zasnežena cesta

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
no ja, pri nas je tudi ena cesta, ki je rahlo na klancu, pa je občinski veljaki nikakkor nočejo posipati in/ali splužiti. trenutno je drsalnica in ti ne kortisti ne abs ne 4x4 ne elektronika.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Ni edini.

Poba se je pač preselil v rovte, zdaj ima pa probleme.

S sosedom....

S snegom...

Eden od načinov:

onspot%20tire.jpg
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
to sm se tud jest spomnil... sam tole je bl za kamione, sm slišal, da na avtih se bolj slabo odnese...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
dva dni anzja sem dajal za gajbo tistemu, k pride gor..ni bilo junake.

danes dam dve okol kepe, tistemu ki pride gor pametvat.

vprašanje je enostavno. klan dol, sneg, ki prehaja v drsalnico. kako. 4*4, reduktor, ketne, ali pač sediš doma.
ti,, ggg, vseen je, a je domača garaža ali krim, ali pa pohorje.

če rabiš boljšo predtavto, si pa zmisli kje bi lahko bil.

dolenc.
jest mam dva problema..ti deset..al je vec bratov romov okol tebe.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja mater, če bi videl tist post bi za gajbo že prišel gor. in dol. pa ne bi rabil gajbe, lahko vsak po en pir spijeva, pol greva pa pogledat tega hudiča.

ja, če je tok zoprna zadeva, potem pač plačaj enemu da ti posuje s peskom vsako jutro. sam še vedno verjamem, da če se premikaš počasi, ampak res počasi ne bi smelo kej dost drset.

In ni mi tud jasno, kako sneg kar prehaja v drsalnico? sej ponavadi ga je treba najprej zvozit, in šele nato postane drsalnica. A je to ful prometna pot? če si pa ti edini k se voziš, pa lahko narediš fine kolesnike, in potem daš avto v te kolesnike in kar sam zavija na ovinkih. ti ga samo bremzaš - čimbolj z motorjem, pa rahlo z bremzo. seveda je pa najbolj varna varianta čepet doma! in greš na pot le za najnujnejše. in ko si v dolini opraviš čimveč, da ne boš čez 3 ure še po mlek hodu v trgovino. Jeba.t ga. To je davek k moreš plačat, če hočeš živet v neokrnjeni naravi. Pozimi je sneg, poleti divjad,... sam je pa čist zrak, pa lep razgled, pa nobenih sosedov, pa...

btw: kaj je predavto???
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lej..lahko greš čist počasi..osebni avti so se spuščal dol..počasi, malo drseli..zvozili sneg. jest s kravo nisem mogel. za nameček sosed popoldne ni mogel domov. turana je pustil v dolini. pol pa še drug avto. pa ma tudi zimske gume. pač enoprostorci so jeba. prej jih uniči cesta.

glede drsenja..greš počas..pa vseen drsi. pač teža dela svoje. sej na ledu tut stojiš, pol se ti pa čez pol ure udre, al pa zdsneš recimo.

primer, cca 4 leta nazaj. iz trebnjega gor na klanec, tam k se začne AC proti lj. prihajal sem iz diolenske, znucane letne gume. v klanc gor je slo komi..po klancu dol pa sem dobil zalet, sem šel malo hitreje in po odstavnem pasu. kaj se je dogajalo. tam je tisti prvi ovinek, v levo, ki visi na notranjo stran. ta počasni so drsel proti notranjosti. in v ograjo. tisti s sprednjim pogonom in počasno vžno na sre dovinka, tisti z zadnjim na začetku, tisti v več brzine in azdnjim an sredi, s sprednji na koncu. edin hitrejši vozniki in tisti na odstavnem, za mano jih je šlo še par, smo se zvlekli. s tem, da sem na koncu ovinka bil æe na pol prehitevlanega. tam če bi se ustavil na odstvanem, bi avto zdrsnil dol v ograjo. torej kaj anrest v takem primeru. 4*4 bi tam pomagal, ke rje klanec blagna dol, in naklon na notri tudi ni prehud. kaj pa če je na dol 12%..pa še pol mal cesta visi levo ali desno..kjer pri bremzanju začne nekam vlečt..kamorkol vleče je pa neugodno.
 

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
Kakorkoli obračaš, če hočeš met večino zime mir, rabiš za tvoje razmere tapravi 4x4, reduktor je bonus. Jest dostkrat ne bi niti pod razno prišel domov ali v dolino z navadnim avtom. Edino kar pogrešam je zapora diferenciala ali vsaj LSD variante, na ledu se mi kdaj par koles v prazno vrti.

Maš čas za razmišlat do naslednje zime...
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.117
10.968
113
kod Džej-Zija
Večina LSDjev je itak prešibka za to, kar ti praviš. Večina jih ima 25% zaporo diferenciala, kar je mnogo premalo za z enim kolesom avto spraviti z ledu. Tu bi najbolj pomagala 100% zapora, ki jo imajo le še redki pravi terenci.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
no, danes sem bil na občini in jih malo povprašal o teh famoznih pogodbah za kidanje. vedno se izvajalec vadi ven na 10 cm snega itd.
pogodba, zaradi anrave terena predvideva posipanje ob rahlem sneženju, pred prijemanjem snega, pri temp 0, dodatno -5..itd. ko je 5 cm snega je za hece prepozno.
se je pa zgodil teoretik, ki je iz faksa prevzel direkt koordinacijo in je šele ob 7:30 zagnal stroje. do doline so prišli ob 9:00, do vrha hriba do 11-tih. če bi spoštovlai pogodbo, bi štartali pred tretjo, da bi do sedmih vse zaključili. in drugi dan so res.
mojster je na koncu rekel, da sicer zlobno, ampak sej je znak za verige. sem mu ponudil ključe od krave, dva para verig in spust v dolino pri 3 cm snega, kot je bilo v ponedlejek. je bil smao tiho, potem pa priznal, da je bolje sedeti doma.

