Zavorni diski

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Včeraj dobil ATE ploščice iz DE. Danes popoldne pogledam kaj piše na škatli in ploščicah. Če se ne motim, na škatli piše Made in Gemany. Ne vem ali je mišljena embalaža ali vsebina...
smile-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Made in Germany, Continental Anfermarket GmbH. Zraven je tudi QR koda za preverjanje avtentičnosti, ki pravi da so originalni.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.378
303
83
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Nisi razumel bistva. Textar stvari naj bi bile po njegovem iste kot ATE. A je Textar vsaj 10 do 20% cenejši in ob takem scenariju bi seveda raje kupil Textar. Hipotetično torej isto+ceneje. Za tak zaključek pa bi seveda želel kak trden argument. Pa ga do sedaj ni bilo.

Z ATE sem bil do sedaj vedno ekstremno zadovoljen, dopuščam torej možnost, da bi bil tudi s Textarjem, ampak ne bi pa tvegal. Torej, ostajam na ATE, če pa kje zasledim/najdem trden argument, bom seveda prešaltal..

KAJ?
kje sem napisal, da je TEXTAR enak ATEju?
ne obračaj besed
jaz trdim, da ATE ne dela ničesar, vse kupujejo od proizvajalcev

še enkrat: smešno mi je, ko nek brand poveličujete (v tem primeru ATE), ko je splošno znano, da gre za marketing in da ATE NI PROIZVAJALEC PLOŠČIC, še več, na primer TEXTAR ali TRW ploščico najdemo v prvivgradnji (npr TEXTAR številka je na BMW potiskani ploščici in ne MTL, proizvodni trak je enak, enaka zmes, kontrola itd.)

kaj vsega ne bom prebral na forumu, očitno info od trenerjev, ki so Ing. in delajo na zavorah 30+ let ne zadoščajo,
sedaj samo še čakam, da me nekdo prepriča, da je linija ob naši severni meji v MAHLE filtrih različna, kjer delajo MAHLE in KNECHT blagovno znamko filtrov, potem pa linijo dajo boljšo kvaliteto in posebej za VAG in BMW delajo 3x boljše filtre :D
V omenjeni tovarni sem bil in videl linijo in na kakšen način se pakira in za koga.

Zaradi mene lahko date na avto katerekoli ploščice, glavno, da ste zadovoljni - jaz sem bil celo z DELPHI zavorami komplet na S3 zadovoljen, pa so veljale ploščice v gostilniških debatah za slabe.

Pa še za bajkmana ki ima hipotetične zaključke v smislu isto+ceneje:
trener MAHLE je rekel, da sta med MAHLE filtrom z VAG kataloško in MAHLE v aftermarket filtrom brez teh katalošk samo dve razliki:
embalaža in cena, gre pa za enak proizvod iz iste linije (kar sem videl v živo). Se pravi MAHLE original z VAG kataloško oljni filter za 1.6 TDI je v aftermarketu cenejši in v drugi kartonasti škatli.

Je že kdo od vas komentatorjev bil v kaki automotive tovarni, recimo BREMBO diskov v Italiji (delajo tudi za druge znamke same zavorne diske) ali kje drugje?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.378
303
83
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
ATE ist kein Hersteller von Reibbelägen. Die entwickeln zwar Bremssysteme, kaufen die Bremsbeläge selber aber zu, auch wenn diese teilweise mit ATE markiert sind. ATE ist auch ein sehr gutes Beispiel dafür, dass der ATE markierte Belag in der Mercedes Schachtel oft ein anderer ist, wie der in der ATE Schachtel aus dem freien Handel. ATE ist übrigens auch „nur“ noch eine Marke. In Wirklichkeit steckt die Conti AG dahinter.
Ähnliches gilt auch für die genannten Marken wie Textar, oder Jurid. Textar, Pagid oder auch Mintex sind alles nur Brands, mit denen verschiedenen Qualitäten und Preissegmente bedient werden. Der eigentliche Hersteller dahinter heißt TMD Friction. Kennt niemend ist aber der größte Reibbelaghersteller der Welt ist. Das Unternehmen hinter der Marke „Jurid“ heißt Honeywell welches u.a. auch unter der Marke Bendix unterwegs ist, aber auch noch einige andere Marken für andere Produkte führt.

točno to
pod TMD FRICTION spada tudi blagovna znamka TEXTAR, ki pa ima partnerstvo za zavorne sisteme z dobaviteljem za prvovgradnjo in največjim specialistom za gumo na zavornih sistemih FTE . Se pravi v aftermarketu v TEXTAR škatlah najdeš nove in tovarniško obnovljene FTE čeljusti (npr za golf 4 zadaj, v praksi).
http://www.kfz-betrieb.vogel.de/fte-staerkt-aftermarketgeschaeft-a-313287/

http://www.tmdfriction.com/
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Glede ATE samo ta pripomba da linija pač ni 100% ista, ker gredo ATE definitivno na drugo končno obdelavo (ta premaz ne olje).
tongue-1.gif


Sicer pa sem kupil TRW kos za 1/3 cene BMWjevega "originala". Razlika je bila, da je na TRW kosu strani pobrušen BMW znak.
tongue-1.gif
to sem že napisal nekje.

