zadnji disk blokira

RoMeX

Majstr
20. feb 2008
1.347
242
63
Ti pa res nimaš kej več praskat.. A sploh obstaja kej kar na yoti ni zamenjano? :D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
33.406
2.589
113
Ufff :D

Upam da bo jermen počakal do spomladi.... Se prav vodna....šponar.....pa pol bi obenem še grelne probu vn dat da če nardi kaka "krc" da še glavo dol snameva usput :D

Pol k bo pa že podrta bi pa še bosch pumpo spucal kar ma pralnih filtrov (3)

Ne se trest...sej je vse na YT :D

EDIT: visko sklopka na ventilatorju......pa une palčke na podvozju pa.....

spredne diff....transfer maybeeee?
 
  • Haha
Reactions: RoMeX

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
33.406
2.589
113
Pol....pol bo pa počas že cajt za kako rjo vn odšvasat :D

Pa s5 krog jovo na novo.....
 

tony

Majstr
23. jul 2007
7.058
146
63
Pa bat med tem, ko vrtiš tudi potiskaj not.

BTW fantje v torek bo en mesec odkar se je loto problema :)
Lahko človeku poiščete link do namenskega orodja (Lincos za hobi, Unior za profi uporabo) za vračanja batka v čeljust, takšnega, ki obenem bat tudi vrti, da se ne bo zaj... s špic cangami?

Ne bi bilo dobro prej zavorne čeljusti tudi očistiti v nulo z brake cleanerjem (OP, ta je nekoliko strupen, tako da tega ne počni na jedilni mizi, priporočam rokavice)?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
33.406
2.589
113
Brakecleaner......no ja tolk strupen s5 ni.....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
9.664
1.667
113
Lahko človeku poiščete link do namenskega orodja (Lincos za hobi, Unior za profi uporabo) za vračanja batka v čeljust, takšnega, ki obenem bat tudi vrti, da se ne bo zaj... s špic cangami?
Človek, ki se takega posega loti naj bi domačo nalogo naredil pred posegom, ne ko je konec.
Vsaj pametni ljudje se ne lotevajo dela brez orodja
 

RoMeX

Majstr
20. feb 2008
1.347
242
63
Tega ne potrebuješ, dovolj je en kolega kateri pritiska na zavoro medtem ko ti zračiš. Večja težava bo, če bo olje izteklo iz abs enote. Tisto pa ni tako enostavno prezračit.


Včasih tudi z temle kitom zgoraj negre prezračit..

Edino kar res deluje na ta sistem je tole..

.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
33.406
2.589
113
A ni za ABS prezračit navaden makedam......al pa sedaj etak ko je sneg zunaj.....pa ventili potem oddelajo svoje ko se ABS vklopi?
 

uporabnik5

Pripravnik
8. nov 2020
48
3
8
1 mesec....počas pa z užitkom ane :cool:

O kakšnem ABS odzračevanju je tu govora....Se ne odzrači le skozi tisti vijak na čeljusti?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
33.406
2.589
113
Govorijo ti o testerju za odzračevanje ABS enote (KO/ČE pride zrak do tja!)

Če poznaš koga s to enoto pol ok....če ne...potem boš pa po makedamu/snegu odzračeval......pač ABS mora začet delat da ti zmeče vn zrak iz ABS enote....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
33.406
2.589
113
Ko smo že pri bremzah.......zakaj je pametno menjat zavorno na 2-3 leta...... :) (ker je higroskopična in veže vlago nase)


Tako kot notranjost cevi...začnejo rjavet tudi batki ;)
 

tony

Majstr
23. jul 2007
7.058
146
63
Človek, ki se takega posega loti naj bi domačo nalogo naredil pred posegom, ne ko je konec.
Vsaj pametni ljudje se ne lotevajo dela brez orodja
Ah, no, nekaj afinitete do človeka, ki ima voljo sam kaj pošravfati pa dajmo vsi pokazati, glej...

Z orodjem je pa vedno tak hudič, da ga človek gre kupit šele potem, ko je preklel vse svetnike, ker mu je pri šravfanju falil točno določen kos orodja. (Bi bilo pa modro tole orodje tudi kupiti, stane piškavih 13 evrov, in imel ga bo za večno...)

OP, da si z neta snami (beri: kupi na ebayju) Bentleyjev ali Haynesov priročnik za točno tvoj model in letnik avta. Tam so vsi takšni posegi razloženi na dolgo in široko (razložijo tudi začetniku pomembne reči kot so različni načini odzračevanja bremz če imaš nič specialnih orodij, če imaš najcenejše in kakšno kot je na zgornjem linku).

Poleg tega ni hudič, da na YT ni vsaj kakšen video o menjavi zadnjih bremz za točno tvoj avto. Morda bo tisto še bolj informativno.
 

tony

Majstr
23. jul 2007
7.058
146
63
Ko smo že pri bremzah.......zakaj je pametno menjat zavorno na 2-3 leta...... :) (ker je higroskopična in veže vlago nase)


Tako kot notranjost cevi...začnejo rjavet tudi batki ;)
Absolutno, zato sem jaz po 15ih letih dal preventivno zamenjati gumijaste bremz cevi in tesnila batkov (oboje skupaj stane drobiž)... Ker se je bremz olje menjalo po regelcih, so bili kot novi...

Če bi takrat videl tele fotke, bi še dal eno gumi cev prežagati, škoda... Me daje firbec :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
9.664
1.667
113
Ah, no, nekaj afinitete do človeka, ki ima voljo sam kaj pošravfati pa dajmo vsi pokazati, glej...
Sploh ni problema v tem, da kdo kaj sam pošraufa. Pravi ded itak more met roke vsrane. Tu je pa govora o bremzah, kjer ima lahko zajeb hude posledice.
Zraven se pa spravla ko lačn srat.

Če bi ded reko na začetku. alo pubeci nekaj bremze štekajo, predn dol cuknem kak je to na tem in tem avtu. Kaj ma oni vzvod al je notri v disku ročna?
Dobiš 3 nasvete vržeš narazn, zvečer daš sliko kak si rešo.
Tu so pa bla res preveč osnovna vprašanja za šraufanj bremz.