli je zaljivo. Vsak bencinska crpalka ima boljsi videonadzor
crazy1.gif

In kam so usmerjene kamere, v nebo?

1. to ni vazno (govoril sem v kakovosti)
2. tudi ta ni bila usmerjena v nebo in to niti ni bilo potrebno (mislim je bila na dovozni rampi)
3. okoli takega objekta je nekaj 100 kamer na raznih tockah
4. konec konecev boljse kamere imajo ameriski policisti na patruljnih avtomobilih
smirk-1.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Glej, jaz sem letel na 2 notranjih letih leta 1991

ko si se vračal iz argentine?

Ne, v argentini pa še nisem bil, v ZDA pa pač. In ja, dvojčka sta tedaj še stala. Kot je most v mostarju, ko sem bil tam. Leta 90. Drugače je pa Argentina baje precej kul, moram enkrat pogledat, predvsem v Bariloche.
evil.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Nekaj je lepo pristati, nekaj je trčiti v precej veliko tarčo, ne da bi te skrbelo za posledice.

Kot so rekli, vzlet so opravili profesionalci, nenatančno trčenje pa je bilo izvedljivo tudi neprofesionalcem.

Zadeti v center tarce=lepo pristati.... sej to je cel smisel
smirk-1.gif

Me zanima, kako je uspelo japonskim pilotom samomorilskih bomb z malimi krilci in raketnimi motorji zadeti ameriške ladje? Res, da je šlo za izkušene pilote, ampak modeli so do tedaj leteli na propelerskih letalih, nikakor pa ne (iz očitnih razlogov niso mogli trenirati trka v ladjo, sicer so imeli neke šolske modele) na bombah z raketnimi motorji, ki so ne glede na pogon precej izgubljale na višini. Res pa je, da ni zadela vsaka. Daleč od tega. Ampak baje je pilotiranje take naprave precej težje od pilotiranja velikega civilnega letala.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Glej, jaz sem letel na 2 notranjih letih leta 1991

ko si se vračal iz argentine?

Ne, v argentini pa še nisem bil, v ZDA pa pač. In ja, dvojčka sta tedaj še stala. Kot je most v mostarju, ko sem bil tam. Leta 90. Drugače je pa Argentina baje precej kul, moram enkrat pogledat, predvsem v Bariloche.
evil.gif

Žižku je Argentina všeč.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Res, da je šlo za izkušene pilote, ampak modeli so do tedaj leteli na propelerskih letalih, nikakor pa ne (iz očitnih razlogov niso mogli trenirati trka v ladjo, sicer so imeli neke šolske modele) na bombah z raketnimi motorji, ki so ne glede na pogon precej izgubljale na višini.
Pravzaprav so na koncu vojne, ko je pilotov zmanjkovalo letala pilotirali tudi prostovoljci iz vse Japonske, za katere so naredili "šnelkurz" letenja. Večino so jih sestrelili, ampak kar lep delež je kljub obrambi zadelo tarče.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Iz članka:

Uradno poročilo

Uradno poročilo o vzrokih za porušenje stolpov WTC v New Yorku je doslej navajalo, da je bilo porušenje posledica pregretja in napak na jekleni konstrukciji v središču stavbe.