Če sem prav razumel je v stanju blokiranja kot je v mojem primeru, težje demontirati.
Kot rečeno je zablokiralo vedno samo ko sem šel v rikverc in bremzal (mislim da sem vedno uporabljal le stopalko) . Vi pa pravite da je zablokirala ročna zavora. Ali to pomeni da sta stopalka in ročna povezana in se vzvod ročne zavore premika skupaj z zaviranjem stopalke?
Nazadnje sem šel v rikverc v garažo da sem imel več placa za popravilo, pa je očitno tudi tokrat zablokiralo (pred 2 tedni)
Imam več namensko litijevo mast ki vzdrži -30 do +120 stopinj. Bo za ta primer dovolj dobra?
OREGON Večnamenska litijeva mast - Visoko kvalitetna večnamenska mast primerna za temperature od -30°C do +120°C - Izjemna mehanska stabilnost ter oksidacijska zmogljivost - oldičen nanos - visoka odpornost na vodo, korozijo - primerna za ležaje, stožčaste prenose, električno orodje., itd... -...
www.shoppster.si
Najprej bom odstranil ohlapno zajlo za ročno, vzmet in odvil vijak (na sliki označen z rdečo puščico) potem bom pa videl kaj bo za tem.
Naj poskusim popraviti v tem stanju kot je na sliki ali naj raje kar takoj zadevo odstranim dol in stisnem cevko za olje?
Poglej priponko 38603
Poglej priponko 38604