Zaprtje Slovenske ceste v Lj

guardy

Guru
3. avg 2007
8.522
1.111
113
Obišči stran
Pa je slovenska sploh še zaprta? V soboto ni bilo nikjer nobenega znaka, nobene zapore, po cesti so normalno vozili avtomobili, semaforji so vsi delali...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
Končno bodo lahko dali eko vinjete.....
bonk.gif
hvala bogu, in ce bodo pametno postavljene bo to ena izmed boljsih potez zokija. (nemci imajo odlicno ureditev)

[/QUOTE]

In koliko se je onesnaževanje znižalo? Nič, samo malce dražje te pride. Isto kot ves bullshit okoli CO2.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113

sass

Guru
1. sep 2007
5.237
870
113
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
...
Drugače pa ko boš drugič v lj poglej malo na parkirišča in starost vozil, kaj bodo morači lublancani menjat avte ali kaj?
to je zato, ker so boljši avti vsi parkirani v (dražjih) podzemnih parkirnih hišah
grims-1.gif
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Skrbi jih par 1000 avtov na dan čez cesto ob kateri živi minimalno število ljudi. Ljubljanska toplarna pa veselo bruha vsak da, na tone raznorazne svinjarije.
 

skorpy

organizatorka
18. jul 2007
7.801
0
36
41
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Pa je slovenska sploh še zaprta? V soboto ni bilo nikjer nobenega znaka, nobene zapore, po cesti so normalno vozili avtomobili, semaforji so vsi delali...

še vedno
smile-1.gif
in znaki so pred tem cestnim delom, kjer se ne sme vozit. So pa redarji al pa policaji konstantno pri hotelu al pa pri vhodu v Knafljev prehod.

Se pa še vedno kar nekaj avto pelje čez Slovensko brez dovolilnic, brez obiska hotela, brez table taxi,....
 

Afroman

Pripravnik
25. sep 2012
769
0
16
Vse kar delajo je šalabajzersko in površno.

Narisali so rumeni pas od bivše Astre do križišča pri Delu. Tam nikoli ni bilo nobene gužve kvečem sedaj je ko avti vozijo samo po enem pasu. Teretično so v prekršku vsi ki so tam parkirani, nebi smeli čez polno črto.

Pri Evropi so še vedno narisane črte, teoretično smo vsi v prekršklu ker moramo zaviti desno čez polno črto. A je tako teško zradirat črte? Znaki so postavljeni kar tako. Če nebi vedel da je center zaprt bi jih verjetno spregledal.

Gužva je odvisna od ure, zjutraj je definitivno večja v smeri Jug-sever, včasih se stoji že pri mladiki, popoldne je ravno obratno.

Sarkazem on:

Zrak je definitivno boljši, sedaj porabim 15-20% več bencina za iste vožnje, torej porabim več bencina in manj zraka

Sarkazem off.
 

dugi

Fizikalc
2. sep 2011
234
48
28
ljubljana
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Skrbi jih par 1000 avtov na dan čez cesto ob kateri živi minimalno število ljudi. Ljubljanska toplarna pa veselo bruha vsak da, na tone raznorazne svinjarije.

Ne nakladaj če nimaš minimalnega pojma o Toplarni.Pojdi na njihovo spletno stran pa si poglej podatke ali pa vprašaj katerega od zaposlenih,da ti pove realne podatke.
Malo pa je le treba biti pošten in realen ter pisati preverjene podatke.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.435
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Kaj pa se dogaja s semaforjem na Slovenski pri Nami?

Najprej je bilo brez semaforja, potem je bilo s 30-sekundnim semaforjem, zdaj je z 90-sekundnim semaforjem. Torej isto kot preden so "ukinili promet"
hysterical-1.gif


bonk.gif
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
894
28
28
Fino ja, ne morejo se odločit očitno. Najprej so ukinili semaforje in pustili buse, taksije in vse ostale in je bilo nevarno. Potem so rajši uvedli semafor, pa očitno nekomu ni bilo všeč. Pa so sprememnili nazaj in zdaj eni hodijo čez prehod pri rdeči, ker se jim ne da čakati. Kolesarji pa tudi malo po svoje, eni ne upoštevajo rdeče na semaforju in pičijo na polno med pešci, nekateri še vedno vozijo tam kjer je bila včasih kolesarska zarisana (in je še vedno na pol, ker ni nihče zbrisal črt), eni vijugajo kar na površinah za pešce.

Skratka, odlično.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik dugi pravi:
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Skrbi jih par 1000 avtov na dan čez cesto ob kateri živi minimalno število ljudi. Ljubljanska toplarna pa veselo bruha vsak da, na tone raznorazne svinjarije.

