Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Briga me kaj in koliko se česa izpusti pri pridelavi! Dejstvo je le, da je teh 40g/km v filmčku tako nakladanje, da glava peče! Samo ti tega kot kaže nisi sposoben dojeti...
Za povprečno termo elektrarno bi bilo torej 150g/km(izkoristek goriva je podoben, če si slučajno nisi bil sposoben zapomniti od prej)+ energija za izkop rude, transport, skladiščenje, sušenje, transport v elektrarno, mletje, izgube pri prenosu elektrike, izgube pri polnenju baterij in izgube v elektro motorju. Brez skrbi si daleč preko 200g/km izpustov. Lahko pa za hec dodamo zraven še izgube pri filtriranju dima in odlaganju ter predelavi pepela
Kakih 40g/km nekiV to lahko verjamejo le naivčine tvojega kova
Tudi če bi bil izkoristek elektro le 150g CO2/km, je to podatek, če bi polnil popolnoma iz termoelektrarne, kar pa ne, ker v Sloveniji pridobivamo le 50% iz termoelektrarn in tako takoj pademo na 75g CO2/km.
Bencinski avto ima 150g CO2/km le sam avto, pri vožnji. Zakaj popolnoma zanemarjaš transport in predelavo za vsak liter bencina, ki ga tankaš? Stalno govoriš, kot da to ni pomembno. Seveda je. Za vsak liter bencina, ki ga ti tankaš, je bil porabljen vsaj dodaten liter bencina, da je tvoj bencin sploh pritekel v tvoj avto. Verjamem, da te briga, koliko se izgubi pri transportu in predelavi, ker je tu toliko izgub, da tvoji argumenti popolnoma izgubijo smisel. Verjamem, da hočeš zamegljevati in primerjati izpuste za elektro, ki jih meriš od elektrarne do dejanske vožnje, bencinski avto bi meril pa le od črpalke pa do vožnje. Kako priročno.
Dobro, zakaj potem ti izpuščaš vso predelavo premoga? Nikjer ne vidim, da bi jo kaj upošteval. Pa je zelo energijsko potratna.
Citat:
energija za izkop rude, transport, skladiščenje, sušenje, transport v elektrarno, mletje, izgube pri prenosu elektrike, izgube pri polnenju baterij in izgube v elektro motorju, predelava in odvoz pepela,...