aja..vsaj 50 klicev je imel.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.242
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
ksz...
Softijev klanec poznam. Lansko zimo sem rinil tja gor ravno ko je začelo snežiti. Prednji pogon, nove UG7, bolj lahek avto. Bilo je precej adrenalinsko. Cesta v tisti ****** klanec je čudna: ozka, visi v levo ali v desno, pred klanci je oster ovinek, tako da nimaš nobenega zaleta. Če pa ti pride kdo nasproti, se mu moraš umakniti ali pa celo ustaviti. Rešitve ni. Ko sem odhajal v dolino je bilo že cca 10 cm snega (jebat ga, smo se v gostilni malo zagovorili). Na srečo je bil sneg še nezvožen in sem se lahko pripeljal v dolino. Drugače pa bi moral prespati pri Softijevi lepši polovici, potem pa bi bil še večji hudič.
Za vse pametnjakoviče. V snegu sem se že pripeljal na Krvavec s težjim avtom in slabšimi gumami, pa je bilo vse skupaj precej bolj varno in kontrolirano.

pametnjakovic, nisi peljal iz krvavca po ledu kakrsen je bil vceraj in 14 dni nazaj.
smirk-1.gif
da ne padem od smeha

jst sm bil včeraj gor pa še par dni prej, RWD, đabe. sicer je cesta zaprta za vsa motorna vozila ampak ok
grin1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
no ok... kot ti je baltazar rekel... če se mislis vsako zimo trest ko bo sneg padal, ok... drugace pa razmisljaj o 4x4...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja lej.

dokler ne boš probal ne boš vedel!! a ne poznaš nobenga z 4x4 tm okol?

Res pa je, da je treba tud znat peljat po snegu.
 
Nazadnje urejeno:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
poznam..sosed ma patriota..kida non stop dvorišče..

pozna dva subaruja..oba sta lezla gor..za dol ne vem

poznam transporter..je komaj prilezel gor..dol je sel tako, da si je posipal.

15k€ za 'poskusanje' je malo veliko.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
mah si smešen.

pejt enkrat v tega patriota(kaj sploh je to?)/subaruja/transporterja, pa se vsedi zraven, pa te nej pelje. pol pa še sam probej, da boš videl kakšen je občutek.

sej ni treba avta za 15k€ kupit. kupiš kej rabljenega za 5-6k€...
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Ni (izkušnje :p). 4x4 avto je ponavadi še težji in ga je tako težje ustavit. Polek tega (če ima mehansko zaprte diffe), če bremzaš in ti zablokirata prednji 2 kolesi, ti avtomatsko zablokira še vsaj eno zadnje, če je zadaj odprt diff in obe zadnji, če je zadaj diff zaprt. Je pa res, da je lažje bremzanje z motorjem, ker ne bremzata sam prednji kolesi.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik softi pravi:
in smo spet pri osnovnem vprašanju..ali je sput po drsalnici dol kaj lažji s 4*4.

jaz mislim da ne.

Ko je zapadel ta sneg.

Prvo so DES-ovci zdrsnili s ceste in obviseli na stebrih ene brajde.

Potem je sosed prišel mimo z RAV4 in ga je fuknilo pod še večji breg. K sreči se ni prevrnil.

Jaz sem šel pred 6. zjutraj, tako da nisem imel problemov.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
Ni (izkušnje :p). 4x4 avto je ponavadi še težji in ga je tako težje ustavit. Polek tega (če ima mehansko zaprte diffe), če bremzaš in ti zablokirata prednji 2 kolesi, ti avtomatsko zablokira še vsaj eno zadnje, če je zadaj odprt diff in obe zadnji, če je zadaj diff zaprt. Je pa res, da je lažje bremzanje z motorjem, ker ne bremzata sam prednji kolesi.

Jasno, zato na off-roadih uporabljajo peresno lahka 2wd vozila!
aplauz.gif


Ker je softi(æ) opisal, da je problem, ker ga rit prehiteva pri zaviranju z motorjem pa še gre vedno hitreje je 4WD z reduktorje kjub teži 100% boljša rešitev.

Komentarji o zaviranju koles in prenosu blokiranja preko difov pa niso vredni komentarjev. Zakaj bi že človek zaviral na spolzki podlagi pri vožnji z reduktorjem? V vsaki osnovni šoli vožnje po brezpotjih je pravilo no. 1 .. zavore ni!!!
zmaga.gif


Poleg tega sodobni terenci z elektronskimi pomagali (zadjih 10 let imajo že vsi to) aktivno posegajo v stabilnost vozila s prenašanjem ne le navora ampak tudi zavorne sile tja kamor se jo potrebuje (ponavadi se z neko tipko vključi pomočnika, ki dejansko zavra brez da bi voznik to vedel -> namen zaviranja je pa ohraniti stabilnost).

Skratka stavim da kakšna LC V8 odpelje tisti klanec gor in dol brez da enkrat samkrat loviš volan!
nahrung002.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Potem je sosed prišel mimo z RAV4 in ga je fuknilo pod še večji breg. K sreči se ni prevrnil.

RAV4 nima reduktorja, poleg tega nima (po defaultu aktivirane) blokade diffa, kar pomeni da zavira samo na enem (prednjem) kolesnem paru.