zamenjan motor

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Qurac je, če imaš 1.2 mašino s 65 konji, pa ko veš, da gre notri 1.9 TDI s 130 konji. Nekateri modeli mojega letnika polota to imajo. Serijsko, mislm...

Veš, da te pol mal matra..Drugega pa nisem hotel kupovat, ker neglede na to, da je bil avto že nekoliko sesut, je bil zelo lepo ohranjen...
No, sej mi je že žal, da ga nisem prej menjal... Ga bom pa v roku 2-3 mesecev za 130 konsko mašinco
cheer.gif
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Odvisno... V mojega polota gre notr passatov 1.9TDi 130 km..

To bi pa rad videl... Kot prvo ima passat drugace obrnjen motor, in v polotu so drugacni motorji, kaj imas? 9n1, 1.2 dreicilinder? pa poleg bremz je treba menjat se komplet podvozje, in pri takem posegu se ti splaca menjat avto in ne motorja, ni to golf dvojka, ko vse pase srauf na srauf.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Hmm, a delajo za polota drugačen motor, kot za passate? ista kubikaža, isto konjev...Pa ne podjebavam, ampak samo sprašujem..
wink-1.gif


Drugače pa... A nima nekdo v Twingotu mašine od volvota notr...
grims-1.gif
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Seveda je motor v osnovi isti, samo nosilci so malce drugace postavljeni, el. napeljava je drugacna, polo ze tako nima nic placa pod havbo, kam bos dal vse komponente od passata?

Polo 9n1 tdi 1.9


Passat 3bg tdi 1.9


Ne recem, da se ne da..............
AMPAK, ti povem da ni kar plug & play.


Se vedno vztrajam, da je ceneje ce menjas avto in ne motorja, ker moras menjat se zadnjo premo z diski, amortizerje, fedre in stabilizatorje, roke, polosovine + homokin. zglobe, koncnike, in se marsikaj sem pozabil. Da ne omenjam se motornega kablovja, stevcev, zajle za menjalnik itd..

Ce se bos spravljal menjat motor, ti pridem osebno pomagat, da se se jaz naucim kaj novega..
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Aja twingo....... 1.7T od volvota, pase skoraj na sraufe, razen ?zadnjega? nosilca, ki ga je treba dobit od lagune.. Nevem nisem strokovnjak za take stvari, se mi pa mogoce nekaj na priblizno sanja...

Btw. v fiat puntota pasejo vsi motorji od 1.0, do 2.0T iz coupeja pase direktno na sraufe, skoraj vsi motorji ki so bili istocasno delani v fabrica d'italiano..
 

WhiteCell

Fizikalc
18. avg 2007
1.930
1
38
42
Kranj
Obišči stran
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik RoMeX pravi:
Po novem je motor rezervni del. Kaj vam bo tu homologacija? Panika je bolj, če je motor ukraden.







motor je rezervni del , amopak vgrajen je lahko samo enak in nikakor z vecjo delovno prostornino.Prav tako ne sme biti z manjso, potem je potrebno imet en kup dokumentacije.
Da pa vgradis motor drugega proizvajalca potem pa
crazy1.gif
sem to že počel...brez papirjev (TUV ipd.) se lahko vpiše močnejši motor če je bil ta tovarniško predviden...recimo iz 1.4 cliota na 1.9DCI cliota...je pa potrebno premetati vse dele, katere ima močnejši clio. (clio je samo primer)

Da se tudi uradno vpisati od drugega proizvajalca samo je strošek previsok. potrebno je imeti vse preračune obremenitev na konstrukcijo, licenčnega varilca ipd...dost jeba