Spremljajoč takšne in drugačne medije, predvsem internetne, sem opazil, da veliko lastnikov vozil na električni pogon živi v težki zablodi, saj očitno menijo, da je edini strošek njihovega vozila elektrika, ki jo porablja to električno premikalo. In potem 'umirajo' od genialnosti v stilu ''vozim se za 0,003 evra na kilometer ali pa vozim se za 0,3 evra na 100 km'' in podobno (številke so izmišljene). Ob tem pa pozabljajo, da je poleg stroškov 'pogonskega sredstva' potrebno upoštevati tudi izgubo vrednosti vozila, ki seveda s starostjo in prevoženo razdaljo raste, stroške registracije, zavarovanja (le-ti so sicer seveda na kilometer manjši, kolikor več se človek vozi), stroške obrabe pnevmatik, podvozja, zavornega sistema, drugih sklopov (tudi baterije oz akumulatorji), nepričakovanih okvar...roko na srco, to napako dela tudi veliko število lastnikov vozil na fosilno gorivo, čas pa je, da električarje seznanimo s tem, da njihova vozila le niso tako zelo ugodna kar se stroškov tiče v primerjavi s klasiko. Tudi 'zelena' energija ni tako zelena, ko gre za njeno pridobivanje recimo v termoelektrarni, ki kuri nek nekvaliteten premog.
Res pa je, da mora biti nekdo, ki ob uvajanju novih tehnologij le-to kljub v tistem trenutku ne tako ugodni finančni shemi začne koristiti. In zato električarje pravzaprav spoštujem, pa čeprav del njih živi v zablodi. Pomagajo uveljavljati tehnologijo, ki jo bomo najverjetne vsi nekoč koristili, upam, da zaradi njihovega 'žtrvovanja za napredek' čim ceneje.
Lp
Res pa je, da mora biti nekdo, ki ob uvajanju novih tehnologij le-to kljub v tistem trenutku ne tako ugodni finančni shemi začne koristiti. In zato električarje pravzaprav spoštujem, pa čeprav del njih živi v zablodi. Pomagajo uveljavljati tehnologijo, ki jo bomo najverjetne vsi nekoč koristili, upam, da zaradi njihovega 'žtrvovanja za napredek' čim ceneje.
Lp