X time Rabljen avto Škoda Octavia/Superb ?

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.384
113
Pozdravljeni,

Tako na hitro na kaj paziti pri Škodah letnik 2012-2015 2.0 dizel Octavia/Superb cene so nekje iste...


Hvala za opdgovore.

Lp
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.426
1.426
113
Na nic. Vsaj superbi so neunicljivi. Pri tistih, katerim so spustile pumpe pa so ze davno zamenjane.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Jaz imam na Superbu letnik 2013 zdaj 145.000km in na avtu se ni pokvarilo, zamenjalo ali pretirano obrabilo nič. Redni servisi in pri 120kkm menjava sprednjih diskov in ploščic in pri 145k km menjava zadnji ploščic (diski so še ok). Ravno včeraj smo ob menjavi ploščic imeli avto dvignjen in ga malo pogledali še spodaj in moram reči da je še vse "kot novo". Izpuh lep, rje ali korozije nikjer, podvozje vidno (in tudi na tehničnem) brez napak...

Res je za tak avto to še ni veliko km, sam izkušnje z kakšnim drugim učijo da se nekaterim avtom do teh km že kar precej "dogaja". Uglavnem, jaz sem zelo zadovoljen. Zgleda da so čehi (ob nemški pomoči) naredili res soliden avto.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.639
113
Pozdravljeni,

Tako na hitro na kaj paziti pri Škodah letnik 2012-2015 2.0 dizel Octavia/Superb cene so nekje iste...


Hvala za opdgovore.

Lp

Huh kje naj začnem...imel sem Superba karavan. Dizel. Do okoli 100.000 km nimam pripomb. Potem pa...

- Prerjaveni ščitniki na zadnjih disk zavorah, ki so nato drsali po platišču.
- Odlomljeni dve ročki za usmerjanje zraka v kabini. Potrebna je menjava celega zračnika. To se mi ni zgodilo na nobenem avtu prej ali kasneje (serviser je potrdil slabo kvaliteto Škode).
- Crknil EGR
- crknil DPF
- Crknila še dva senzorja, se niti ne spomnim za kaj že
- random prižiganje lučk na armaturki, predvsem za težave z motorjem
- težave s klimo
- težave s steklom v vratih in ropotanjem med premikanjem, kar niso znali rešit, razen začasno.
- crknila elektronika za nastavljanje ogledala
- ker je bil med goljufivimi motorji, je po menjavi programske opreme skoraj vsak dan kadil kot lokomotiva
-...

Skratka v 40.000km sem doživel vse tole + sigurno še kaj, kar sem pozabil.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Huh kje naj začnem...imel sem Superba karavan. Dizel. Do okoli 100.000 km nimam pripomb. Potem pa...

- Prerjaveni ščitniki na zadnjih disk zavorah, ki so nato drsali po platišču.
- Odlomljeni dve ročki za usmerjanje zraka v kabini. Potrebna je menjava celega zračnika. To se mi ni zgodilo na nobenem avtu prej ali kasneje (serviser je potrdil slabo kvaliteto Škode).
- Crknil EGR
- crknil DPF
- Crknila še dva senzorja, se niti ne spomnim za kaj že
- random prižiganje lučk na armaturki, predvsem za težave z motorjem
- težave s klimo
- težave s steklom v vratih in ropotanjem med premikanjem, kar niso znali rešit, razen začasno.
- crknila elektronika za nastavljanje ogledala
- ker je bil med goljufivimi motorji, je po menjavi programske opreme skoraj vsak dan kadil kot lokomotiva
-...

Skratka v 40.000km sem doživel vse tole + sigurno še kaj, kar sem pozabil.

Uf, tole je pa kar zbirka problemov. Koliko je bil pa avto star pri 140.000km, letnik, motor?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Huh kje naj začnem...imel sem Superba karavan. Dizel. Do okoli 100.000 km nimam pripomb. Potem pa...

- Prerjaveni ščitniki na zadnjih disk zavorah, ki so nato drsali po platišču.
- Odlomljeni dve ročki za usmerjanje zraka v kabini. Potrebna je menjava celega zračnika. To se mi ni zgodilo na nobenem avtu prej ali kasneje (serviser je potrdil slabo kvaliteto Škode).
- Crknil EGR
- crknil DPF
- Crknila še dva senzorja, se niti ne spomnim za kaj že
- random prižiganje lučk na armaturki, predvsem za težave z motorjem
- težave s klimo
- težave s steklom v vratih in ropotanjem med premikanjem, kar niso znali rešit, razen začasno.
- crknila elektronika za nastavljanje ogledala
- ker je bil med goljufivimi motorji, je po menjavi programske opreme skoraj vsak dan kadil kot lokomotiva
-...

