Ob 50kkm letno, to pomeni samo 2 leti. Številke lahko obračamo kakor hočeš, da pridemo na tvojih 4-5 let - ne moreš verjeti; če letno narediš 10kkm, je to 10 let.
Lahko pa v enem letu narediš 100kkm in je življenska doba le eno leto.
Poleg tega, proizvajalci govorijo o 100.000 miljah, ne kilomterih, ki jih je v tem primeru 160.000.
General Motors announces 8-year/100,000-mile warranty for Chevy Volt battery
To je spet en tak, neoprijemljiv argument, s katerim mahaš tukaj.
Ne boš verjel, Toyote RAV4 EV, ki so jih prodali 10 let nazaj, so še danes na cesti, z več kot 160.000km, s polnim dosegom.
Nekaj je, če z baterijo delaš kot z drekom, nekaj pa, če jo tretiraš (v tem primeru bo to delal BMS) lepo in ti bo živela dolgo. Za primer, moj akumulator v Cliu, ki sem ga kupil novega, leta 2001, je crknil šele letos spomladi - živel je 10 let.
Bom pa poiskal podatek.
Lahko pa v enem letu narediš 100kkm in je življenska doba le eno leto.
Poleg tega, proizvajalci govorijo o 100.000 miljah, ne kilomterih, ki jih je v tem primeru 160.000.
General Motors announces 8-year/100,000-mile warranty for Chevy Volt battery
To je spet en tak, neoprijemljiv argument, s katerim mahaš tukaj.
Ne boš verjel, Toyote RAV4 EV, ki so jih prodali 10 let nazaj, so še danes na cesti, z več kot 160.000km, s polnim dosegom.
Nekaj je, če z baterijo delaš kot z drekom, nekaj pa, če jo tretiraš (v tem primeru bo to delal BMS) lepo in ti bo živela dolgo. Za primer, moj akumulator v Cliu, ki sem ga kupil novega, leta 2001, je crknil šele letos spomladi - živel je 10 let.
Bom pa poiskal podatek.
Nazadnje urejeno: