Citat:
Uporabnik yahel pravi:
žal mi telefon nekaj nagaja in se prvih 10 sekund pogovora ne sliši, ko sem mu rekel, da se pogovor snema. Tehnične težave, joj kaka smola pa ta tehnika
2000 EUR je zastonj? Mi odneseš en stari CRT monitor "zastonj"? Stroške prevoza krijem jaz!Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
res ste pravi slovenclni... radi bi vse zastonj. če pa ne dobite for free pa takoj pokličete inspekcijo...
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Nikoli ni bilo govora o tem da bo moral še karkoli govorit z A. Rečeno je bilo, prinesi A in dobiš B.
Dej no, dejstvo je da so samo hoteli dobiti papir v roke, da vidijo kdo jim je konkurenčen in za koliko jim je konkurenčen. Na zvit način so dobili to od mene, z lažno obljubo za nižjo ceno.
Sem govoril s sorodnikom pravnikom in gre to na inšpektorat s posnetki vred. V največje veselje mi bo.
Zadnjič sem trdil to v Sparu CityPark... in ni bilo nič datuma na tablici, je šla prodajalka gledat.... so mi računali polno ceno in sem se potem točno 40 minut zajebaval na informacijah, kamor me je poslala blagajničarka. Po tem ko so videli da je bila na izdelku res še nižja cena so preverjali v enem katalogu, pa v drugem pa v skladišču... pa namigovali da sem sam zamenjal kartonček... potem je ena celo omenila da nisem zamenjak kartončka ampak kar izdelke pod kartončkom... pa kaj vem kaj.... 40 minut... verjetno so upali da se bom naveličal čakat da vrnejo denar, glede na to da ni šlo za velik denar.Citat:
Uporabnik Gox pravi:
kupcu, ki seveda na blagajni prijavi "napako" se prizna cena, kot je napisana na tablici ... se pa potem to nesrečno tablico umakne. (pa čeprav piše na njej ponudba velja do datuma)
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Zadnjič sem trdil to v Sparu CityPark... in ni bilo nič datuma na tablici, je šla prodajalka gledat.... so mi računali polno ceno in sem se potem točno 40 minut zajebaval na informacijah, kamor me je poslala blagajničarka. Po tem ko so videli da je bila na izdelku res še nižja cena so preverjali v enem katalogu, pa v drugem pa v skladišču... pa namigovali da sem sam zamenjal kartonček... potem je ena celo omenila da nisem zamenjak kartončka ampak kar izdelke pod kartončkom... pa kaj vem kaj.... 40 minut... verjetno so upali da se bom naveličal čakat da vrnejo denar, glede na to da ni šlo za velik denar.Citat:
Uporabnik Gox pravi:
kupcu, ki seveda na blagajni prijavi "napako" se prizna cena, kot je napisana na tablici ... se pa potem to nesrečno tablico umakne. (pa čeprav piše na njej ponudba velja do datuma)
Je pa res da so vse namige in dolgotrajno reševanje izvajali diskretno... brez direktnega namigovanja ali kaj takega... z mano se skoraj niso pogovarjali, samo med sabo... ti pa čakaj... bolj v smislu "Milica, jaz mislim da je stranka zamenjala izdelke na stojalu, morali bi biti eni drugi"... ja zihr... stranka je za par € neopazno zamenjala za pol palete izdelke... ne samo kartončka. In stranka sploh ne sliši da si to rekla.
Sem pričakoval da ne bo treba čakat ker je šlo za drobiž in evidentno napako. Blagajničarka je rekla da ne bo problema, da bodo na informacijah takoj vrnil denar - ona pa nima te možnosti ker je blagajna taka. Po tem ko pa čakaš 20 minut je pa res vseeno če počakaš do konca, že zarad principa.Citat:
Uporabnik smt pravi:
in ti si za par eur stal 40 minut? ja bravo.