Skratka v 40.000km sem doživel vse tole + sigurno še kaj, kar sem pozabil.

Če se prav spomnim, si imel to službeni avto in ti je šel že od začetka na živce?

Slika ščitnikov na mojem avtu je spodaj, ni niti sledu rje. Domnevam da avto ni bil ravno pogosto opran in/ali je bil hranjen v (pre)topli garaži.

Z ročkami jaz nisem imel težav, verjetno pa se lahko kaj odlomi, če imaš bolj grobo roko.

EGR in DPF tipično kažeta na prekratke relacije in veliko mestne vožnje.

Težave s klimo misliš verjetno na to, da ti pihalo? To je bolj stvar osebne ocene kot napaka.

Glede ostalega: je bil avto karamboliran?

Sicer je tako, da je faktor včasih tudi koliko imaš sreče z določenim primerkom.

Mi smo imeli recimo z mercedesom (ki ga tako hvališ) praktično vse težave, ki si jih naštel in še ene par dodatnih (precej hudih) in to v manj prevoženih km.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Pozdravljeni,

Tako na hitro na kaj paziti pri Škodah letnik 2012-2015 2.0 dizel Octavia/Superb cene so nekje iste...


Hvala za opdgovore.

Lp

pa se moj prispevek. Imam superba 2.0 tdi dsg karavan 2012 Sem prvi lastnik. Avto ima sedaj 213.000 ( ta teden Imam veliki servis). Avto na rednih servisih pri pooblascencih. Od izrednih stroskovsem menjal tole:
- sprednji lezaj na kolesu,
- levi stabilizator na kolesu
- eno zicko v vratih za Airbag.

Ostalo samo redni servisi (tok tok) brez kakih tezav do sedaj.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.639
113
Če se prav spomnim, si imel to službeni avto in ti je šel že od začetka na živce?

Slika ščitnikov na mojem avtu je spodaj, ni niti sledu rje. Domnevam da avto ni bil ravno pogosto opran in/ali je bil hranjen v (pre)topli garaži.

Z ročkami jaz nisem imel težav, verjetno pa se lahko kaj odlomi, če imaš bolj grobo roko.

EGR in DPF tipično kažeta na prekratke relacije in veliko mestne vožnje.

Težave s klimo misliš verjetno na to, da ti pihalo? To je bolj stvar osebne ocene kot napaka.

Glede ostalega: je bil avto karamboliran?

Sicer je tako, da je faktor včasih tudi koliko imaš sreče z določenim primerkom.

Mi smo imeli recimo z mercedesom (ki ga tako hvališ) praktično vse težave, ki si jih naštel in še ene par dodatnih (precej hudih) in to v manj prevoženih km.

Nič od tega. Avto je bil moj privatni in mi je bil od začetka čisto všeč. V bistvu mi je bil všeč tudi ko sem ga prodajal, ampak sem se naveličal vseh težav. Še zdaj ga pogrešam ko želim nekaj porinit v prtljažnik in moram podirat zadnje sedeže, da spravim zadevo notri.

Pri meni je zgledalo, da ščitniki niso bili zaščiteni, vsaj tako je rekel servis. Mogoče serijska napaka prvega leta proizvodnje.
Avto vozim zelo različno, ampak definitivno je tudi veliko kratkih voženj, kar ni predstavljajo težav pri drugih dizlih, ki sem jih imel do sedaj. Tako, da ne morem prikimat na to, da sem jaz kriv za EGR in DPF, pač pa je kriv slab dizajn.

Avto ni bil karamboliran.

Tisto žičko airbaga sem menjal tudi jaz, se nisem spomnil prej, pa je že en drug napisal. Od servisa informacija glede tega je, da varčujejo na žicah in izolaciji v celem VAG koncernu in se zadeve zaradi uporabe precvikajo.

Po moje sem enostavno dobil "limono" ali pa je bila težava to, da je bil avto letnik 2011, torej bolj na začetku proizvodnje. Kot avto mi je bil vedno bomba.
Žal pa imam tudi kolega, ki ima zadnjo generacijo Superba in tudi ogromno težav predvsem z elektriko, senzorji, radarjem, itd. Zopet mu je skupno z mojim to, da je bil kupljen takoj ko je prišel ven.

