Citat:
Uporabnik Fonzl pravi:
žmigovci so pr nas dvorezen meč... namreč, če z žmigovcem nakažeš svoj potencialni manever, se bo slej ko prej našel pacient, ki ti ga bo hotel preprečit... tko da je v večini primerov bolje, da ne nakazuješ nič in sovražnika recimo na sosednjem pasu presenetiš z bliskovitim manevrom
nadgradnja tega je pa recimo, da vklopiš desni smernik, kao grem na izvoz, pol pa butneš na prehitevalni pas...
Ko jaz dam smerokaz, po treh utripih menjam pas, pa naj se jebe morebitni [cenzura]. Bom jaz njemu prekinil prekinjanje nakazanega manevra, ne on meni. V takšnih idiotskih situacijah ne smeš jebat 5%.
Namreč klin se s klinom ne izbija. En idiotizem z drugim. Tudi ko prehitevam konvoj tovornjakov, pa bumbar pridrvi z 240 km/h, ne jebem 5%. Niti pod razno se ne bom šel stiskat med tovornjake. Umaknem se, ko jih prehitim in to je to. Če je pa unega za menoj zvilo, ker je moral čakat, pa je njegov problem. Se je moral odpravit 5 minut prej na pot, če se mu tako mudi, da gre čez vse normative in omejitve in pričakuje, da se mu bodo drugi vdajali pri tem početju.
Enako gre za ritoliznike. Sam vedno držim konkretno varnostno razdaljo. Če se nekdo pripopa na rit pri veliki brzini, pa še dodatno umirim konje in povečam varnostno razdaljo do vozila pred mano ter s tem kupim možnost za bolj umirjeno zaviranje, da se mi ritoliznik ne zabije v rit.
Ko se enkrat začne popuščat idiotom po celi črti, pomeni, da njihovo početje odobravamo. To sicer ne pomeni, da gremo namerno srat in podjebavat, ampak pomeni, da smo pri svojem pravilnem početju pač odločni.