Zato, da se zadosti potrebam trga. Nekaterih pač ne briga za varnost, drugi potrebujejo avto samo za po mestu in mislijo, da so vse zavore dobre in niso pripravljeni plačati x2 cene za neke druge zavore. Tako pač je.
Dejstvo pa je tole: če so zavore iz iste tovarne to NE pomeni, da so ENAKE. Lahko je zmes drugačna, lahko je nek del proizvodnje drugačen, itd. Morda so celo enake, vendar je recimo kontrola kakovosti (odstopanj) za dražjo znamko minimalna, za tisto cenejšo pa pač bolj ohlapna.
Isto ti je pri živilih, ko neko podjetje proizvaja artikel pod svojo blagovno znamko ali pa trgovsko. Lahko je trgovska enaka, le embalaža drugačna, lahko je pa receptura popolnoma druga in seveda osnova tudi (torej slabše osnovne sestavine, itd.).
Pa še lastne izkušnje: z ORIGINAL ATE zavorami še nikoli v življenju nisem imel težav, vključno s cviljenjem. Pri nekaterih drugih znamkah se je to cviljenje pojavljalo, sploh v vlažnih mesecih. Nekateremu to ne gre na živce in bo raje plačal pol cene za neko x znamko, pa bo čisto zadovoljen. Sam ob takih zadeva znorim, zato raje dam več, hkrati pa sem na podlagi izkušenj ogromno ljudi prepričan tudi, da so ATE zavore kvalitetne in praktično enakovredne originalom. Za nekaj nižjo ceno. To je to. Ali jih delajo v Bosni, Kamerunu, Nemčiji ali na Kitajskem me ne zanima, dokler je kvaliteta takšna kot mora biti. In zaenkrat je.
In še tole: ista tovarna na Kitajskem ti bo naredila nek izdelek (na grob pogled praktično enak) za x EUR ali pa 10x EUR. In vmes bo tudi zelo velika razlika v kakovosti.
Mene so enkrat nasankali v avtotrgovini in sicer z Bosal zadnjim loncem za AX-a. Original je zdržal 6 let, Bosal je pa po enem letu že lepo cvetel. Izjava prodajalca, ko sem ga vprašal za kvaliteto ob nakupu: ja, super odlično, tudi Opel original vgrajuje Bosal noter.
Ravno zadnjič sem šel po nekaj stvari v avtotrgovino in povprašal še za ceno ATE prednjih diskov in mi je prodajalec ponudil neke odlične njihove diske. Sem se zahvalil in ga prosil za ceno ATE diskov.