Slovenske železnice

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.544
4.402
113
Z vodo je urejeno kar je, kar je avstroogrska uredila se sedaj uporablja, modificirano sicer. Drugi tir je od metraže vdora vode dalje prazen do globine originalnega izkopa, nad tem so položene betonske preklade in večino časa voda teče pod tem nivojem. Ko vdre voda v tunel gre preko par dodatnih lokacij. Ko so italjani med vojnama začepili glavni dovod, je voda scala povsod drugje in spodjedala oboke, tako da so misel o tem opustili. Dvomim da je trenutno gradbeništvo sposobno kaj več od tega naredit, sploh na progi ki je čista izguba.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.968
4.383
113
"povsod po svetu se to dogaja, nismo mi nobena izjema"

In Japan in extreme heat (above 35°C), trains may reduce speed as a precaution. For Shinkansen example, speeds might drop from 320 km/h to 270 km/h on certain sections.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888