Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Lastna računica.
http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/nissan-leaf/
Vozilo ima kapaciteto akumulatorjev 25 kWh in doseg 160 km. Če prevozi na leto 20000 km to pomeni 125 polnjenj oziroma 3125 kWh. Če privzamemo da je v Sloveniji milijon vozil in je torej 100000 električnih vozil pomeni ob popolnoma enakomerni porabi konstanten odvzem iz omrežja 375 MW. Ker pa vemo da je konstanto enakomerna poraba nemogoča je potrebno pokrivati odvzem tudi ob vrhu porabe plus tega je treba pokrivati izgube od elektrarne do akumulatorja s polnilcem vred. Pa smo tam.
Preprosto zato, ker ponoči osvetljujemo vesolje.Citat:
Kako pa to, da imamo tak primankljaj ponoči, ko je poraba najmanjša?
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Kot sem že rekel, večina hidro elektraren dela z zmanjšano močjo, da dela zalogo vode za dnevno konico. Izklaplja se tudi del Šoštanja, in verjetno tudi Trbovlje(to nisem siguren), ker imajo stari bloki slab izkoristek in laufajo le, ko je res potrebno.
Tole je naše žalostno stanje:
(Novejša razpredelnica bo zunaj verjetno konec tega leta)
ELES, strategija razvoja 2009-20XXCitat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Maš pa ti to neke čudne podatke, kje si jih te stakno ?
Citat:
Decembra 2010 smo uvozili 716 GWh, izvozili pa 1002 GWh električne energije.
Citat:
Novembra 2010 smo uvozili 656 GWh, izvozili pa 918 GWh električne energije.
Citat:
Oktobra 2010 smo uvozili 808 GWh, izvozili pa 595 GWh električne energije.
Citat:
Septembra 2010 smo uvozili 616 GWh, izvozili pa 885 GWh električne energije.
Meni tudi ne.Citat:
Ne da se mi tega iskat.
Citat:
Lahko poveš?