vzig na kable

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Jst vem kako deluje in se mi ni treba prepričevat (Kako pa bi si pa sploh lahko pridobil izkušnje brez instumentov?. In verjemi da regulator nikoli ne odklopi alternatorja od akumulatorja in tudi diod ne skuri tako hitro, da bi zgorele med vžiganjem na kable.
wink-1.gif
 

dekca

alter gentleman
25. jul 2007
3.964
0
36
123
Okej.
Dodaj gas in reci naj zalaufajo crknjeno mašino.

Sicer se pa ne mislim prepričevat. Jaz delam, kot sem opisal, pa je blo še vedno v redu in brez posledic in navad ne mislim spreminjat.
 

dekca

alter gentleman
25. jul 2007
3.964
0
36
123
Okej, si me tok zdražu, da sem malo ponetal glede alternatorjev in našel tole (klik) zelo uporabno stran.
Vidim, da imaš prav.
Problemi lahko nastopijo le, če je tudi akumulator posojene energije pri koncu.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
No, pa smo kot ponavadi skupaj zadevi prišli do dna. Le nekaterim p"butcem" včasih ni jasno in delajo drugače, kar pa ne pomeni da imajo prav. Izjeme pač potrjujejo pravilo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Sorry, sam takšni garažni mosjtri kot ste eni, mi ne boste solili pameti.
wink-1.gif
Da mi pride model, pa mi s knjigo začne vžigat avto prek kablov, ga fukiča vsekam po kepi in adijo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Jst vem kako deluje in se mi ni treba prepričevat (Kako pa bi si pa sploh lahko pridobil izkušnje brez instumentov?. In verjemi da regulator nikoli ne odklopi alternatorja od akumulatorja in tudi diod ne skuri tako hitro, da bi zgorele med vžiganjem na kable.
wink-1.gif
Mater ej, imaš pa bolane. Pa ko vžigaš prek kablov, ti lahko tudi vetrobransko steklo poči, če s kladivom kaj tam okoli tolčeš.
bonk.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Malo na obnašanje pazi. Sicer pa delaj kot želiš, saj ti nihče ne brani. Zaradi mene če svoje traktorje s šibico vžigaš, mi je prav malo mar.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.655
473
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Tako ja, prav imaš. Za pravilen odgovor si prejel 5-dnevni paket v termah Banovci. Uživaj.

Pa se malo vnaprej spremljaj njegove "bolne izjave"
aplauz.gif

Verjetno bo kmalu zasluzil dosmrtni BAN
cheer.gif



Glede same teme-meni so olj vsec Bau... kabli-niso vsi mojstri in ce pride do kratkega stika je bolje,da zgori kabel kot raznese akumulator
wink-1.gif

Avto pa sem vzigal tudi z 0,75 mm zicami(drugega ni bilo pri roki)-seveda po sistemu : priklopi > cik pavza > PALI
evil.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Klešče se da dobit v vseh prodajalnah z elektro materialom. Kvalitetnih izgotovljenih kablov pa svoj živi dan še nisem videl, zato je najbolje, da kupiš klešče posebej, kabel posebej in si sam narediš vžigalne kable.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
V kaki specializirani trgovini z avtodeli (Motomat...), pa tudi morda v raznih kmetijskih trgovinah (Agromehanika..)
 

dekca

alter gentleman
25. jul 2007
3.964
0
36
123
Lahko vzameš tudi tiste klešče za maso pri švasaparatu (Ima Merkur, npr). In finožični kabel 25mm^2.
Ročaje na obeh straneh enega kabla pobarvaj rdeče (plus)!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Da mi pride model, pa mi s knjigo začne vžigat avto prek kablov, ga fukiča vsekam po kepi in adijo.
No, jaz imam zraven kablov še zvit članek iz Dela v katerem je opisan vrstni red priklopa in odklopa posameznih klešč (še kakšno leto, pa bo razpadel (članek, ne kabel
evil.gif
.

PS: Samo je pa to čista potuha. Če ne bi imel tistega članka bi si že prvič zapomnil, tako pa še sedaj ne vem točnega vrstnega reda
stupid-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Saj je vrstni red vseen.
Razen če upoštevaš "maso ne na akumulator". Pol pa je že očitno. (pokalni plin....)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
vrstni red je samo zaradi varnosti, da z pozitivnim polom na kablu ne zadanes karoserije(negativni pol)