Mene vedno čudi, kako se zavore full neki priporoča pa hvali/graja. Če jih jaz zamenjam komplet, potem prej avto menjam kot zavore spet. 90% problemov o katerih se bere po Slo forumih je pa rešljivo s pedantno vgradnjo. Najbolj elegantno bi bilo za te vseved mojstre it na nekaj urno izobraževanje pa trdim, da bi ga imeli v nekaj urah dela potem notri prinešenega (strošek).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
delov vza prvo vgradnjo ni mogoče več dobiti. Tudi če vzameš na pooblaščenem servisu se nikoli več ne dobi del kot je bil amenjen za prvovgradnjo. Velja od akomulatorjev do zavor
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.378
303
83
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Glede ATE samo ta pripomba da linija pač ni 100% ista, ker gredo ATE definitivno na drugo končno obdelavo (ta premaz ne olje).
tongue-1.gif


Sicer pa sem kupil TRW kos za 1/3 cene BMWjevega "originala". Razlika je bila, da je na TRW kosu strani pobrušen BMW znak.
tongue-1.gif
to sem že napisal nekje.

Mene vedno čudi, kako se zavore full neki priporoča pa hvali/graja. Če jih jaz zamenjam komplet, potem prej avto menjam kot zavore spet. 90% problemov o katerih se bere po Slo forumih je pa rešljivo s pedantno vgradnjo. Najbolj elegantno bi bilo za te vseved mojstre it na nekaj urno izobraževanje pa trdim, da bi ga imeli v nekaj urah dela potem notri prinešenega (strošek).

v primerjavi na premaz proti ČEMU?
Ali bo s coated premazom ali cenejši z oljnim se odloči produktni vodja, ki naroča diske v GMT,ADEL,BARTOG itd.
Večina brendov ponuja to opcijo, nekateri imajo tudi highcarbonised disk, ki je še kvalitetnejši, npr za aplikacije, kjer je znano, da se disk zviha v "marelo" (npr e60 525d,530d ker ni plavajoč kot pri 535d).
nekateri brandi npr TRW dela celo za določene nadgradnje highlycarbonised disk, npr so se yvijali na DHL nadgradnjah, ki so vozila večjo težo (sprinter mb) kot je bil disk skonstruiran, so pa vozilo predelali (predstavljaj si SLO rešilce VW)
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.662
152
63
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

KAJ?
kje sem napisal, da je TEXTAR enak ATEju?
ne obračaj besed

Iz sledečega tvojega zapisa je moč razbrati, da naj bi Textar delal ploščice (vsaj nekatere) za ATE.

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ATE ne dela nič sam, vse je marketing
TEXTAR dela ploščice za BMW prvo vgradnjo in tudi za ATE , lahko dam nekaj dokazov s slikami od ploščic

Sedaj pa se strinjaš, da tudi Textar ni proizvajalec ploščic, saj za njih dela TMD friction.
bonk.gif


Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
jaz trdim, da ATE ne dela ničesar, vse kupujejo od proizvajalcev

še enkrat: smešno mi je, ko nek brand poveličujete (v tem primeru ATE), ko je splošno znano, da gre za marketing in da ATE NI PROIZVAJALEC PLOŠČIC,

Kaj sedaj, ni proizvajalec ploščic ali ničesar? Do sedaj smo ugotovili edino, da nekatere ploščice za njih proizvaja Galfer. Nič čudnega, oboji so del Continentala.



Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Pa še za bajkmana ki ima hipotetične zaključke v smislu isto+ceneje:
trener MAHLE je rekel, da sta med MAHLE filtrom z VAG kataloško in MAHLE v aftermarket filtrom brez teh katalošk samo dve razliki:
embalaža in cena, gre pa za enak proizvod iz iste linije (kar sem videl v živo).

To jaz že lep čas vem in že dolgo trdim.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Točno zato sem vzel ATE. Ali gre ta premaz na površini, ki je v stiku s ploščico takoj dol ali traja nekaj 100 km? Res hecno izgleda, ravnokar gledam svoje.

Sprašujem, ker imam avto prvič tako dolgo, da potrebuje menjavo zavor, do sedaj sem ga vedno prej prodal (pa ne zaradi potrebe po tej investiciji, je pač naneslo tako).
smile-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Drži tam 3-5 let in je šele zrjavelo na nivoju klasičnega diska, tako da je plus, pa z brake cleanerjem ni treba pucat ko montiraš.
tongue-1.gif


Na drsni ploskvi pa je jasno, da gre takoj stran ta nanos.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.378
303
83
lej, če ne ločiš grupacije (TMD friction) od brenda (TEXTAR, JURID, whatever) ti nimam kaj razlagat
da, TEXTAR ploščice najdeš npr na BMW avtih, jasno ne piše TEXTAR, je pa njihova oznaka dobro vidna spodaj pri robu (žal nimam pps z zadnjega TEXTAR šolanja) - LAHKO JIH NAJDEŠ tudi v ATE škatli, česar pa ne trdim, je pa jasno, da poveličevanje ATE produktov v škatli odpade, saj sami ne delajo ničesar
vi kar kupujte ATE, to je voda na mlin dealerjev ATE v SLO :D vsi veseli, omleta ocvrta

pa ja ne mislite, da na novem i8 piše z belo "TEXTAR"? jasno, piše BMW in original propeler
Others may meet current needs, but with always one eye on the future, Textar continues to break new ground. That’s why Textar brake pads are fitted in future-oriented vehicles. Both the S model and the new X model of the high-tech TESLA Motors are brought to a safe stop with Textar. The new BMW models i3 and i8 are also equipped with Textar brake pads as standard. I
http://textar.com/passenger-cars/
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.735
420
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Zaradi mene lahko date na avto katerekoli ploščice, glavno, da ste zadovoljni - jaz sem bil celo z DELPHI zavorami komplet na S3 zadovoljen, pa so veljale ploščice v gostilniških debatah za slabe.

No ja, z ostalim se načeloma strinjam, s tem pa pač ne ravno. Celo v vaši poslovalnici se izogibajo prodaji Delphi zavor, pa ne samo zavor, ampak tudi rezervnih delov za podvozje, ker je bilo precej problemov z njimi.
grims-1.gif


Sicer pa kot zanimivost - ATE res velikokrat pakira Galfer zavore (ki so, mimogrede, zelo kvalitetne) ... je pa štos v tem, da Galfer prodaja aftermarket dele samo v Italiji. Če gledaš TecDoc, Galferja ne boš našel, razen če naštimaš državo na Italija.
smile-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.378
303
83
no lej, jaz povem, kar sem sprobal - česa se bivši moji sodelavci izogibajo, me ne zanima - vsak po svoje
je pa zanimivo, da je bilo enkrat na šolanju DELPHI polno debat o slabih diskih ploščicah delphi, največji odjemalec pa ni imel slabih izkušenj :D
najbolj je hecno, da vsi jamrajo pri vseh reklamiranih diskih, da tresejo po 5000 km, kar je posledica klasične nepravilne montaže oz. okvare komponente, kot je zavorna čeljust in nenaleganje zav. obloge - dokazano, sprobano, razloženo, prisoten bil že najmanj 20x, videl teste razlage itd.
Potemtakem če je DELPHI tak pofl, bi meni na S3 moralo vse razpast in trest že v prvem tednu :D
to je tako, kot dandanes, ko vsak čipa avte, na prste ene roke pa preštejemo, kdo dela mape sam in to kvalitetno oz. kupuje v tujini kvalitetne mape in kdo navadn pofl - se pravi ne pomeni, da kdor kupuje mape apropo nima dobrih

kar se tiče podvozja so pa DELPHIjevci to sprevideli in že leta nazaj popravili zmes, je pa res, da velja kolikor denarja, toliko muzike
na passatu mi je MEYLE HD zdržal 2 leti, delphi pa 11 mesecev (famozne roke 2000 letnik)
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Kot zanimivost, na Xsari imam spredaj diske in ploščice men se zdi QH ali pa A.B.S. (pregovorno oboje kao zanič) pa lahko rečem da je vse bp že tri leta. Verjetno pa noben niti pojma nima, kdo je v resnici proizvajalec.
Aja, zadaj pa TRW diske, so taki kot da bi jih nekdo z marmelado namazal. Nisem edini ki je to opazil.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.662
152
63
Kakorkoli tukaj obračamo, se na koncu pokaže, da je ATE najboljši nakup. Da, res težko kaj razlagaš brez velikih začetnic, pik, z razpotegnjenimi stavki, skoraj neberljivimi...
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.662
152
63
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Če gledaš TecDoc, Galferja ne boš našel, razen če naštimaš državo na Italija.
smile-1.gif

Morda imam srečo, a jaz sem nastavil tako za vozilo kot za produkt na Slovenija in za svoje vozilo našel ploščice. Našel sem celo sprednje zavorne diske... Morda samo zato, ker je vozilo iz Italije...
Je pa res, da Galfer ploščic še nisem zasledil pri nas. Priznam pa, da se nisem niti trudil.

Vendar pa Uniol d.o.o. iz Sežane naj bi jih prodajal:
cheer.gif

http://galfer.si/kontakt/

LP
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.378
303
83
Skoraj bi si človek mislil, da si eden izmed uvoznikov ATEja za Slovenijo.
Vkolikor mora na forumu vladati lepopisje, prosim naslednjič prej sporoči - se umikam s foruma do nadaljnega in se posvetim drugim zadevam.