vcasih so bili avtomobili enostavneje narejeni, danes pa katalizatorji, filtri delcev v izpuhu itd... da ne bom kaj unicil..
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ne bo problemov. Če je akumulator na avtu popolnoma izpraznjen, samo to najverjetneje ne bo pomagalo. Poveži obe bateriji s kabli in pusti vžgan kombi za kakšnih 10min, da malo napolni baterijo od avta, potem pa vžgi.
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ne bo problemov. Če je akumulator na avtu popolnoma izpraznjen, samo to najverjetneje ne bo pomagalo. Poveži obe bateriji s kabli in pusti vžgan kombi za kakšnih 10min, da malo napolni baterijo od avta, potem pa vžgi.
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Edino, kjer boš lahko imel težave, je, če bo akumulator od corse oblečen v kakšno plastiko in s kabli sploh zraven ne boš mogel priti.
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Tule bi prosil za podnapise, ker jaz si razlagam tvoj odgovor samo tako, da si se s kladvom po glavi. In to močno!
Če daš kleme iz vžganega avta na avto z popolnoma spraznejenim akumolatrojem , ne rabiš nobenega 10 minutnega "ogrevanja".Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Tule bi prosil za podnapise, ker jaz si razlagam tvoj odgovor samo tako, da si se s kladvom po glavi. In to močno!
Citat:
VŽIG MOTORJA S PREMOSTITVENIMI KABLI
--------------------------------------------------------------------------------
Postopek priprave in vžiga:
-ugasnite motor vozila s polnitveno baterijo (akumulator vozila, ki ga bomo uporabili za pomoč vžiga motorja z izpraznjeno baterijo),
-izklopite vso električno opremo in stikala za vžig motorja vozila z izpraznjeno baterijo,
-povežite pozitivna pola (+) obeh baterij z enim od premostitvenih kablov (uporabite rdeč kabel ). Premostitvenih kablov ne nameščajte, če je motor s polnitveno baterijo v delovanju,
-nato priključite en konec drugega premostitvenega kabla (črnega) na negativni pol (-) polnitvene baterije. Drug konec črnega kabla priključite na kovinski del motorja vozila, ki ga polnite. V primeru, da ne uspete priključiti črnega kabla na motor, le tega priključite na negativni pol (-) baterije, vendar le v izjemnih primerih.
PRI NAMESTITVI UPOŠTEVAJTE NASLEDNJE:
-pazite, da se premostitveni kabli ne dotikajo vrtečih se delov na motorju,
-zaženite motor vozila s polnitveno baterijo in ga pustite teči pri povišanih vrtljajih,
-skušajte zagnati motor z izpraznjeno baterijo. Če ne uspete zagnati motorja po 15 sekundah, je potrebno počakati vsaj minuto pred ponovnim poskusom zagona motorja,
-po uspešnem zagonu motorja z izpraznjeno baterijo pustite teči oba motorja v prostem teku 2 do 3 minute, nato pa odstranite premostitvene kable v obratnem vrstnem redu kot ste jih namestili,
-preden snamete kable z vozila z izpraznjeno baterijo, vključite ventilator v kabini vozila ali gretje zadnjega stekla. S tem zmanjšamo napetostni skok, ki se pojavi, kadar kable odstranimo.
-ne prižigajte luči,
-takoj, ko imate možnost, je potrebno akumulator dopolniti s polnilnikom. Altenator ne napolni baterije, če je bila ta zelo izpraznjena, še posebej pozimi, kadar imamo vključenih veliko porabnikov in vozimo na krajše razdalje.
ZAGON MOTORJA S PREMOSTITVENIMI KABLI NAJ BO KOT IZHOD V SILI. PRI TEM PAZITE NA PRAVILEN POSTOPEK NAMESTITVE KABLOV IN ZAGONA MOTORJA, DA NE BI PRIŠLO DO PREVELIKEGA NAPETOSTNEGA SUNKA. POSLEDICA SUNKA JE LAHKO TUDI OKVARA ELEKTRONSKE KRMILNE ENOTE ALI PA OKVARO ALTENATORJA OZIROMA KATEREGA OD ELEKTRIČNIH PORABNIKOV.
Pozabil si omeniti bistvo tega nasveta: negativni pol priklopiš na kovinski del avta in NE na akumulator. (kot piše tudi v prejšnjem "starem" sporočilu)Citat:
Uporabnik Garfield pravi:
Pa še to;
Ko povezuješ avtomobile oz. akumulatorje s kabli je pomembno kako jih prikljapljaš. Najprej povežeš pozitivna pola (+) in nato še negativna (-). Ko avto zalavfa, se pa odklopiš ravno obratno. Najprej (-) nato (+)