MB hvalim, ker sem z njim zadovoljen. Verjemi, ko/če pridejo težave bom to z veseljem napisal, je pa verjetno prezgodaj za kaj takega, čeprav na netu berem o kar nekaj problemih mojega modela, ampak jim je spet skupno to, da gre za avte, ki so bili kupljeni v prvem letu cikla.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Bi znalo bit da so pri tvojem bili porodni krči. Imamo tudi v familiji enega 2013 letnik in do zdaj so z njim super zadovoljni, brez ene težave
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.575
4.493
113
49
Na sončni strani ALP
Imam octavio letnik 2008 1,9TDI čipano iz 105 na 140KM. Trenutno na števcu 120.000km. Sem drugi lastnik od 46.000km. Nobenih težav ali izrednih servisov. Naslednji avto bo verjetno spet škoda sicer 4x4 in po možnosti avtomatski menjalnik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: _robi_

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Nič od tega. Avto je bil moj privatni in mi je bil od začetka čisto všeč. V bistvu mi je bil všeč tudi ko sem ga prodajal, ampak sem se naveličal vseh težav. Še zdaj ga pogrešam ko želim nekaj porinit v prtljažnik in moram podirat zadnje sedeže, da spravim zadevo notri.

Pri meni je zgledalo, da ščitniki niso bili zaščiteni, vsaj tako je rekel servis. Mogoče serijska napaka prvega leta proizvodnje.
Avto vozim zelo različno, ampak definitivno je tudi veliko kratkih voženj, kar ni predstavljajo težav pri drugih dizlih, ki sem jih imel do sedaj. Tako, da ne morem prikimat na to, da sem jaz kriv za EGR in DPF, pač pa je kriv slab dizajn.

Avto ni bil karamboliran.

Tisto žičko airbaga sem menjal tudi jaz, se nisem spomnil prej, pa je že en drug napisal. Od servisa informacija glede tega je, da varčujejo na žicah in izolaciji v celem VAG koncernu in se zadeve zaradi uporabe precvikajo.

Po moje sem enostavno dobil "limono" ali pa je bila težava to, da je bil avto letnik 2011, torej bolj na začetku proizvodnje. Kot avto mi je bil vedno bomba.
Žal pa imam tudi kolega, ki ima zadnjo generacijo Superba in tudi ogromno težav predvsem z elektriko, senzorji, radarjem, itd. Zopet mu je skupno z mojim to, da je bil kupljen takoj ko je prišel ven.

MB hvalim, ker sem z njim zadovoljen. Verjemi, ko/če pridejo težave bom to z veseljem napisal, je pa verjetno prezgodaj za kaj takega, čeprav na netu berem o kar nekaj problemih mojega modela, ampak jim je spet skupno to, da gre za avte, ki so bili kupljeni v prvem letu cikla.

Se opravičujem, tisto je verjetno res bil nekdo drug.

Bolj zna biti težava v novem modelu. Naš mercedes je recimo tudi prvi letnik, ko so jih prodajali in je bil kar velik "problematik"
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Bi znalo bit da so pri tvojem bili porodni krči. Imamo tudi v familiji enega 2013 letnik in do zdaj so z njim super zadovoljni, brez ene težave

Tudi jaz imam 2013 letnik, pa 255kkm, zaenkrat vse ok (tok tok). Ampak glede na to, da se ta avto proizvaja od 2008, karavan od konca 2009, ne bi smelo biti nobenih porodnih krčev na 2011.
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
No, jaz imam 2012 letnik superb trenutno drobiž nad 300.000, brez izrednega servisa. Predlani pri 210.000 opravljen velik servis, šef porsche servisa me je spraševal o prodaji. Tako hvaležen, kot je ta avto... naslednji osebni bo ziher octavia ali pa superb, odvisno od potreb.
Pri 125 km/h na AC pije celo pod 4.7l.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.426
1.426
113
IbizaDriver
Tisti nekdo drugi sem jaz. Se vedno pravim da mi avto ni vsec, se vedno je sluzben, se vedno je neudoben in se vedno je klima moteca. Ampak pravim da je neunicljiv. Meni in sodelavcem ni crknilo nic (razen enemu egr), pa vse smo imeli do cca 300.000 prevozenih.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Vsakemu če jo pravočasno ne menjaš. Sicer pa je tukaj mišljen 2.0 tdi 140ps motor (CFHC recimo je eden od njih).
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
A so to 16v motorji? Škoda ima tudi 103kW (140PS), vendar je oznaka BMP? So to drugačni od CFHC?