Citat:
zdaj se boste našli bolj papežki od papeža in zobet pametoval
Citat:
Uporabnik Matjaz1974 pravi:
Fantje, punce...množično so nabavili novejše in kao boljše. Inšpektorji tokrat nič krivi.
Postopoma se montirajo, ampak bi naj bili zelo kmalu spet vsi servisi opremljeni z njimi..
Manometer je zdaj na ročici. Jo imaš direkt pred seboj.Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Upam, da monitrajo take, ki imano manometer na koncu cevi, ker zijanje preko avta je tak mimo kot o'neill nalepke čez vetrobransko steklo
Je že v redu.Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
ksz
Zakaj pa tolk velik pumpate gume?
Jst se mogoče 1x-2x na let ustavim na pumpanju oz bolj preverjanju, ker nikol ne spusti. Itak jih 1x na let vulkanizer pripravi ob "obvezni" menjavi.
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Je že v redu.Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
ksz
Zakaj pa tolk velik pumpate gume?
Jst se mogoče 1x-2x na let ustavim na pumpanju oz bolj preverjanju, ker nikol ne spusti. Itak jih 1x na let vulkanizer pripravi ob "obvezni" menjavi.Se vedno voziš sam? Nikoli ne greš na daljši izlet s polno naloženim avtomobilom? Veš, takrat je potrebno prilagoditi tlak v pnevmatikah (beri povišati). Enako ga potem zmanjšaš, ker se normalen človek noče peljat s trdimi pnevmatikami.
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Če s tistim kompresorjem za par eur napumpaš avtomobilsko gumo, sn jaz pecikl.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Drugače pa osnovno pravila kar se gum tiče:
1. vedno preverjati in polniti HLADNO gumo (beri: ne najprej 500 km pa AC s 160 km/h pa iti pritisk preverjati)
...
...
5. za tiste, ki še imate klasično rezervo - tudi tam se naj vsaj 2x na leto preveri pritisk
Vam bodo gume hvaležne, varnejši boste na poti in tudi na porabi se bo poznalo.
Če je zadnje kolo, prednji pogon in slovenska kvaliteta ceste, potem ne boš nič opazil. Posebej če eno koli spusti 0,5 drugo pa 0,3.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
0.5 je orenk razlika in avto fajn nese v eno smer.