Vzhodna obvoznica in Golovec

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
Na slovenskih avtocestah vse več vozil, nesreče skoraj vsak dan #video
d938b183980e2830079f-dars.jpeg
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Dars ima zanimivo branje o obremenjenosti avtocestnih odsekov. In to za vsako leto in vsak odsek posebej. Toliko in toliko tisoč avtomobilov več dnevno, sploh pa kamionov, in to vsako leto. To se pač mora nekje poznat. Lahko se pa delate, da je kriv priključek Šmarje. Zaradi tega ne bo nič bolje :)
Lahko pa ti verjameš, da pač priključek Šmarje ni kriv. V kolikor ti ravno ta priključek ustreza, verjamem, da v te pravljice rad verjameš in ti ga privoščim. V bistvu si eden redkih, ki ti ustreza in ga dejansko uporabljaš in ti krajša pot, ostali terajo na njega mimo pomikajoče se kolone po vseh možnih luknjah ki jih najdejo od Motela do Šmarja, posledično naredijo gužvo po celem jebenem Grosuplju. Posledica so živčni ljudje, upravičeno, saj imajo zaradi tega priključka vsako jutro dirke mimo hiš po ozkih cestah namenjenih lokalnemu dovozu in ne tranzitu polovice Dolenjske. Na to zbrko seveda skorumpirani lobist in direktor občinske uprave ni računal, ko je zlobiral ta nepotrebni priključek, saj on računa ponavad samo na to, kok mu bo v žep padlo in kje bo dobro jedel. Kako pa naša občinska uprava rešuje to zbrko, ti pa lahko slikam, z nelagalnimi prometnimi znaki.
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.141
355
83
Dars ima zanimivo branje o obremenjenosti avtocestnih odsekov. In to za vsako leto in vsak odsek posebej. Toliko in toliko tisoč avtomobilov več dnevno, sploh pa kamionov, in to vsako leto. To se pač mora nekje poznat. Lahko se pa delate, da je kriv priključek Šmarje. Zaradi tega ne bo nič bolje :)

Lahko da ni kriv ta priključek (oz. lahko to verjameš, kot pravi kalbo :evil:), ampak vsakodnevne gužve (v obe smeri) časovno neverjetno sovpadajo z odprtjem (no, že gradnjo) tega priključka.
Pa še neverjetno dejtsvo (ponavljam se); gužve po tem priključku čudežno ni več. Pa to ne glede al gre kak avto tam dol al ne. To zadnje je meni osebno uganka. :zardelalter:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Dejansko preverit kako se je tam promet povečal od leta 2015 je verjetno še vedno preveč naporno. Pač je kriv prključek.

Bedasti Grosupeljčani, ki s 40 na uro šopajo na prehitevalca, niso nič krivi. Ali nasplošno bebci, ki pred tunelom bremzajo, ker je "radar" in potem v gužvi tretji v vrsti že stoji. Ne, kriv je priključek.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Marsikje bi lahko bili bolj razkošni z dolžino pospeševalnega pasa za vključitev na avtocesto. Da pa nas naučijo uporabe pospeševalnega / zaviralnega pasu, bi bilo dobro, da naredijo tiste zareze v asfalt, ko gume zapojejo na v začetni polovici pospeševalnega (oziroma končni zaviralnega) pasu. Potem bi delu voznikov prišlo v navado, da je treba pospeševalni pas izkoristiti do konca za pridobivanje primerne hitrosti in da se takoj razvrstijo na zaviralni pas, ko avtocesto zapuščajo ter šele tam zavirajo. Vsakih par dni vidim koga, ki mu je zaviralni pas izpod časti in začne zavirati na prehitevalnem pasu, da varno zvozi krivino, ker piči direktno iz prehitevalnega na izvoz. In seveda tiste, ki so mnenja, da je njihova polna pravica, da takoj na začetku pospeševalnega pasu pri 60 km / h zavijejo na avtocesto.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Ja, taisti Grosupejčani o katerih govoriš so se zdaj spravili še na priključek Šmarje in posledično povečali gužvo. Radar je pa tam že leta in leta in ni kriv za gužvo. Zanimivo mi pa je, da se je gužva začela ravno ob odprtju priključka, prej je blo znosno. Pomoje se je čez noč povečal promet, kdo bi vedel.
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.141
355
83
Dejansko preverit kako se je tam promet povečal od leta 2015 je verjetno še vedno preveč naporno. Pač je kriv prključek.

