Potrebujem eno mnenje ali se to smatra za zavajanje ali ne.
Primer 1, ki ga vsi poznamo. Prodajalec se zmoti in v reklamnem oglasu napiše nižjo ceno kakor pa ima napisano v trgovini ob izdelku.
Fakt: Prodajalec mora prodati izdelek po tisti ceni, kot je navedel v reklamnem oglasu, v nasprotnem primeru gre za zavajanje kupca.
Primer 2 (moj):
Gre se za nakup pohištva pri dobro znanem velikem prodajalcu pohištvene robe. Prodajalec sestavi ponudbo 2500eur. S to isto ponudbo stopim še do dveh drugih prodajalcev, eden mi sestavi ponudbo 3000eur, drugi prodajalec pa reče ceno 2200eur (dogovor je sklenjen preko telefona, ker je prodajalna zelo oddaljena).
Grem nazaj k prvemu prodajalcu in mu obrazložim situacijo, da se bom odločil za nakup pri cenejšem, konkurenci. Prodajalec reče naj počakam, da bo govoril z nadrejenim.
Zgodi se to, da mi prodajalec po telefonu (imam posnet pogovor) zatrdi, da mi bodo enak izdelek prodali po ceni 2000eur pa četudi oni na ta račun ne bodo imeli nobene marže, vendar pa moram prej zrihtati ponudbo na papirju in izris pohištva od tega prodajalca za 2200eur. Na podlagi tega mi bodo dali ceno 2000eur.
Super, ni problema. Vse to zrihtam, prinesem papirje. Prodajalec mi reče, da morajo kontaktirati svojega dobavitelja v Avstriji. No tukaj se pa "zaplete". Ta dobavitelj namreč reče, da se mu ne izplača prodati po 2000eur, lahko mi pa naredijo po ceni 2200eur kakor so mi ponudili pri konkurenčni firmi.
Ali je zgornji primer zavajanje kupca in primer za kakšen inšpektorat?
Obljubili so mi namreč izdelek po nižji ceni v kolikor bom prinesel ponudbo od drugega prodajalca, to sem storil, zdaj pa trdijo da to ne bo šlo.
Nazaj k prejšnjemu prodajalcu ne bi šel, ker je geografsko zelo oddaljen od mene in bi lahko imel težave v prihodnosti v primeru reklamacij ipd....pač mi ta opcija ne diši več, raje vzamem pri tem "problematičnem" prodajalcu kljub temu, da so me nategovali na dolgo in počez.
Hvala za objektivno-subjektivna mnenja (ne v slogu tipičnih slovencljev).
Primer 1, ki ga vsi poznamo. Prodajalec se zmoti in v reklamnem oglasu napiše nižjo ceno kakor pa ima napisano v trgovini ob izdelku.
Fakt: Prodajalec mora prodati izdelek po tisti ceni, kot je navedel v reklamnem oglasu, v nasprotnem primeru gre za zavajanje kupca.
Primer 2 (moj):
Gre se za nakup pohištva pri dobro znanem velikem prodajalcu pohištvene robe. Prodajalec sestavi ponudbo 2500eur. S to isto ponudbo stopim še do dveh drugih prodajalcev, eden mi sestavi ponudbo 3000eur, drugi prodajalec pa reče ceno 2200eur (dogovor je sklenjen preko telefona, ker je prodajalna zelo oddaljena).
Grem nazaj k prvemu prodajalcu in mu obrazložim situacijo, da se bom odločil za nakup pri cenejšem, konkurenci. Prodajalec reče naj počakam, da bo govoril z nadrejenim.
Zgodi se to, da mi prodajalec po telefonu (imam posnet pogovor) zatrdi, da mi bodo enak izdelek prodali po ceni 2000eur pa četudi oni na ta račun ne bodo imeli nobene marže, vendar pa moram prej zrihtati ponudbo na papirju in izris pohištva od tega prodajalca za 2200eur. Na podlagi tega mi bodo dali ceno 2000eur.
Super, ni problema. Vse to zrihtam, prinesem papirje. Prodajalec mi reče, da morajo kontaktirati svojega dobavitelja v Avstriji. No tukaj se pa "zaplete". Ta dobavitelj namreč reče, da se mu ne izplača prodati po 2000eur, lahko mi pa naredijo po ceni 2200eur kakor so mi ponudili pri konkurenčni firmi.
Ali je zgornji primer zavajanje kupca in primer za kakšen inšpektorat?
Obljubili so mi namreč izdelek po nižji ceni v kolikor bom prinesel ponudbo od drugega prodajalca, to sem storil, zdaj pa trdijo da to ne bo šlo.
Nazaj k prejšnjemu prodajalcu ne bi šel, ker je geografsko zelo oddaljen od mene in bi lahko imel težave v prihodnosti v primeru reklamacij ipd....pač mi ta opcija ne diši več, raje vzamem pri tem "problematičnem" prodajalcu kljub temu, da so me nategovali na dolgo in počez.
Hvala za objektivno-subjektivna mnenja (ne v slogu tipičnih slovencljev).