Zastava proizvodi; zgodbe in prigode, modificiranja ...

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Ja ne govor, kolega je imel takrat prvega punta 90 (pac 90KM) in je bil sele raketa! Takrat so imeli golfi 60-75KM. Pa dejmo ostat na navadnih avtomobilih ne GT, GTI in turbo razlicicah.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.232
3.636
113
60 in 65 (1.1 in 1.3 mašine) so obstajali v efi verziji, je pa res da so bili delani za izvoz. Efi je sicer bil povezan s katalizatorjem in eko normami za izvoz. Če si imel prav nastavljen klasičen webrov dvojni fergazer brez katalizatorja si spravill več moči/navora ven iz mašine. Pa jasno če so se šel igrat si ga lažje "tunal".

Je pa smešno včasih ko smo imeli doma Yugo 45 sem zavidljivo gledal 65ke in jih imel kot vrhunec avtomobilizma. Realnost je pa taka da se je 45 premaknil do 100 v 20 sekundah, 65ka pa v 15 sekundah. Sicer oboje je za tisto gumjasto karoserijo in majavo podvozje bilo preveč!;)

Se spomnim 4. letnik SŠ, konec osemdesetih, ko se sošolec iz "res boljše familije" pripelje s svojim novim Yugo 65 EFI.
Matr smo mu bli fouš... ...še celo zato, ker je "lahko" tisti ta dražji, neosvinčen bencin tankal...
3,14zda smo bili pr.ukneni... :bonk: :nigladek:
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Še mojih 5 centov ...

Yugo 65 - modela točnega ne vem več, je pa imel enako zice, kot tisti GVX. Sem nataknil ene hude Yokohama gor (pri nekem vulkanizerju proti Lipnici). Ne bom nikoli pozabil, kako sva ga gledala, ko enostavno ni hotel poravanati gume, ko ga je spustil iz dvigala - je imel vse 4 "tačke" podvite podse. Avto lahek, gume pa držale ko pes ježa. Avto se tudi bistveno bolje držal (malo spuščen, dupli Weber v nulo naštelan, lepljive Yokohamke gor) - in "trgal" končnike po tekočem traku.
Se pustil pregovoriti, da sem ga prodal (niti ne slabo) - no novi lastnik ni niti enkrat končnike menjal. Je namreč že drugi tedenv grabnu končal. Tja - ni bla taka zverina za vsakogar.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
3,14zda smo bili pr.ukneni... :bonk: :nigladek:

Ja, znanje o novotarijah, kot je bil neosvinčen bencin, se je v tistih časih širilo počasneje kot danes z internetom...

Tudi, ko je foter kupil 2 leti starega ponyja letnik 1990, mu prodajalec ni znal povedati, če ima avto katalizator (seveda ga ni imel)... Je pa le namignil, da na vsakih nekaj tankov kdaj tanka tudi neosvinčen benz in da avto kljub temu dela b.p. ... :aplauz::bonk:
 

elth

Pripravnik
20. avg 2007
417
24
18
Kavčke
V naši familiji je bil pokojni ata špecijalist ze vse uničit kar se tiče tehnike.Če bi že v tistih časih imeli avtomatika bi ga zagotovo ferderbal.Enkrat ko sem se vrnil s terena me majstr obvesti da je ata pustil avto za firmo ker se ne da menjat.Dobesedno je zabilo zobnik skozi ohišje menjalnika.Fičko 750.

Sestrica ni padla daleč od drevesa, v fičkotu je zabila dve kaseti naenkrat v avtoradio in celo ena je igrala.Je bil že autoreverse, dva šraufncigarja sta rešila zadevo.
Potem se deklič pelje po magistralki in zarušta celo mašino_Odtrgalo jermen ona pa samo gasa.V avtu je bil motor 750 LE ali SLE, dolge svečke.Kupili smo karamboliranega z 850 motorjem, zamenjali ter zaradi tega plačevali večjo registracijo (razlika v kW).

Kolega iz vasi je imel zastavo 850 AIK, kombi.Razjahan v nulo.Stalno mu je gorela lučka za olje-pritisk.Preden ga je prodal je lučko enostavno stisnil z kombinirkam.Težava rešena:cool:
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
stric je mel 101 comfort, pa se je tank zaklepal s ključem. Vratca rezervoarja so imela ključavnico

to so imele vse stoenke, ki se jih jaz spomnim

na tej sliki se celo vidi, če dobr pogledaš... comfort letnik 81

C01106.jpg
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in elth

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.228
5.658
113
A jezik je "naseckan" al oriđinal? :)

Desna nalepka so 3je zajčki?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Yugo 65 je bil takrat prakticno vrhunec moci SFRJ autoparka. Florida je bila drazja pocasnejsa in bolj pozresna. Edina spodobna konkurenca je bila Samara 1500S. Ta je imela 78KM in kot trivratna verzija ni bila tako tezka. Kasneje novejske (beri ruske) 1500i so zaradi katalizatorja imele 70KM. se je kar poznalo :)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.957
6.847
113
pri taščici
65 konjev, 1.300 mašino in izboljšan menjalnik, not pa katapult zice v sivi barvi in rdečmi črtami z mal bočnega oprijema. večina, ne vsi, so mel še večje odbijače z meglenkami in stranske plastične obrobe, tko da je blo pol karoserije v plastiki. je kr zgledal prot navadnmu
Sem narobe vprašal
Kaj od TEGA (efi, avtomatik, turbo) je imel gvx (ali katerakoli druga zastava ) in kot si odgovoril, nič.
Florida je pa imela efi serijsko če se ne motim
 

TGV

Fizikalc
2. okt 2007
726
106
43
Blackjack To ne bo držalo. Samara ni imela nič z zastavo, ni se sestavljala v jugi. Če pa misliš tiste ki so se prodajali za dinarje potem je treba vključiti tudi Fiat regata 100, Fiat 132, Opel (IDA) record in commodore , Renault 18 (TS je imel 79 konjev). Mimogrede službena regata (100 ie) je bil prvi spodoben avto ki sem ga vozil. Na prvi vožnji sem moral odpreti okno, potreboval sem vsaj šum zraka, ker me je motila tišina :)
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Samara je bila seveda ruska Lada.
Florida se je pa pojavila bolj ali manj hkrati z Markovićem in posledično ni bila več zanima.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.228
5.658
113
Zajčkov se spomnim...zdej al so bli 3je al 2 ne vem....me pa zanima kaj so bli....flashback pač :)
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Sem narobe vprašal
Kaj od TEGA (efi, avtomatik, turbo) je imel gvx (ali katerakoli druga zastava ) in kot si odgovoril, nič.
Florida je pa imela efi serijsko če se ne motim
EFI so imeli nekateri Yugoti 60 in 65 (spomnim se bahavih napisov na zadnjih vratih), menda primarno namenjeni zahodnim trgom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi