Porkaduš, mojster. Tega nisem še nikoli delal, ampak po mojem ti še eno pucanje batkov čeljustih (z brake cleaner spejem) in nakup novih gumic za batke ne uide. In menjava zavorne tekočine.
Kar počneš, je lahko nevarno. Daj prej naštudiraj, preden šravfaš. Če te reč zanima, sem 5 strani nazaj priporočal Bentley/Haynesov priročnik (vzameš točno takšnega za tvoj avto - če le obstaja za kio?), ki je narejen za učenje, in namenjen nekomu, ki mora vse znanje še pridobiti, in tam je vse to pojasnjeno iz nule.
Zdaj je že pozno, ampak šravfati se je modro začeti postopoma, in s čim manj pomembnim kot so zavore. Začneš z menjavo metlic, mikrofiltrov, tepihov. Nato kaj pošravfaš v notranjosti avta, zamenjaš kakšno žarnico v stikalih. Odpreš vratno tapeto im porihtaš knof za zaklepanje, ki se zatika. Če imaš garažo, kupiš krokodil dvigalko in menjaš olje. Zamenjaš kakšen motorček zadnjega brisalca. Pogruntaš, da je uradni servis na nov avto okvirčke tablic prinetal in ko rabiš novega, čaraš okrog tega. Menjaš gume 2x na leto in spoznaš, kako izgledajo bremze in spremljaš njihovo stanje. Itd. Moder človek tako lahko 10 let najprej nabira izkušnje in počasi kupuje orodje, preden se loti prvih bremz. Tudi tu predlagam najprej samo ploščice.
Malo sem zašel. Srečno, vseeno.