Apple je presenetil in objavil oglas, v katerem nastopa klasična bela družina.
Imaš tudi tole, od VolvaAta od te familije je vseeno malo gluh, ne moreš in ne smeš prikrajšanih črnecev takih prikazat. Pa najbrž je vsaj polovica te familije gej usmerjena, tako da all good.
Ah kje, to je en alžirc pa Hrvatica....Imaš tudi tole, od Volva
Tole je tak birokratski bullshit, da verjet ne moreš, se ravno ukvarjamo s pripravo podatkov, ki jih moramo začet zbirat z januarjem, da bomo imel kaj poročat v 2026... to si lahko izmisliju samo retardirani birokrati v Bruslju.Tudi PRO PLUS promovira ESG. EU bo od podjetij kmalu zahtevala izdelavo poročil o teh agendah.
Intervju z dvema sodelavkama: svetovni dan ESG | 24ur.com
Na PRO PLUS veliko vlagamo v trajnostni razvoj, nižamo negativni vpliv na okolje med snemanji naših vsebin ter vzpodbujamo trajnostno oglaševanje. Vračamo skupnosti. Podpiramo nevladne organizacije, doniramo oglaševalski prostor, smo medijski partner Verige dobrih ljudi, z Rdečim križem...www.24ur.com
Na PRO PLUS veliko vlagamo v trajnostni razvoj, nižamo negativni vpliv na okolje med snemanji naših vsebin ter vzpodbujamo trajnostno oglaševanje. Vračamo skupnosti. Podpiramo nevladne organizacije, doniramo oglaševalski prostor, smo medijski partner Verige dobrih ljudi, z Rdečim križem Slovenije imamo sklenjeno dolgoročno partnerstvo.
Parklji so izključeni, Miklavž zaenkrat bo.
Poglej priponko 95196
Za potezo smo se odločili zato, ker so parklji na prireditvi Miklavževanja v preteklosti prestopili mejo dobrega okusa. Pri miklavževanju se gre, da so parklji v ozadju in trkajo na vest otrok, če so ti bili »poredni«. To, kar se je dogajalo na prejšnjih prireditvah, ni bil ne kulturen in ne do otrok prijazen dogodek, kar pa miklavževanje je. Ne želimo otrok pomehkužiti, želimo, da jim Miklavž ostane v lepem spominu na otroštvo, in ne travma, ki jo bo nosil s seboj celo življenje.
Zdaj jih parklji fašejo.Fak, nas so parkli s ketnami napokali