Zakaj na OMV črpalkah ni zraka?

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Res? V tem testu je kje izmerjeno, kaj se zgodi z zavorno potjo, če je tlak v pnevmatikah 35% višji kot priporočen?
sprasujem se.gif
Vsaj mislim, da je to vprašal. Tamle so samo meritve, ko je tlak nižji 20 do 30% od priporočenega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.288
7.056
113
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Jaz pa imam gume tam na cca 3.0, da je poraba le ja minimalna.

Bodo pa stroški popravila tolikovečji (upam pa da bo ostalo zgolj pri zveriženi pločevini). Večji tlak pomeni manjši stik s površino. Pomisli da pred avto skoči otrok.

Nič se bat o tem. Potem bi moral vse golfe, yugote, katrce..etc...odstranit iz ceste, ker imajo slabšo zavorno pot od mojega...pa še marsikateri novejši voz.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Res? V tem testu je kje izmerjeno, kaj se zgodi z zavorno potjo, če je tlak v pnevmatikah 35% višji kot priporočen?
sprasujem se.gif
Vsaj mislim, da je to vprašal. Tamle so samo meritve, ko je tlak nižji 20 do 30% od priporočenega.

Ni tega vprašal. Vprašal je, kaj je pri 3 barih. To je pa lahko 50% ali pa 10% več od predpisanega.
Ampak na splošno in precek čez prst (ker je pač ogromno kombinacij avtov, gum in pritiskov) se pri avtih, ki imajo predpisanih okoli 2,5 bara, zavorna ne bo podaljšala. Obremenitev gume je pri zaviranju tolikšna, da bo na tleh kompletna guma.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.288
7.056
113
Nekako tako je ja, pri mojem, za hitrosti 160kmh, torej AC vožnjo, je predpisano 2.5, za "poln avto" ob teh hitrostih pa celo nad 3.0
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Problem je v tem »čez palec«. V testu vsekakor nič niso preizkusili, če je tlak v pnevmatikah višji od predpisanega, samo če je nižji.

Test bi moral imeti vsaj za vsako vozilo:
standardno obremenjeno vozilo (voznik in nekaj kg) ter polno naloženo (maksimalna obremenitev). Pa seveda +50%, + 35%, + 20%, predpisan tlak, -20%, -35%.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Problem je v tem »čez palec«. V testu vsekakor nič niso preizkusili, če je tlak v pnevmatikah višji od predpisanega, samo če je nižji.

Čez moj palec. Lahko mu zaupaš ali ne ... Nekaj izkušenj s tem pa le imam ...
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ni problem tvoj palec. Problem je, da v testu, ki ga je podal stein ni niti »mu« o tem, kaj se dogaja z zavorno potjo, če tlak povečaš nad priporočenega.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Pri previsokem tlaku je predvsem riziko, da bo ob velikih obremenitvah gumo razfukalo na prafaktorje. Torej bo guma v kaki desetinki sekunde prešla iz previsokega na prenizek tlak.
smile-1.gif
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Sprašujem ker ne vem. Kaj če pride do nesreče, ali zna zavarovalnica kaj komplicirat pri izplačilu odškodnine zaradi nepravilnega tlaka ?