Bedasti Grosupeljčani, ki s 40 na uro šopajo na prehitevalca, niso nič krivi. Ali nasplošno bebci, ki pred tunelom bremzajo, ker je "radar" in potem v gužvi tretji v vrsti že stoji. Ne, kriv je priključek.

Med tuneloma po polžje, za Malim vrhom nobene gužve. Povečan promet od leta 2015 je samo med tuneloma torej. Od kod? Priletijo avti na viaduktu?
Pa sem mislil da sem jaz bolj trdobučen ...
Kakorkoli, ne grem se več.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Polni priključek Šmarje so začeli graditi konec 2016, dokončan je bil 2017. Delni priključek je bil tam od vedno. Prav tako kot zastoji med obema tuneloma ob povečanem prometu.

Saj pravim, zaviranje bebcev pred tunelom zaradi omejitve hitrosti nima nikakršnega vpliva na zastoje. Kriv je priključek.

Tako, da si zmagal. Priznam, da je kriv priključek.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
800
818
93
Lahko pa ti verjameš, da pač priključek Šmarje ni kriv. V kolikor ti ravno ta priključek ustreza, verjamem, da v te pravljice rad verjameš in ti ga privoščim. V bistvu si eden redkih, ki ti ustreza in ga dejansko uporabljaš in ti krajša pot, ostali terajo na njega mimo pomikajoče se kolone po vseh možnih luknjah ki jih najdejo od Motela do Šmarja, posledično naredijo gužvo po celem jebenem Grosuplju. Posledica so živčni ljudje, upravičeno, saj imajo zaradi tega priključka vsako jutro dirke mimo hiš po ozkih cestah namenjenih lokalnemu dovozu in ne tranzitu polovice Dolenjske. Na to zbrko seveda skorumpirani lobist in direktor občinske uprave ni računal, ko je zlobiral ta nepotrebni priključek, saj on računa ponavad samo na to, kok mu bo v žep padlo in kje bo dobro jedel. Kako pa naša občinska uprava rešuje to zbrko, ti pa lahko slikam, z nelagalnimi prometnimi znaki.

Zanimivo je, da se je po odprtju priključka Šmarje zmanjšala gužva zjutraj na ac iz Grosuplja proti Cikavi.
Samo kot zanimivost, ko so pred leti postavili radar na viaduktu, je prišlo do nekaj naletov vozil pred tablo radar, za katero pa veš kje je...

Glede direktorja občinske uprave se pa strinjam s tabo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Tista gužva je bila logična. Vsi so silili prek rondoja na AC, prišli so pa prek Hrastja. Zdej se je ta štala preselila na priključek, vozakajo se pa prek Paradišča in Šmarja.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
800
818
93
Ne drži čisto. Tisto gužvo so povzročali vozniki iz šmarja, ker je potem voznik iz grosuplja čakal, da se rondo sprosti. Res pa je, ko pride do nesreče so vse ceste proti lj polne.
Tudi iz Domžal proti lj je vsako jutro hitrost prometa podobna hitrosti pešcev.

Zanimivo bo spet, ko bo zapadlo 2 cm snega in bo spet vse stalo. Takrat pogrešam policaje s plačilnimi nalogi in kontrolo gum.

Ali obstaja števec prometa oziroma kakšen podatek koliko vozil vstopi in izstopi na izvozu Šmarje?

Lp
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Mah smarje se mi zdi ena "posiljena" obvoznica Skofljice. Me pa zanima koliko "kocevarjev" jo uporablja.
Jaz sem jo samo enkrat, ( sem pa recimo da vsakih nekaj mescev na kocevarki).
In ja, lepo metulji zajebavajo ljudi.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Me pa zanima koliko "kocevarjev" jo uporablja.

Nekaj malega se najde takšnih, ki zapeljejo dol na novem priključku in potem dol proti Škofljici. Zjutraj je vse prazno, ob popoldanski konici pa se naredi gužva spodaj pred križiščem. Težko pa ocenim, če je ta gužva večja kot je bila v preteklosti. Spodaj se zelena prižiga na 3 minute in ni treba blaznega prometa, da se zaštopa. Če so računali na kakšno razbremenitev Škofljice bi seveda morali naredit tudi zunajnivojski prehod čez železnico in pa krožišča namesto semaforjev. To kar so sedaj naredili meji na norčevanje. Dodatni pas do Lavrice pa sploh zmaga.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
To vidiš. Pomanjkanje strategije je v naših koncih stalnica. Gradijo se zgolj spomeniki županom.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Evo petek 15:30, poznana situacija, gužva se neha pri Šmarju, sega pa vse do dolgega mosta in še celo naprej na primorsko avtocesto.

Capture.PNG