Zabloda lastnikov električnih vozil

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
90% profesorjev iz faksa ni na tekočem z dejanskimi trendi in tehnologijami in kaj se sploh dogaja v realnem svetu. slovenija je kar se tega tiče huj ko uzbekistan,.
 

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
725
29
28
Vetrnice so nesmisel, škoda denarja, potem je že boljše sončne elektrarne zmetat na velike strehe (mišljeno zgolj kot alternativa vetrnicam). Sem na hribu, imam manjšo vetrnico 2,5m, in mislim, da je izkoriščenost 10% za 95% SLO zelo optimistična ocena. Sicer pa mi nujno rabimo še eno jedersko, delna rešitev bi bila da si hrvati naredijo svojo
tongue-1.gif
Termo elektrarna pa se glede na zaloge premoga prav tako bo prej ko slej povečala. Hidroelektrarne sicer dajo nekaj elektrike, ampak mislim, da vse Dravske skupaj ne proizvedejo toliko kot TEŠ.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
sej vetrnico ne postaviš vsepovsod ampak tam kjer so stalni vetrovi :S
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.960
-8.673
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
90% profesorjev iz faksa ni na tekočem z dejanskimi trendi in tehnologijami in kaj se sploh dogaja v realnem svetu. slovenija je kar se tega tiče huj ko uzbekistan,.
Če je nekaj del "zelenega" trenda, to še ne pomeni, da je to dejansko uporabna zadeva veš.
No tudi glavni na ELESu in inštitutu Milana Vidmarja imajo veternice le za en veliki hec.
grin1.gif
Samo plan za njihovo postavitev so vseeno naredtili-ravno zaradi te "zelene" politike, ker nisi "in" če tega nimaš.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
pomeni da so danci fukjeni in so se zakreditirali zaradi trenda. malo morgen.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.960
-8.673
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
pomeni da so danci fukjeni in so se zakreditirali zaradi trenda. malo morgen.
Danci imajo veter. Mi ga nimamo. In Danci imajo ob sebi Francijo ter Nemčijo, ki jih drži gor, ko zmanjka vetra
 
Nazadnje urejeno:

jest5

Guru
18. avg 2007
25.960
-8.673
113
Ja, samo je stalen, enakomeren veter, ali veter v sunkih? Ker pri močnejšem sunkovitem vetru se veternice ustavijo zaradi nevarnosti poškodb.
Da je veternica kolikortoliko rentabilna potrebuješ stalen veter z 10m/s ali več(idealno 20-25m/s) Pod 5-6m/s se niti ne zavrtijo
tongue-1.gif
(odvisno od izvedbe)
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.960
-8.673
113
10MW ob idealnem vetru. Drugače pa koliko?
grims-1.gif


Večina vidim, da ne rezume dejstva, da xyz MW veternica ne pomeni, da le ta daje xyz MW v omrežje.
Pri NE in termo lahko kadarkoli proizvajaš nazivno moč. Pri HE lahko delaš z nazivno močjo glede na trenutne vodne razmere in glede na napolnjenost jezu-še vedno pa lahko skoraj po mili volji prilagajaš moč. Pri veternicah in sončnih elektrarnah pa regulacija ni možna-kolikor piha/sveti, toliko dobiš ven in nikoli ne veš, kakšno bo stanje čez 5min.

Za tisto našo bogo Volovjo reber je bilo izračunano, da bi ob 30MW inštalirane moči v povprečju dobivali bogih 5MW. Ni kaj, rentabilno, da glava peče
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Pa če je kdo šel gor na Volovjo reber (jaz sem), bi videl, da je s tistih merilnih stolpov veter tudi odtrgal merilne veternice. Res, veter tam gor je zelo uporaben.
bonk.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.960
-8.673
113
Citat:
Uporabnik reality pravi:
HE pa niso v fazah prenove, ker kao ni denarja....., tako je povsod, če pa že je pa so lobiji...

Malo sem pozabil nate, pa nič zato...
Prenovljene HE Dravograd, HE Vuzenica, HE Vuhred, HE Ožbalt, HE Fala in HE Mariborski otok.
klik

Sedaj se ukvarjajo s HE Zlatoličje
klik

2006

HE Moste je bila ravnokar obnovljena in je v poizkusnem obratovanju

Doblar 2 je bil pognan 2002, prav tako Plave 2. Doblar 1 in Plave 1 naj bi šle v kratkem v obnovo.

