Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Nisi razumel bistva. Textar stvari naj bi bile po njegovem iste kot ATE. A je Textar vsaj 10 do 20% cenejši in ob takem scenariju bi seveda raje kupil Textar. Hipotetično torej isto+ceneje. Za tak zaključek pa bi seveda želel kak trden argument. Pa ga do sedaj ni bilo.
Z ATE sem bil do sedaj vedno ekstremno zadovoljen, dopuščam torej možnost, da bi bil tudi s Textarjem, ampak ne bi pa tvegal. Torej, ostajam na ATE, če pa kje zasledim/najdem trden argument, bom seveda prešaltal..
KAJ?
kje sem napisal, da je TEXTAR enak ATEju?
ne obračaj besed
jaz trdim, da ATE ne dela ničesar, vse kupujejo od proizvajalcev
še enkrat: smešno mi je, ko nek brand poveličujete (v tem primeru ATE), ko je splošno znano, da gre za marketing in da ATE NI PROIZVAJALEC PLOŠČIC, še več, na primer TEXTAR ali TRW ploščico najdemo v prvivgradnji (npr TEXTAR številka je na BMW potiskani ploščici in ne MTL, proizvodni trak je enak, enaka zmes, kontrola itd.)
kaj vsega ne bom prebral na forumu, očitno info od trenerjev, ki so Ing. in delajo na zavorah 30+ let ne zadoščajo,
sedaj samo še čakam, da me nekdo prepriča, da je linija ob naši severni meji v MAHLE filtrih različna, kjer delajo MAHLE in KNECHT blagovno znamko filtrov, potem pa linijo dajo boljšo kvaliteto in posebej za VAG in BMW delajo 3x boljše filtre
V omenjeni tovarni sem bil in videl linijo in na kakšen način se pakira in za koga.
Zaradi mene lahko date na avto katerekoli ploščice, glavno, da ste zadovoljni - jaz sem bil celo z DELPHI zavorami komplet na S3 zadovoljen, pa so veljale ploščice v gostilniških debatah za slabe.
Pa še za bajkmana ki ima hipotetične zaključke v smislu isto+ceneje:
trener MAHLE je rekel, da sta med MAHLE filtrom z VAG kataloško in MAHLE v aftermarket filtrom brez teh katalošk samo dve razliki:
embalaža in cena, gre pa za enak proizvod iz iste linije (kar sem videl v živo). Se pravi MAHLE original z VAG kataloško oljni filter za 1.6 TDI je v aftermarketu cenejši in v drugi kartonasti škatli.
Je že kdo od vas komentatorjev bil v kaki automotive tovarni, recimo BREMBO diskov v Italiji (delajo tudi za druge znamke same zavorne diske) ali kje drugje?