Zakaj na OMV črpalkah ni zraka?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.288
7.056
113
Na 14 dni je res malo bosa, kot da voznik sam ne opazi, če je s katero gumo kaj narobe. Pred daljšo turo pa itak, da se preveri.

No..mogoče priporočilo na 14 dni velja za nemčijo, kjer delajo vozniki par 100km dnevno.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.819
844
113
toti Maribor
Mislim, da do 0,5 razlike ne boš opazil od oka , se ti pa bo bistveno povečal upor in s tem poraba. Imam občutek, da gre ta tema že tudi počasi rakom žvižgat, zdaj se boste našli bolj papežki od papeža in zobet pametovali kaj kje piše, pa dokaži, pa bla,bla, bla. Zaradi mene kontrolirate ali ne, mi dol visi.
jezen.gif
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Uf, pa ne samo to, da se bo zdaj našel marsikdo (z menoj vred), ki ne kontrolira gum vsakih 15 minut, ker 25% razliko v tlaku (0,5 bara) čutiš na volanu, ampak te bo kdo še zezal, ker si napisal tole:

Citat:
zdaj se boste našli bolj papežki od papeža in zobet pametoval

namesto

papeški

in

zopet

bonk.gif

evil.gif

cheer.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ko se guma segreje se segreje tudi zrak v njej in se posledično razširi in ustvari višji pritisk. Tudi sam sem večkrat bral, da se tlak kontrolira pri hladni pnevmatiki.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Citat:
Uporabnik Matjaz1974 pravi:
Fantje, punce...množično so nabavili novejše in kao boljše. Inšpektorji tokrat nič krivi.
Postopoma se montirajo, ampak bi naj bili zelo kmalu spet vsi servisi opremljeni z njimi..

In kakšni so sedaj? Meni so všeč pri MOL-u. Nastaviš tlak, pa ti sam pumpa ali pa spusti. Bolje, kot zijanje preko avta na manometer.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Upam, da monitrajo take, ki imano manometer na koncu cevi, ker zijanje preko avta je tak mimo kot o'neill nalepke čez vetrobransko steklo
tongue-1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
ksz

Zakaj pa tolk velik pumpate gume?
Jst se mogoče 1x-2x na let ustavim na pumpanju oz bolj preverjanju, ker nikol ne spusti. Itak jih 1x na let vulkanizer pripravi ob "obvezni" menjavi.
Je že v redu.
priden.gif
Se vedno voziš sam? Nikoli ne greš na daljši izlet s polno naloženim avtomobilom? Veš, takrat je potrebno prilagoditi tlak v pnevmatikah (beri povišati). Enako ga potem zmanjšaš, ker se normalen človek noče peljat s trdimi pnevmatikami.
 

B81

22. jul 2007
37.735
11.009
113
Če s tistim kompresorjem za par eur napumpaš avtomobilsko gumo, sn jaz pecikl.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
ksz

Zakaj pa tolk velik pumpate gume?
Jst se mogoče 1x-2x na let ustavim na pumpanju oz bolj preverjanju, ker nikol ne spusti. Itak jih 1x na let vulkanizer pripravi ob "obvezni" menjavi.
Je že v redu.
priden.gif
Se vedno voziš sam? Nikoli ne greš na daljši izlet s polno naloženim avtomobilom? Veš, takrat je potrebno prilagoditi tlak v pnevmatikah (beri povišati). Enako ga potem zmanjšaš, ker se normalen človek noče peljat s trdimi pnevmatikami.

Haha, in kdo to zares dela?
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Če s tistim kompresorjem za par eur napumpaš avtomobilsko gumo, sn jaz pecikl.

Pri Mazdi6 recimo dobiš podoben kompresor zraven (ni rezervne gume niti). Sem parkrat pumpal s tistim kompresorjem, pa napolni brez problema, samo ne tako hitro kot recimo na črpalki.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.647
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Ne boste verjeli - avtomobilsko gumo se da dopolniti celo s temle:
file_131_20.jpg


Drugače pa osnovno pravila kar se gum tiče:
1. vedno preverjati in polniti HLADNO gumo (beri: ne najprej 500 km pa AC s 160 km/h pa iti pritisk preverjati)
2. redno preverjati stanje gum (na pogled) in redno (vsaj na dva meseca) preverjati pritisk v gumah
3. pred vsako daljšo potjo (za mene je to vse kar je +800 km na eno stran) in pred vsako pot ob drugačni obremenitvi vozila (poln / prazen) ustrezno povečati ali zmanjšati pritisk (pazi na pravilo 1!)
4. OBVEZNO po obisku vulkanizerja preveriti pritisk v gumah (mi do sedaj še eden ni nafilal na tovarniško določenega ali tistega, ki sem mu ga naročil - je pa vedno bil "študent" kriv
crazy1.gif
, se sedaj raj sam zapeljem direktno na bencinsko in sam "uredim")
5. za tiste, ki še imate klasično rezervo - tudi tam se naj vsaj 2x na leto preveri pritisk

Vam bodo gume hvaležne, varnejši boste na poti in tudi na porabi se bo poznalo.
wink-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Sam res, kok enih brezbriznezev....prevert tlak v gumah je ze cist odvec....sej se pelje. Taisti mate pol teme, da vm je en blendu, pa vas po desni prehitel....
bonk.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Drugače pa osnovno pravila kar se gum tiče:
1. vedno preverjati in polniti HLADNO gumo (beri: ne najprej 500 km pa AC s 160 km/h pa iti pritisk preverjati)
...
...
5. za tiste, ki še imate klasično rezervo - tudi tam se naj vsaj 2x na leto preveri pritisk

Vam bodo gume hvaležne, varnejši boste na poti in tudi na porabi se bo poznalo.
wink-1.gif

OK, to so povsem realne stvari, ne pa da bom na 14 dni gume preverjal, lepo vas prosim.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
0.5 je orenk razlika in avto fajn nese v eno smer.
Če je zadnje kolo, prednji pogon in slovenska kvaliteta ceste, potem ne boš nič opazil. Posebej če eno koli spusti 0,5 drugo pa 0,3.

(izjema je seveda tisti, ki je zadnjič trdil, da s katrco pospeši bolj kot frizirani 2.0 turbo...)
 
Nazadnje urejeno: