Zakaj na OMV črpalkah ni zraka?

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Jaz sem se dvakrat vozil s prazno gumo, pa nisem opazil.
Nazadnje mi jo je snelo iz platišča, prej pa nisem opazil. Je pa avto šel obakrat popolnoma naravnost in ni bilo čutiti nobene spremembe med vožnjo.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Sam res, kok enih brezbriznezev....prevert tlak v gumah je ze cist odvec....sej se pelje. Taisti mate pol teme, da vm je en blendu, pa vas po desni prehitel....
bonk.gif

aplauz.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Jaz sem se dvakrat vozil s prazno gumo, pa nisem opazil.
Nazadnje mi jo je snelo iz platišča, prej pa nisem opazil. Je pa avto šel obakrat popolnoma naravnost in ni bilo čutiti nobene spremembe med vožnjo.
A to zunanja na drugi osi prikolice na šleperju?
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Oglaunem, lahko potrdim, da menjujejo "postaje" za zrak. Na naši OMV je nova, prej so bili pa cca. 4 tedne brez.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Sam res, kok enih brezbriznezev....prevert tlak v gumah je ze cist odvec....sej se pelje. Taisti mate pol teme, da vm je en blendu, pa vas po desni prehitel....
bonk.gif

Najbrž, da je res tako.
crazy1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.280
3.904
113
Meni se je na dvoosni prikolici zadnja desna vžgala (premal napumpana za takratno obremenitev - 195 R10 guma). Preden sem opazil in ustavil, gume že dolgo ni bilo več na feltni, samo še dva ožgana obroča sta bila gor.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Verjetno se je hotel pohvaliti, da ima BMW in runflat pnevmatike.
Prvič se mi je zgodilo na Twingu, ki nima RFT pnevmatik, drugič pa res na BMWju, ki pa tudi nima RFT.
S Twingotom sem opazil, ko sem zapeljal s prazno gumo čez jašek in je bilo malenkost mehkejše kot običajno, zato sem se ustavil na prvi črpalki in je bilo v gumi še 0,3 bar. Če voziš normalno, ne opaziš drugače, kot po povečani porabi, sploh pri nižjepresečnih pnevmatikah.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.280
3.904
113
V ogledalu se vidi rob kasona, prednji blatnik in sprednja guma (od dveh, ki sta na dvoosni prikolici takoj ena za drugo).
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Danes sem v Kopru pumpal gume na OMW-Terminal (pri kamionskem terminalu).

Mašina za pumpanje je sicer nova, malenkost višja od tiste prej, je pa še evdno avtomatska z gumbi + / - / start ... brez manometra na koncu cevi .. sam nastaviš, priklopiš in polni.

Morem preverit še na drugem OMW-ju kakšne imajo.
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Zato, ker že navodila za uporabo avta navajajo, da se tlak preveri na vsakih 14 dni in pred vsako daljšo vožnjo... NEkateri so pač skrbni vozniki, nekaterim pa dol visi...

v mojih navodilih pa piše da to opravljajo senzorji za nadzor tlaka
hysterical-1.gif
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Jaz pa imam gume tam na cca 3.0, da je poraba le ja minimalna.

Bodo pa stroški popravila tolikovečji (upam pa da bo ostalo zgolj pri zveriženi pločevini). Večji tlak pomeni manjši stik s površino. Pomisli da pred avto skoči otrok.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Pri treh barih spredaj še ni panike in zavorka ne bo nič daljša. Zna biti celčo krašjša (odvisno od avta, gume, obremenitve, hitrosti) ...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
"Stopping distance generally increases with lower tire pressure." vir

A trdiš drugače? Lahko podpreš to trditev z argumenti?
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Ne sem podal zgolj moje mnenje. Če je večji tlak (je guma bolj okrogla) zato je manjša površina v stiku s cesto, kar pomeni manjši oprijem in manj trenja.

SJTV1: dajte narest kakšen test. Ne pozabit obvestit ko boste objavil članek, bom z veseljem kupil revijo
wink-1.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
sen še jaz malo pogooglal
http://www.ehow.com/facts_5895083_high-low-tire-pressure-cars.html
High-Pressure Tires
High-tire pressure tires may increase gas mileage by a percent or two but the dangers involved could negate the savings seen at the gas pump. Tires that have high tire pressure will have less tread touching the ground, could cause the vehicle to vibrate at a dangerous level, and therefore make it harder to keep the vehicle safely on the road.

http://www.cars.com/go/advice/Story.jsp?section=ct&subject=adv&story=ctTire
If tire pressure is too high, then less of the tire touches the ground. As a consequence, your car will bounce around on the road. And when your tires are bouncing instead of firmly planted on the road, traction suffers and so do your stopping distances. You'll also feel a decrease in ride comfort.