Zavajanje kupca?

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
žal boš kot tečna stranka verjetno dosegel nižjo ceno, očitno bo nekdo iz svojega žepa to plačal. Zdaj pa živi s tem.

mogoče pa se kdo včasih zmoti, samo ti tega ne razumeš.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.548
2.936
113
v lokalni ostariji
znižal ti je ceno. kaj bi še rad? lej, trgovec ti je šel na roke! in ti bi ga še prijavljal... zakaj? da boš nekoga ki ti je šel naroke zaj... če bi te zavedel bi napisal 2000€ potem pa zaračunal 3000€...
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
žal mi telefon nekaj nagaja in se prvih 10 sekund pogovora ne sliši, ko sem mu rekel, da se pogovor snema. Tehnične težave, joj kaka smola pa ta tehnika
smirk-1.gif

Da se ti ne bo takšno "pametno" sprenevedanja še obrestovalo.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
res ste pravi slovenclni... radi bi vse zastonj. če pa ne dobite for free pa takoj pokličete inspekcijo...
2000 EUR je zastonj? Mi odneseš en stari CRT monitor "zastonj"? Stroške prevoza krijem jaz!

Svašta srečaš na forumu.

yahel, kupi pri tistem, ki ti je dal ponudbo na papirju za 2200 EUR, ta prvemu pa povej, naslednjič naj ne daje obljub, ki jih ne more izpolnjevati.

Mater, vsi ste pametni. Ko pa se boste vi zmotili pri kakem opravku z firmo ali bog ne daj z državo pa bo kaj? A mislite, da bodo oni "joj, ubožec, zmotil se je, dajmo mu oprostit?".

PS: Pred nakupom preveri, da ni kje 10 km čez mejo enaka stvar dobit za 1500 EUR.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Nikoli ni bilo govora o tem da bo moral še karkoli govorit z A. Rečeno je bilo, prinesi A in dobiš B.

Dej no, dejstvo je da so samo hoteli dobiti papir v roke, da vidijo kdo jim je konkurenčen in za koliko jim je konkurenčen. Na zvit način so dobili to od mene, z lažno obljubo za nižjo ceno.

Sem govoril s sorodnikom pravnikom in gre to na inšpektorat s posnetki vred. V največje veselje mi bo.

Saj je v redu, da sta ti rekla, da prinesi ponudbo od cenejšega trgovca. Kaj pa misliš, da so prodajalci od včeraj? Čist prav ti je da se počutiš nategnjen. Taki tipi kot si ti ponavadi pojejo svoj d....k za 50 centov. ko pa ugotovijo da vseeno ni užiten pa na tržno inšpekcijo in jok in stok po forumih.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Ja, bodi pravi kleni Slovenec in preplačaj stvar 3 krat!

In šele potem jamraj, tak kot vsi drugi! (če dobiš poceni ti bodo namreč fouš)
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
ksz

omg, kaj vse bi nekateri naredili za popust.
ce se mene vprasa je prodajalec sel zelo na roko, sam ne bi bil tako potrpezljiv.
upam, da bo kdaj situacija obrnjena in bos ti tisti, ki te bodo snemali.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.548
2.936
113
v lokalni ostariji
jolko

od kje misliš da dobiš plačo? iz lufta? če si v JS/Ju potem mi je veliko jasno... tam dobite denar "iz zraka"
trgovec mora ZASLUŽITI! ne more zastonj talat robo. če je predrag mu posel hitro gre v franže tako da se kmalu igra konča... trg take hitro izloči.

in prodajalec iz te zgodbe je popolnoma korekten. potrudil se je. znižal je ceno še za 300€...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.604
1.206
113
Celje
Pač na zadnjega, ker... kaj pa vem...

Recimo da kupujem nek izdelek za 3.000€ in z malce "teženja" znižam ceno za 300€. Eni pravite, da to teženje ni OK. Ampak če sem na minimalcu in imam 500€ plače, moram za 300€ delati več kot 14 dni. Tukaj pa za 10 minut spravim zadevo "not". Kaj ni jasno? Ljudje še premalo težijo sploh tisti na minimalcu. Oni z meneđerskimi plačami pa na polno (ker pač to znajo in s tem so tudi prilezli tako daleč)

Sem pa sam večkrat na nasprotni strani, ko mene drugi "glihajo". Ampak tako pač je, tega ne jemljem kot teženje. Povej, za koliko dobiš drugje, jst bom prekalkuliral in če gre skozi, bom rekel ja, drugače pa bom že v štartu rekel, da se mi ne izide. Je pa res, da v zadnje pol leta opažam, da dostikrat ne pridemo več skupaj. Jaz pač za svojo storitev, za katero stojim pač ne morem pod nek znesek. Ker je bolje, da ne delam, kot pa da si nakopljem dodatne stroške. Sem nekajkrat poskusil iz principa iti čisto na nulo in VEDNO, ampak res VEDNO se takrat nekaj zakomplicira in še vedno sem naredil izgubo. Dobro lahko bi začel uporabljati cenejše materiale, amapk takrat ne morem več stati za zgodbo, kar pa mi ni v interesu!
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz

Trgovec te je z 2000eur zavedel in zadrzal pri sebi in ker je pozresen ti je hotel prodati za 2200eur, ker si misli da ceneje itak nemors dobit, torej si ti zanjga predhodno naredil anketo kdo ima najceneje in od katere cene nizje ta trgovec ne rabi it, ker na koncu koncev je le trgovec in ta ti nikoli nemore biti prijatelj in t ehoce cimbolj olupit.

Ce bi bil ti car, bi rekel trgovcu za 2000eur da hvala za ponudbo za 2200eur in da gres k tistemu ki ti je to ceno prvotno ponudil in kater je najmanj pozresen. Lahko bi se s slednjim se zmenil za zastonj prevoz da bi bila oba srecna ker pravis da ti ni blizu lokacija.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Bom napisal za prvi del vprašnja o zavajanju ....

v reklamnem katalogu se večkrat dogajajo napake, oz. napačne cene, napačni izračuni % popusta ... Pri Sparu se na začetek dneva akcije, potem tudi napiše opravičilo kupcem, ki je izpostavljeno na oglasni deski pred vhodom v trgovino in tudi zraven izdelka "z napako" ...

Se pa pogosto dogaja, da se ob menjavi akcije tudi pozabi odstranit kakšno Akcija tablico (saj ni malo izdelkov na policah in se hitro katerega spregleda) ... kupcu, ki seveda na blagajni prijavi "napako" se prizna cena, kot je napisana na tablici ... se pa potem to nesrečno tablico umakne. (pa čeprav piše na njej ponudba velja do datuma)

Je pa zanimivo da v trgovini kupec vidi vedno tisto kar hoče on videt
smile-1.gif
Če piše ob izdelku ob nakupu DVEH ali več je cena nižja ... on pa kupi samo enega in zahteva po nižji ceni ....

lep primer sem imel te dni ..ob nakupu dveh zavojčkov kave, vam tretjega podarimo .. na veliko piše 2 + 1 in spodaj razlaga ... kupec vzame 4 kave in se potem huduje zakaj je moral 3 plačat, če piše da je 2 + 1 gratis
smile-1.gif
(od kje logika 2 + 1 = 4 ?)

Kot je že nekdo zgoraj napisal ..ni treba za vsako malenkost grozit z inšpekcijo ... vsak se lahko zmoti ...
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.450
3.766
113
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
kupcu, ki seveda na blagajni prijavi "napako" se prizna cena, kot je napisana na tablici ... se pa potem to nesrečno tablico umakne. (pa čeprav piše na njej ponudba velja do datuma)
Zadnjič sem trdil to v Sparu CityPark... in ni bilo nič datuma na tablici, je šla prodajalka gledat.... so mi računali polno ceno in sem se potem točno 40 minut zajebaval na informacijah, kamor me je poslala blagajničarka. Po tem ko so videli da je bila na izdelku res še nižja cena so preverjali v enem katalogu, pa v drugem pa v skladišču... pa namigovali da sem sam zamenjal kartonček... potem je ena celo omenila da nisem zamenjak kartončka ampak kar izdelke pod kartončkom... pa kaj vem kaj.... 40 minut... verjetno so upali da se bom naveličal čakat da vrnejo denar, glede na to da ni šlo za velik denar.

Je pa res da so vse namige in dolgotrajno reševanje izvajali diskretno... brez direktnega namigovanja ali kaj takega... z mano se skoraj niso pogovarjali, samo med sabo... ti pa čakaj... bolj v smislu "Milica, jaz mislim da je stranka zamenjala izdelke na stojalu, morali bi biti eni drugi"... ja zihr... stranka je za par € neopazno zamenjala za pol palete izdelke... ne samo kartončka. In stranka sploh ne sliši da si to rekla.
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
12
18
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
kupcu, ki seveda na blagajni prijavi "napako" se prizna cena, kot je napisana na tablici ... se pa potem to nesrečno tablico umakne. (pa čeprav piše na njej ponudba velja do datuma)
Zadnjič sem trdil to v Sparu CityPark... in ni bilo nič datuma na tablici, je šla prodajalka gledat.... so mi računali polno ceno in sem se potem točno 40 minut zajebaval na informacijah, kamor me je poslala blagajničarka. Po tem ko so videli da je bila na izdelku res še nižja cena so preverjali v enem katalogu, pa v drugem pa v skladišču... pa namigovali da sem sam zamenjal kartonček... potem je ena celo omenila da nisem zamenjak kartončka ampak kar izdelke pod kartončkom... pa kaj vem kaj.... 40 minut... verjetno so upali da se bom naveličal čakat da vrnejo denar, glede na to da ni šlo za velik denar.

Je pa res da so vse namige in dolgotrajno reševanje izvajali diskretno... brez direktnega namigovanja ali kaj takega... z mano se skoraj niso pogovarjali, samo med sabo... ti pa čakaj... bolj v smislu "Milica, jaz mislim da je stranka zamenjala izdelke na stojalu, morali bi biti eni drugi"... ja zihr... stranka je za par € neopazno zamenjala za pol palete izdelke... ne samo kartončka. In stranka sploh ne sliši da si to rekla.

S kakšnimi problemi se ukvarjate nekateri
uf-1.gif


Nikol nebi 40 minut čakov zaradi napačne cene. Že na blagajni si vedel kakšna je cena za katero ti bodo izdelek prodali. Če ti je cena všeč ga vzami, če ti ni ga pusti tam. Da pa še 40minut čakaš pri informacijah se mi zdi pa totalno nesmiselno, sploh če se gre za 0,xx €.

Ko zadnič en star ata, na informacijah v Leclercu teži da so mu bele spodnjice prodali za 50centov dražje kot bi mu mogli. So mu ponudili bon nazaj pa je rekel da hoče denar da bona pa že ne vzame. Ko sem bil nazadnje v merkurju je en stric na blagajno vrnil neke žarnice, katere je kupil v akciji katera je že potekla. So mu ponudili nazaj kupnino, za katero jih je kupil pa ni hotel vzeti, zahteval je da mu vrnejo denar v vrednosti žarnic brez akcije. Sovražim take ljudi, bedaki bedaki bedaki, ki nimajo nič pametnejšega za delat kot pa komplicirat za vsak cent.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

in ti si za par eur stal 40 minut? ja bravo.

odpiralcu teme: moje mnenje: prodajalec je bil zeelo prijazen, da je šel klicat v A (tebi je delal uslugo, ne sebi), ni šlo skozi (vsak ima koga nad seboj). Zdaj bi ga pa ti rad jeball za njegov čas in dobro voljo? inspekcija? Pa še posnel si prodajalca (pogovor)? Upam, da te toži
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

he he. ta z merkurjem je dobra. sem že slišal par zgodbic o podobnih debillih.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.450
3.766
113
Citat:
Uporabnik smt pravi:
in ti si za par eur stal 40 minut? ja bravo.
Sem pričakoval da ne bo treba čakat ker je šlo za drobiž in evidentno napako. Blagajničarka je rekla da ne bo problema, da bodo na informacijah takoj vrnil denar - ona pa nima te možnosti ker je blagajna taka. Po tem ko pa čakaš 20 minut je pa res vseeno če počakaš do konca, že zarad principa.

Za princip se mi gre pa vedno zadnje časa ker se mi dogaja da mi blagajničarka raje vrne 19,99€ kot da bi mi pustila en ubogi cent če imam samo 20€ in nič drobiža (sem se mi je zgodilo 2x nenamerno, tretjič sem pa samo za test dal 20€... da sem videl če so vedno tako požrti na vsak cent... in se mi je zgodilo enako) Če se gre njim toliko za cent jim tudi jaz ne pustim centa. Enkrat smo v eni restavraciji bolj menznega tipa kupili za 6 različnih kosil je prišlo skupaj 30,03€ ... damo 30€ pa vprašamo če lahko ostanem 3c dolžni... je rekla ne... da na žalost ne more prodat če ne plačam celote... da lahko pa damo kaj nazaj.... po tem je bilo treba pa s kartico - ***bala jih kriza.

Nič jim več ne pustim, bandi eni ... v Sparu se mi sicer to ne navadno ne dogaja, v npr. Tušu imajo pa veliko "nenamernih" napak v škodo kupca.

In če kdo vpraša... vseeno sem s 40 minutnim čakanjem dobil več kot je povprečna postavka za 40 minut dela. Sicer ne moja, od prodajalke pa verjetno.
 
Nazadnje urejeno: