Zavorni diski

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.662
152
63
Nisi razumel bistva. Textar stvari naj bi bile po njegovem iste kot ATE. A je Textar vsaj 10 do 20% cenejši in ob takem scenariju bi seveda raje kupil Textar. Hipotetično torej isto+ceneje. Za tak zaključek pa bi seveda želel kak trden argument. Pa ga do sedaj ni bilo.

Z ATE sem bil do sedaj vedno ekstremno zadovoljen, dopuščam torej možnost, da bi bil tudi s Textarjem, ampak ne bi pa tvegal. Torej, ostajam na ATE, če pa kje zasledim/najdem trden argument, bom seveda prešaltal..
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
No ja.. ima ATE drugo obdelavo površine in to da ne zgnije (tudi če ne vpliva na funkcijo) je meni plus. Spet primer ajfoun. Vse lahko počneš tudi s cenejšim telefonom, lahko boš pa zadevo prodajal, boš pa na kitajcu več izgubil kot na iphone. Pri meni je na avtu lep plus za prodajo ko se na avtu vidijo še zelo lepo ohranjeni ATE diski spredaj zadaj brez rje.

Jaz tudi tega nisem vedel, da ATE ne dela nič sam več, samo Hondiju pa verjamem na besedo glede teh zadev. Na teh forumih ga "poznam" že kake 15 let + vem, da živi od avto industrije, tako da nekaj le ve.
rolleyes-1.gif


Če te mirno pošlje, da preveriš pri prodajalcih, potem ne vem kako mu ne verjameš, to je kar trden argument. Če bi bil res tako zainteresiran 100% vedet, bi poklical na GMT pa vprašal.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.662
152
63
No, zame nikakor ni dovolj trden, da bi to vzel za dejstvo... Sploh da bi se zanesel na besede trgovine. Že vse prevečkrat sem v štacunah dobil popolnoma napačne informacije.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Uf to jaz sploh... samo to je informacija, ki ni zaželjena, tako da v primeru da se ne bi gladko zlagal bi sigurno povedal resnico.

Zato pa jaz hondiju zaupam in ne kličem trgovin.
smile-1.gif
Internet je veliko boljši vir informacij, problem je da jih je preveč. Če pa znaš razbrati prave oz. nabereš veliko količino podatkov za isto stvar se pa resnica hitro pokaže.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
ATE ist kein Hersteller von Reibbelägen. Die entwickeln zwar Bremssysteme, kaufen die Bremsbeläge selber aber zu, auch wenn diese teilweise mit ATE markiert sind. ATE ist auch ein sehr gutes Beispiel dafür, dass der ATE markierte Belag in der Mercedes Schachtel oft ein anderer ist, wie der in der ATE Schachtel aus dem freien Handel. ATE ist übrigens auch „nur“ noch eine Marke. In Wirklichkeit steckt die Conti AG dahinter.
Ähnliches gilt auch für die genannten Marken wie Textar, oder Jurid. Textar, Pagid oder auch Mintex sind alles nur Brands, mit denen verschiedenen Qualitäten und Preissegmente bedient werden. Der eigentliche Hersteller dahinter heißt TMD Friction. Kennt niemend ist aber der größte Reibbelaghersteller der Welt ist. Das Unternehmen hinter der Marke „Jurid“ heißt Honeywell welches u.a. auch unter der Marke Bendix unterwegs ist, aber auch noch einige andere Marken für andere Produkte führt.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.662
152
63
Saj na sosednjem forumu se je govorilo točno o tem. Tam pa pravijo čisto drugače. Tudi taki ljudje, kateri že celo življenje profesionalno šraufajo bremze. Že iz tega naslova še ne moremo govoriti o "pokazatelju resnice"..
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.662
152
63
Torej TMD Friction:



So torej vse znamke na spodnjem delu slike pravzaprav enake? In Pagid je ponavadi na VAG vozilih...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne razumeš ravno kako poteka "sodobni" proizvodni proces.

Italjan da dizajn za čevlje, izbere materiale iz celega sveta, slovenska firma organizira in nadzoruje proizvodnjo v bosni. V isti tovarni se delajo ti čevlji, ki imajo MPC nad 200€, kot se čevlji za cca. 20-30€.

Lahko je narejeno v drugi tovarni, lahko je veliko več kontrole kakovosti, lahko so uporabljeni dražji (bolj homogeni) materiali, lahko je roba proizvedena na novejših strojih, lahko je veliko več končne kontrole kakovosti in izmeta...

Skratka, Italjanov produkt je še vedno lahko vreden krepko več, tudi če pride iz iste tovarne. Kot v zgornji nemški razlagi je napisano ravno to... te znamke, ki jih poznamo so ustvarjene za komercialo in ciljajo vsaka na svoje stranke, tudi sam pa ne vem zakaj je potem potrebno toliko različnih znamk če je vse iz iste proizvodnje. :p
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.405
253
83
Kras
www.mtl.si
Zato, da se zadosti potrebam trga. Nekaterih pač ne briga za varnost, drugi potrebujejo avto samo za po mestu in mislijo, da so vse zavore dobre in niso pripravljeni plačati x2 cene za neke druge zavore. Tako pač je.
Dejstvo pa je tole: če so zavore iz iste tovarne to NE pomeni, da so ENAKE. Lahko je zmes drugačna, lahko je nek del proizvodnje drugačen, itd. Morda so celo enake, vendar je recimo kontrola kakovosti (odstopanj) za dražjo znamko minimalna, za tisto cenejšo pa pač bolj ohlapna.
Isto ti je pri živilih, ko neko podjetje proizvaja artikel pod svojo blagovno znamko ali pa trgovsko. Lahko je trgovska enaka, le embalaža drugačna, lahko je pa receptura popolnoma druga in seveda osnova tudi (torej slabše osnovne sestavine, itd.).