Ne nakladaj če nimaš minimalnega pojma o Toplarni.Pojdi na njihovo spletno stran pa si poglej podatke ali pa vprašaj katerega od zaposlenih,da ti pove realne podatke.
Malo pa je le treba biti pošten in realen ter pisati preverjene podatke.

Po tvojem se pri kurjenju premoga sproščajo v zrak rožice pa metuljčki?
hysterical-1.gif
 

dugi

Fizikalc
2. sep 2011
234
48
28
ljubljana
Tega ne trdim.Vendar si poglej emisije v Ljubljani danes pozimi in pred 15-20 leti,ko toplarna še ni imela tako dobrih filtrov.Če bi bilo tako slabo,bi že zdavnaj izgubili okoljsko dovoljenje.

Večji problem je v Ljubljani promet -število avtomobilov danes in pred 15-20 leti nazaj.Tudi današnja vozila ne izpuščajo v zrak ravno dišav.Pa čeprav so kakor EKO in podobne oznake.
 

Afroman

Pripravnik
25. sep 2012
769
0
16
Toplarna nima velikega vpliva na celo mesto, če piha z zahoda, pač na zahodu (Vič, Center, Šiška...) nima vpliva. Premog je res boljši, filtri pomagajo, itd. Največji vpliv se mi zdi da je imel plinovod po mestu (okolici). Tedaj se je drastično zmanjšala megla in smrad.

Prometa je res veliko več, so pa tudi avtomobili bolj čisti in gorivo boljše. Vse eno pa največ svinjarije naredijo ko niso ogreti katalizatorji in na pospeševanju, da o stanju na mestu ne govorimo. Z zaprtjem centra so dosegli ravno dodatno gužvo, manjši pretok prometa, več pospeševanja in speljevanja.... če gledamo na celo mesto, ne samo strogi centr so dosegli ravno poslabšanje zraka.

Pred zaporo sem lahko prevozil od Tivolske, do Aškerčeve, morda samo z enim ustavljanjem, uglavnem v peti prestavi pri minimalnih obratih. Sedaj se moram za okoli parkrat ustavit, komaj da mi uspe do pete prestave. Pa še potem moram na Tržaško, pa ponovno dva - tri ustavljanja. Uglavnem onesnažujem veliko več kot prej.
 

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zanimivi podatki zgoraj, ker v delu forumu, kjer govorimo o električnih vozilih, pa Pepe govori ravno nasprotno in to je, da prehod navadnih vozil na električna vozila v mestu Ljubljana ne bo očistilo zraka, ampak da bo ureditev parih kurišč rešila zrak v Ljubljani:

https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/477124/page/0/fpart/77/vc/1
Na čase dobim občutek, da si ko majhen otrok. Ker takoj, ko ti kdo kaj reče čez kao po tvojem ekološka električna vozila. Ti pade, mrak na oči in začneš cepetat in jokat kako se vsi motijo. In ste električarji največji blagoslov okolju, kar se je zgodilo v zadnjih letih.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.206
724
113
Citat:
Uporabnik bizi pravi:
In zakaj so že dizli v osebnih avtomobilih na Japonskem prepovedani?

Zato da niso v dilemi ali so zboleli od trdnih delcev ali radioaktivnega sevanja.
evil.gif
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.206
724
113
Citat:
Uporabnik Afroman pravi:
Vse kar delajo je šalabajzersko in površno.

Narisali so rumeni pas od bivše Astre do križišča pri Delu. Tam nikoli ni bilo nobene gužve kvečem sedaj je ko avti vozijo samo po enem pasu. Teretično so v prekršku vsi ki so tam parkirani, nebi smeli čez polno črto.

Pri Evropi so še vedno narisane črte, teoretično smo vsi v prekršklu ker moramo zaviti desno čez polno črto. A je tako teško zradirat črte? Znaki so postavljeni kar tako. Če nebi vedel da je center zaprt bi jih verjetno spregledal.

Gužva je odvisna od ure, zjutraj je definitivno večja v smeri Jug-sever, včasih se stoji že pri mladiki, popoldne je ravno obratno.

Sarkazem on:

Zrak je definitivno boljši, sedaj porabim 15-20% več bencina za iste vožnje, torej porabim več bencina in manj zraka

Sarkazem off.

V letošnjem proračunu jim je že zmanjkalo denarja. Verjetno bo vsa stvar koštala ene 350 jurjev, če ne bo kakšnega aneksa, nje.