Vzdržljivost novodobnih motorjev?!

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Berem sosednjo temo, kako 1.4 folksvagen motorji umirjo.

Kaj bo potem šele z novimi 1.0 3 in 4 cilindrskimi in pa manj kot 1.0 turbo motorji?

Prav želim si na test dobit enga fordovga 1.0 turbo bencinajra, pa da vidim kaj pa kako
crazy1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.718
9.930
113
40
MB
torej po tvoje manjša je kubatura manj je motor vzdržljiv ? ker je manj materiala pa se prej obrabi ?
grin1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ma ne, ni to.

Samo čudno se mi zdi, da kljub vsem razvoju in tehničnem napredku, tolk enih poporodnih težav.

Sploh pa, ja, se mi zdi da 1.0 3 cilindrski turbo motor bolj tanko piska, ko premika 1500kg+...
tongue-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Sploh pa, ja, se mi zdi da 1.0 3 cilindrski turbo motor bolj tanko piska, ko premika 1500kg+...
tongue-1.gif
Maš res, zvok ni podoben basu iz 5,7 V8...
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.055
460
83
tam ko se terc po tori rola
Nekaj že bo na tem... Poglejmo ameriške V8 ali pa V6, velika prostornina in majhni vrtljaji, trajajo in trajajo... Ali pa Harleye... No, če gremo malo bližje -stare Mercedese s po 2500 kubiki in 70 konji... Takšen mlinček s 1000 kubiki že ne more dolgo gnati težkega avta... Seveda, vse v cilju zmanjševanja teže in cene... končno ceno pa itak kupec plača. Ne mislim cene novega vozila, pač pa kasneje, ko začnejo stvari crkovati ena za drugo ...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
zanimivo vas bo brati ker vidim da takšnega mlinčka od vas še ni vozil nihče.
No jaz pa vam povem da ti mlinčki potegnejo full tut veliko kripo
grims-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Zanimivo bi bilo videti % število okvar pri TSI motorjih v primerjavi z ostalimi znamkami, glede na to da ima praktično vsak drug novejši avto VAG koncerna na zadku oznako TSI dočim je turbo bencinarjev ostalih znamk še vedno zelo malo na cesti. Je v Polo rangu sploh možno dobiti non-VAG avto z turbo bencinarjem razen Clia TCe (katerih pa tudi ni ravno na pretek)?
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
napisal si.... da po 50 jurjih bo pa crknil.
Prihodnost je v teh avtih (turbo bencinarjih) nekatere napovedi pravijo da bo v naslednjih letih 10% vozil vozil na električni pogon
Na vsakem začetku pač so neke težave kot povsod. Nisem zasledil da bi uporabniuku kaj težili ko mu menjajo motor.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
ksz

Ampak če tako pogledaš je nek 1.2 TSI še vedno dosti dosti manj navit kot pa nek 2.0 Turbo z 200-250hp, ki ima enako ali celo večje število konjev na liter prostornine pri enakem številu cilindrov.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ja, samo da je treba 1.0, 1.2 in pa 1.4 turbo motorčke bistveno več in pa večkrat gnat v visoke vrtljaje...pri teži avtomobila ''tm tm''.A ni tko?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Jaz bi rekel, da je trajnost teh novih motorjev namerno tako slaba. Komu pa bi bilo v korist, če se naredi avto, ki ne bi rabil servisev in bi naredil 1mio km brez problema?

Podobno je pri elektroniki...stari TVji so delali leta in leta, hladilniki isto, sedaj pa to crkuje po par letih.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Jaz ne pri 1.2 TSI, 1.4 TSI in 1.6 THP nisem imel te potrebe. Imajo tudi pri nizkih obratih več kot dovolj navora za normalno vožnjo.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ja, samo da je treba 1.0, 1.2 in pa 1.4 turbo motorčke bistveno več in pa večkrat gnat v visoke vrtljaje...pri teži avtomobila ''tm tm''.A ni tko?

si že vozil 1.2 mlinček v kakšnem večjem avtu od VAGa? Glede na napisano bi rekel da ne!
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Jaz ne pri 1.2 TSI, 1.4 TSI in 1.6 THP nisem imel te potrebe. Imajo tudi pri nizkih obratih več kot dovolj navora za normalno vožnjo.

drži
zmaga.gif
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.263
153
63
Ne vem kje naj bi bila težava v teh novodobnih turbo bencinarjih- sej dizli so šli čez podobne evolucijske faze že davno nazaj. Včasih je imel 2.000 ccm dizel 60 "konjev", dandanes jih imajo že čez 200...

Osebo me kej dosti ne zanima kaj bo za vtom po 150.000 ko ga bom menjal...