Pa še lastne izkušnje: z ORIGINAL ATE zavorami še nikoli v življenju nisem imel težav, vključno s cviljenjem. Pri nekaterih drugih znamkah se je to cviljenje pojavljalo, sploh v vlažnih mesecih. Nekateremu to ne gre na živce in bo raje plačal pol cene za neko x znamko, pa bo čisto zadovoljen. Sam ob takih zadeva znorim, zato raje dam več, hkrati pa sem na podlagi izkušenj ogromno ljudi prepričan tudi, da so ATE zavore kvalitetne in praktično enakovredne originalom. Za nekaj nižjo ceno. To je to. Ali jih delajo v Bosni, Kamerunu, Nemčiji ali na Kitajskem me ne zanima, dokler je kvaliteta takšna kot mora biti. In zaenkrat je.

In še tole: ista tovarna na Kitajskem ti bo naredila nek izdelek (na grob pogled praktično enak) za x EUR ali pa 10x EUR. In vmes bo tudi zelo velika razlika v kakovosti.
Mene so enkrat nasankali v avtotrgovini in sicer z Bosal zadnjim loncem za AX-a. Original je zdržal 6 let, Bosal je pa po enem letu že lepo cvetel. Izjava prodajalca, ko sem ga vprašal za kvaliteto ob nakupu: ja, super odlično, tudi Opel original vgrajuje Bosal noter.
Ravno zadnjič sem šel po nekaj stvari v avtotrgovino in povprašal še za ceno ATE prednjih diskov in mi je prodajalec ponudil neke odlične njihove diske. Sem se zahvalil in ga prosil za ceno ATE diskov.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Napiši ksz mona, ne vem kaj mi lajnaš o tem kar je že vse napisano. Si se moral fsrat z reklamo zase? All aboard...
bonk.gif


Če pa odgovarjaš na tisto hipotetično vprašanje na katero sem sam že odgovoril pa je...
bonk.gif
Pa tudi to, da služijo različni ciljni publiki ne razloži zakaj je treba toliko enakovrednih, ki jih ne znaš razporedit po cenovnem ali kakovostnem razredu. ATE ma že reklamo in površinsko obdelavo, da jih damo en razred višje kot ostale, drugi so pa isto sranje drugo pakovanje gleda na ime in marketing.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.405
253
83
Kras
www.mtl.si
Vidim, da ti živci spet pokajo. Dej se ti znašaj nad tistimi, ki te živcirajo, če pa te moji posti živcirajo pa me daj na block listo, da ti ne bo vsakič rdeč mrak na oči padel.

Odgovarjal sem točno na tvoj post (ta na katerega se je nanašal odgovor), res pa nisem citiral. Evo, da ti bo lažje:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:te znamke, ki jih poznamo so ustvarjene za komercialo in ciljajo vsaka na svoje stranke, tudi sam pa ne vem zakaj je potem potrebno toliko različnih znamk če je vse iz iste proizvodnje. :p
Aja, to si se hipotetično vprašal. Je... ga, sem spregledal.
Sem pa to malo bolj razložil za tiste, ki niso taki ''vsevedi'' kot ti. Upam, da ne boš doživel zaradi tega še enega izpada.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.662
152
63
Fantje, sam ne se sekirat, sam ne se sekirat...
hysterical-1.gif

Da malo razbijem tole delikatno situacijo...
nahrung002.gif


Torej, vsekakor se strinjam z @mtl. Če eno podjetje izdeluje proizvod za drugo, res še ne pomeni nujno, da je ta popolnoma enak, kot ga to prvo podjetje prodaja pod lastno znamko.
Se pa ti proizvajalci toliko "parijo" med sabo, da res več ne veš, kdo pije in kdo plača.

Dejstvo pa je, da so znotraj Continental grupe trije izdelovalci zavornih sistemov: ATE, Galfer, Barum. In res ne sme biti čudno, da bi za eno znamko proizvajala druga znotraj skupine. Tudi v Savi naredijo kako gumo z napisom GoodYear.
Ali pa v bivšem Donitu Tako poreče eden, ki je bil tam na praksi za zračne filtre:

Citat:
Jaz sem bil na praksi v Sogefi filtration v Medvodah, kjer se izdelujejo filtri za prvovgradnjo kot tudi aftermarket oboje Purflux in pa še par drugih znamk filtrov. Vsi filtri se delajo na isti liniji, za vse se uporablja isti filtrirni papir in isti plastični ter kovinski deli. Razlika med znamkami je samo vizualna. Filtri za prvovgradnjo kot tudi za Purflux so morali biti skoraj brez najmanjše vizualne napake medtem, ko je recimo Fram dopuščal manjšo zamazanost npr. tesnilne pene. Funkcionalno pa je moral biti vsak filter ne glede na znamko brez napak.

Pišem za izdelavo zračnih filtrov predvidevam, da za oljne velja isto

Torej, nek višji standard je viden za premium znamko. Lahko je pri drugih grupah še večje ali pa manjše odstopanje.

Če govorim za letos, lahko potrdim, da so skozi moje roke že šle ATE ploščice z odtisom "Galfer" in dva para ATE diskov z odtisom "Made in Italy".
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.224
1.851
113
Citat:
Uporabnik gas pravi:
Torej kaj dati na golf 7
smile-1.gif

Pa kje jih vzeti... ebay? ali pri nas kje

Kaj je pa narobe z njimi? Tresejo, zarjaveli, ploščice zaštekale in je skurilo vse skupaj?

( Sprednji so pa še dobri?)