Jp, res se prav nič ne prenavlja...
bonk.gif
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
1. dajte že nehajte govorit o CO2 kot onesnaževalcu! To zablodo je sproduciral AGWF!
2. Če bi se v Sloveniji 10% vozil vozilo na elektriko, bi takoj rabili eno 1000MW nuklearko in ustrezno prenosno omrežje - ogromen vložek v infrastrukturo. In vse države imajo isti problem - pomanjkanje virov IN neobstoj ustreznega ditribucijskega omrežja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
2. Če bi se v Sloveniji 10% vozil vozilo na elektriko, bi takoj rabili eno 1000MW nuklearko in ustrezno prenosno omrežje - ogromen vložek v infrastrukturo. In vse države imajo isti problem - pomanjkanje virov IN neobstoj ustreznega ditribucijskega omrežja.

Vir?
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Lastna računica.

http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/nissan-leaf/

Vozilo ima kapaciteto akumulatorjev 25 kWh in doseg 160 km. Če prevozi na leto 20000 km to pomeni 125 polnjenj oziroma 3125 kWh. Če privzamemo da je v Sloveniji milijon vozil in je torej 100000 električnih vozil pomeni ob popolnoma enakomerni porabi konstanten odvzem iz omrežja 375 MW. Ker pa vemo da je konstanto enakomerna poraba nemogoča je potrebno pokrivati odvzem tudi ob vrhu porabe plus tega je treba pokrivati izgube od elektrarne do akumulatorja s polnilcem vred. Pa smo tam.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ponoči ima samo Elektro Ljubljana 200MW viška. Leaf polni z močjo 3.7kW. To pomeni, da se samo v Elektro Ljubljana lahko ponoči polni 54.000 Leaf-ov. Imamo pa še nekaj distributerjev in hitro pridemo na tvojih 100.000 električnih vozil.

Kar se pa tiče polnjenja podnevi pa se postavlja stvar, ki se imenuje Smart Grid. Le-ta bo ob priključitvi avtomobila na priključek polnil po zmogljivostih oz. po potrebi iz avtomobila jemal električno energijo, da bo pokrival dnevne potrebe porabnikov. Nekaj podobnega, kar delajo Soške elektrarne, ko črpajo vodo na hrib.
Če boš polnil v službi, kjer si, ponavadi, 8 ur. Bo to več kot zadosti časa, da ko prideš do avta, da bo le-ta poln.

Lej, ta tema je bila že velikokrat debatirana. Ne da se mi spet iskati po n-tih straneh študije, ki jo imam, ki je bila narejena prav za Slovenijo.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.960
-8.673
113
Ponoči ni nobenih viškov. Slovenija čez noč uvaža elektriko(večino hidro zadev čez noč deluje z zmanjšano močjo, ker delajo zaloge vode za dnevno konico. Prav tako stoji del Šoštanja)

P.S. Me zanima, kako bodo bili lastniki veseli, če bi jim dejansko cuzal elektriko iz vozila nazaj v omrežje. Hočeš nekam iti in imaš na pol prazne baterije...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Od kod pa Slovenija uvaža? Kaj pa tisti delajo ponoči?

Seveda morajo lastniki pristati na to. Sigurno je to tudi del informacijske podpore. Bi bila pa to stimulacija, da bi ti za odvzeto elektriko plačali po višji ceni, kot si jo ponoči nafilal.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.960
-8.673
113
Iz tujine, kjer nuklearke/termo stalno laufajo, občasno pa še tiste veternice na severu dajejo nekaj od sebe. Določenih proizvodnih objektov se ne more/ne sme zaustavljati.
Slovenija ima v povprečju primanjkljaj energije(največ čez noč in ob dnevni konici, ko bodo Avče v polnem pogonu in po možnosti zgrajena še črpalna Kozjak, bo pa noč sploh kritična). Brez elektro vozil nas tega reši le nov blok nuklearke. Če bodo še elektro vozila(popolni prehod na njih), pa potrebujemo skupno 3 nove bloke.

Naj bodo elektro vozila še toliko uporabljena kot začasne baterije, še vedno so velik porabnik energije. In to energijo je potrebno nekje dobiti. Viri doma, ali pa vedno dražji uvoz.